Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  86 6414
Noen som vet hvor jeg kan laste ned noen sikkelige harde satanistiske musikk videoer?

eventuelt navnet på noen band!

takk for svar.
Marlyn Manson ? Er ikke han noe av det mest satanistiske eksemplet vi har? Har aldri sett musikkvideoene hans, men det kan jo inneholde en del slike saker.
Jeg vil tro på noe slikt som bandet Varg Vikernes var med i, om de noengang har laga musikkvideo, om ikke så kan du jo se litt på Satyricon, foreksempel.
takk for svar! Noen som vet hvor jeg kan laste ned slike videoer? Skal vise frem for noen kamerater. Har heller ikke internett der jeg skal vise det, så må kunne få lastet ned på harddisken.
Sitat av InsomniA
takk for svar! Noen som vet hvor jeg kan laste ned slike videoer? Skal vise frem for noen kamerater. Har heller ikke internett der jeg skal vise det, så må kunne få lastet ned på harddisken.
Vis hele sitatet...
Limewire? Dc? Bearshare? Emule? Mange muligheter!

Glemte forresten å legge til at Myrkskog og Satyricon kanskje kan ha noe.
takk, fant det jeg trengte!
Sitat av Jurgen1337
Marlyn Manson ? Er ikke han noe av det mest satanistiske eksemplet vi har? Har aldri sett musikkvideoene hans, men det kan jo inneholde en del slike saker.
Vis hele sitatet...

Marilyn Manson*

Han blir sett på som satanist. han er ikke.
Sitat av Tullevipp
Marilyn Manson*

Han blir sett på som satanist. han er ikke.
Vis hele sitatet...
Er ikke han kristen, eller noe slikt? :/ Vet ikke helt, jeg.
Sitat av Markus
Er ikke han kristen, eller noe slikt? :/ Vet ikke helt, jeg.
Vis hele sitatet...

Han er ikke det.
Det er vel ganske få (black metal) band nå for tiden som er satanistiske. Jeg er ikke noen ekspert på feltet, men Gorgoroth er det eneste bandet jeg kommer på.
Du kan jo sjekke ut Satyricon med Mother north, Ganske fett go gammel dags metal video med naken berte som blir stukket i hjel og greier, ellers har du Immortal med Blashyrk og Call of the wintermoon.
Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men Glittertind...?
behemoth har sjuke videoa.. cradle of filth sine e litt teite.. men funka dei og.

youtube behemoth og sjekk Slaves shall serve
Sitat av Markus
Jeg vil tro på noe slikt som bandet Varg Vikernes var med i, om de noengang har laga musikkvideo, om ikke så kan du jo se litt på Satyricon, foreksempel.
Vis hele sitatet...
Haha denne tråden morer meg.

Varg laget bare en video til en jævla bra låt, der han går med ett kamera i skogen.

Sitat av iiconanii
Du kan jo sjekke ut Satyricon med Mother north, Ganske fett go gammel dags metal video med naken berte som blir stukket i hjel og greier, ellers har du Immortal med Blashyrk og Call of the wintermoon.
Vis hele sitatet...
Immortal sine videor er så cheesy, men så gode allikavel.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Markus
Jeg vil tro på noe slikt som bandet Varg Vikernes var med i, om de noengang har laga musikkvideo, om ikke så kan du jo se litt på Satyricon, foreksempel.
Vis hele sitatet...
Søk på Burzum, det er faen skap det :P Du kan jo gå på Wikipedia og lese om Varg Vikernes, så skjønner du hva jeg mener... Han stakk bestevennen sin 20+ ganger med kniv, og tente på 3 stavkirker, sitter i ILA landsfengsel as we speak... Det sier litt, imo
Av band med det du kaller satanistiske tekster kan jeg nevne. Burzum, det gamle Satyricon og Dimmu borgir, Dissection, Mayhem.

