Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1441
Heisann freaks!

Jeg og noen kompiser er i full gang med å bygge oss festivalcampingvogn, og vil gjerne ha denne pen og fint dekorert på utsiden. Er det noen her som vet hva vi må betale for dette, eller har skills og er keen på jobb?
I tillegg lurte jeg på om noen visste om noen som er flinke til å male himmel med UV-maling (penselmaling).
Anonser etter en dyktig tagger, eventuelt forhør dere rundt omkring på forskjellige malersjapper og plasser som driver med vinyldekor..

Det enkleste er rett og slett å få laget seg vinyl å legge rett på vogna, vi har gjort dette for 5-6 år siden og det holder seg enda bra (står ute på finnmarkskysten hele året)..

Kosta ikke allverdens heller.
Trådstarter
7 0
Vet du hva dette sånn ca. ligger på?
Asker Farvehandel? De dekorerer i hvert fall russebusser hvert år og har masse erfaring
Trådstarter
7 0
Tusen hjertelig
om noen andre har noen innspill tar vi imot dette med åpne armer.
www.graffiti.no/forum

spør der, er nok fler som er interesserte
du får nok lite hjelp på graffitiforumet. Sjekk ut Your Mamas Favourites, Asker Farvehandel eller hør med noen som har gjort samme greia før.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
let litt på facebook. og for guds skyld finn noen serriøse folk. fikk tilbud og å male en barnhge her fpr 2 år siden da jeg såvidt kunne fylle skikkelig, kun fordi jeg malte med sentralbadet (det ble aldri gjort btw)
hva slags dekor er du ute etter ? lakk? en hel farge ? flere farger ? farger og mønster ? eller er det grafitti du er mest keen på ?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvor er du/vogna lokalisert?

Jeg gjør dekor med spray Plenty referanser hvis ønskelig!