Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1837
Jeg ser at dette relativt snille opiatet er lite populært i Norge. Jeg ble introdusert for det i Sverige for noen år siden, der det er veldig stort. På verdensbasis er det kanskje det mest misbrukte opiatet som eksisterer. I alle fall. Jeg liker det godt, og benytter som regel utenlandsturer til å få med meg litt hjem.
Tramadol alene har ingen verdi for meg. Dette kommer av at høye doser kan føre til kramper og insomnia. Mikser du derimot tramadol og benzodiazepiner (f.eks diazepam), så har du plutselig en fin rus. Har selv tatt 650mg tramadol og 10mg diazepam. God og stein.

Altså, benzo gir deg muligheten til å ta såpass høye nok doser tramadol at du oppnår en nevneverdig rus og minker sjansen for ubehagelige bivirkninger.
Det med kramper er et individuelt fenomen. Jeg har høy toleranse på dette stoffet, og har tatt engangsdoser på 600mg, og over 2500mg i døgndose. Ingen bivirkninger. Men, særlig hyggelig med benzo.
Spiste 21 50mg tramadol i går..endte med at jeg svimte av å sluttet å puste å det kom ambulanse å politi. Heldigvis stakk jeg før snutn kom
*insert tittel her*
Sitat av hausp Vis innlegg
Spiste 21 50mg tramadol i går..endte med at jeg svimte av å sluttet å puste å det kom ambulanse å politi. Heldigvis stakk jeg før snutn kom
Vis hele sitatet...
Typisk OD.. Er ikke alle som har like høy toleranse...