Glemte å si. Youtube er din venn.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Gorgoroth, Windir, Meshuggah, Satyricon
Vil du ha noe som er "standard" generalisert satanismemusikk som den eldre generasjonen forestiller seg kan du ta en av Cradle of Filth selv om musikken ofte er under middels.
Litt offtopic, men var fryktelig til orddeling i emnetittel.
Du finner mange musikk videoer av black metal band på Youtube.
Sitat av sparco
Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men Glittertind...?
Vis hele sitatet...
Er ikke Glittertind mer nasjonalistisk? Trur neppe de er satanistiske, ikke det inntrykket jeg har fått iallefall.
Fy flate, snakk om å være lite opplyst før man uttaler seg! Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte når jeg leser det her!

Marylin Manson = Smart person som gjør alt han kan for å provosere idiotene i USA
Windir = Sognametal, altså ekstrem metal med tekster og melodier inspirert av bygdehistorien i Sogndal
Burzum = Depressiv musikk om sorg og savn av tiden som en gang var. Nei Varg er ikke en psykotisk morder. Og dere som uttaler dere om denne personen uten å ha minste lille clue om hvem han er kan holde kjeft og dra til helvette.
Glittertind = Punka folkemusikk og visesang. Altså Anne Knutsdotter cover og Pål Sine Høner osv. Og hvis du kaller dette nasjonalistisk er du faen meg skutt i hue og du fortjener å dø. Og Glittertind består også bare av en person.
Cradle Of Filth = Goth Goth Goth
Dimmu Borgir = Satan satan satan
Satyricon = veldig mye forskjellig med tanke på utviklingen de har hatt.
Gorgoroth = Pur gjennomtenkt satanisme
Mayhem = Nietszche og satan.

Hva i svarte skal du med disse sataniske videoene uansett? Skal du være ekstrem fordi du ser på de?
Sitat av NirvanaPadda
Søk på Burzum, det er faen skap det :P Du kan jo gå på Wikipedia og lese om Varg Vikernes, så skjønner du hva jeg mener... Han stakk bestevennen sin 20+ ganger med kniv, og tente på 3 stavkirker, sitter i ILA landsfengsel as we speak... Det sier litt, imo
Vis hele sitatet...
Det var for faen ikke bestevennen. Det morsomme med hele historien er at "bestevennen" hadde planer om å torturere han til døde og filme det hele for egen morro. Og når det kommer til 20+ stikk, Varg sa han knuste en lampe som han fallt i. Og da han hadde bare på seg undertøy ble det mange småkutt. Er bare Varg som vet hva som foregikk.
Sitat av Bravehammer
Gorgoroth, Windir, Meshuggah, Satyricon
Vis hele sitatet...
meshuggah er vel veldig lite satanistisk.. men et helvettes bra band!!
et eksempel på ett bra satanistisk band er Deicide!
er fan av de selv da:P
vokalisten svidde inn opp/ned kors i ung alder så svidde han inn ei metall plate i såret noen år senere, nå har han tatt det ut, men merket er der ennå.

hvert ett forsøk: http://www.deicide.com/
Sitat av sparco
Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men Glittertind...?
Vis hele sitatet...
*Pang*

Glittertind er bare en kar, og han har ikke laget noen video. Dessuten er musikken hans nasjonal romantisk/metal/punk/folk.

http://content.imagesocket.com/thumbs/Blid_Satanistea0.jpg
Sist endret av Zpeef; 9. februar 2007 kl. 22:39.
Sitat av St.Vitus
Det var for faen ikke bestevennen. Det morsomme med hele historien er at "bestevennen" hadde planer om å torturere han til døde og filme det hele for egen morro. Og når det kommer til 20+ stikk, Varg sa han knuste en lampe som han fallt i. Og da han hadde bare på seg undertøy ble det mange småkutt. Er bare Varg som vet hva som foregikk.
Vis hele sitatet...
Du tror virkelig på alt Vikernes sier? Ville tatt Varg Vikernes sine utsagn med en bøtte salt.
Sist endret av Thrillseeker; 10. februar 2007 kl. 02:12.
Sitat av zixipuz
et eksempel på ett bra satanistisk band er Deicide!
er fan av de selv da:P
vokalisten svidde inn opp/ned kors i ung alder så svidde han inn ei metall plate i såret noen år senere, nå har han tatt det ut, men merket er der ennå.

hvert ett forsøk: http://www.deicide.com/
Vis hele sitatet...
Han skrøt også av å ha utlevd Jesus.

