Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 642
Hey freaks!
Trenger littgranne hjelp her. Jeg har nå lest rundt omkring på dette fantastiske forumet og kommet frem til at jeg har lyst til å prøve Knaster, som en erstatning for tobakk når jeg ruller meg min neste joint. Jeg elsker å prøve nye "røyketing/metoder" og synes dette virker spennende. Det eneste problemet mitt er at jeg ikke vet hvor faen jeg skal få tak i det! Jeg vil helst ikke bestille det på nettet, da jeg bor med foreldre som ikke er veldig glade i konseptet røykinhalering. Er det noen Headshops i Christiania som selger dette?

På slutten må jeg nesten og spørre, hvordan smaker det? Hvilken smak vil dere anbefale?

Edit: Har noen, noen andre urtemiksturer å anbefale og et sted jeg kan få gi penger for å få det?
Sist endret av kunmeg; 24. juni 2011 kl. 05:17.
Trur det selges på shangri-la,har ikke prøvd det så veit ikke hvordan det smaker.
Velkommen til forumet!