Sitat av Thrillseeker
Du tror virkelig på alt Vikernes sier? Ville tatt Varg Vikernes sine utsagn med en bøtte salt.
Vis hele sitatet...
Vel hvis du ikke så mordet har du vel ingen gode argumenter. Var ett mord uten vitner og Varg hadde bare en kniv på rundt 8 centimeter. Ville tro at knust glass kunne lage cirka noe av de samme skadene.
Synes dog det er rimelig tåpelig å diskutere om hvor mange ganger han stakk, da mord er mord likevel.
Sitat av St.Vitus
Han skrøt også av å ha utlevd Jesus.
Vis hele sitatet...
hehe:P, men bare å se på låtene dems å det^^, de værste tittlene ever, han har sikkert utlevd jesus, men vis du søker på youtube på Deicide så finner du ett par videoer, tror det er i videoen "Homeage for Satan" de jager presten nedover gata, masse blod..
fuck yeah drekk blod.
Sitat av Ken0rr
Burzum = Depressiv musikk om sorg og savn av tiden som en gang var. Nei Varg er ikke en psykotisk morder. Og dere som uttaler dere om denne personen uten å ha minste lille clue om hvem han er kan holde kjeft og dra til helvette.
Vis hele sitatet...
Hmmm.. hørte et intervju med denne karen for en tid tilbake.

"det er ingenting i verden som sprer mer glede enn å brenne en kirke"

"vi kan for min del bygge en mur rundt skandinavia"

"AIDS er det beste som har skjedd Afrika"

Sitat av wiki
Under rettsaken i 1994 mente rettspsykiater Karl-Ewerth Horneman at Vikernes var preget av mangelfullt utviklede sjelsevner
Vis hele sitatet...
småpsykotisk? ja
morder? ja
Sitat av Bo Vegeir
Hmmm.. hørte et intervju med denne karen for en tid tilbake.

"det er ingenting i verden som sprer mer glede enn å brenne en kirke"

"vi kan for min del bygge en mur rundt skandinavia"

"AIDS er det beste som har skjedd Afrika"



småpsykotisk? ja
morder? ja
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke du er noe bedre psykolog enn de de hadde i 1994, og de fant ingenting som tydet på at Varg hadde noe annet enn normal mental helse.

Vel det interjuvet er fra tidlig 90-tall og jeg skal love det at han hadde mange dumme meninger. Dårlig argumentasjon og ignorant og meninger som ikke hang på greip. Men mange av de utsagnene var for å provosere og virke mest mulig ond og viser at han absolutt ikke var glad i de norske moralske verdiene.
Søk på Belphegor - Lucifer Incestus på google video eller youtube. De henger ei naken nonne på et kors. Det er da litt satanistisk

Og mens vi allerede er offtopic, kan jeg vel nevne at Mayhem, som Varg var med i før, brukte bildet av et bandmedlem som hadde skutt seg med hagle som platecover. Temmelig sykt.


Coveret, ADVARSEL: GROTESKT!
Sist endret av hopalong; 10. februar 2007 kl. 13:43.
Sitat av nabb2k
Søk på Belphegor - Lucifer Incestus på google video eller youtube. De henger ei naken nonne på et kors. Det er da litt satanistisk
Vis hele sitatet...
Det var gjort allerede av Mercyful Fate i starten av 80-tallet.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Hahaha Torbjørn er ikke særlig satanistisk nei http://www.glittertind.net/images/gl...re2_300dpi.jpg

Faktisk en riktig trivelig fyr. Og når han er virkelig full spiller han postgirobygget baklengs
nabb2k Varg blir sjeldent/aldri regnet som medlem av mayhem. Han spilte bass på noen av sangene på de mysteriis dom satanas albumet som necrobutcher (Jørn Stubberud) skulle spille over siden moren til Øystein ville det. Tror det var sånn at han ikke klarte det så det aldri ble noe av. Bildet er fra en Colombiansk utgivelse av albumet, det var Euronymous (Øystein Aarseth) som tok bildet etter at vokalisten Dead (Pelle Ohlin) tok selvmord. Hvordan det bildet havnet i Colombia aner jeg ikke men sykt er det ihvertfall. Demoen heter ihvertfall Dawn of the black hearts.
Kan jo alltids smelle necro sine videoer, hørt dem er rimelig sjuke ettersom han er "obsessed" med mord og drit. kan jo legge til at han rapper og er hvit

så kanskje litt offtopic men alt sånt satan drit er det samme uansett, pure bullshit fra a-å
Sitat av Frwr
Kan jo alltids smelle necro sine videoer, hørt dem er rimelig sjuke ettersom han er "obsessed" med mord og drit. kan jo legge til at han rapper og er hvit

så kanskje litt offtopic men alt sånt satan drit er det samme uansett, pure bullshit fra a-å
Vis hele sitatet...
Skal vi starte å rakke ned på musikk (Tolker det ut fra ditt "satan drit" utsagn)kan vi jo starte med rap. Denne snakke-syngingen (Eller lyder fra en med downs)med en dårlig programert trommemaskin i bakgrunnen kan jo hvilken som helst hvit gutt med ønske om å være født i en ghetto lage. Hvite rappere er jo bare det mest patetiske av denne allerede anal-goatsa musikksjangeren. Dog jeg mener ikke å rakke ned på tidlig hip hop musikk da denne var orginal og hadde et solid grunnlag. Det er bare at hip hop lages idag bare for å tjene penger (Det er jo folk som deg som finansierer dem med de tøffe og hippe blingene de absolutt må vise frem). Og likheten mellom Black Metal og Hip Hop er at idag er det to musikk sjangere mange deltar i bare for å tjene penger, men det er alltid noen sjeler som faktisk ser på dette som noe ordentlig.
Varg har Bursdag idag. Gratulerer med dagen ! Han har da også utlevd Jesus.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Mer industrial metal kanskje, men teksten er jo mørk nok:
Deathstars - Synthetic generation
Sitat av NirvanaPadda
Søk på Burzum, det er faen skap det :P Du kan jo gå på Wikipedia og lese om Varg Vikernes, så skjønner du hva jeg mener... Han stakk bestevennen sin 20+ ganger med kniv, og tente på 3 stavkirker, sitter i ILA landsfengsel as we speak... Det sier litt, imo
Vis hele sitatet...
Varg Vikernes sitter ikke på ila, han soner for øyeblikket i Tromsø.
Og de tre kirkene ble han dømt for kun med vitnemål og ingen bevis. Dog jeg tror ikke at han er uskyldig når det kommer til alle. De ville også dømme han for en fjerde men den hadde de inget vitne på.
Bare for å få det ut, hehe. Marilyn Manson er faktisk utnevnt som prest av Anton DeLavey i Church of Satan. Men videoene hans er ikke direkte satanistisk ment etter min mening. Vet ikke om "Thorns" har noen videoer, men bandet er iallefall tvilsomt kristent
Sitat av St.Vitus
Skal vi starte å rakke ned på musikk (Tolker det ut fra ditt "satan drit" utsagn)kan vi jo starte med rap. Denne snakke-syngingen (Eller lyder fra en med downs)med en dårlig programert trommemaskin i bakgrunnen kan jo hvilken som helst hvit gutt med ønske om å være født i en ghetto lage. Hvite rappere er jo bare det mest patetiske av denne allerede anal-goatsa musikksjangeren. Dog jeg mener ikke å rakke ned på tidlig hip hop musikk da denne var orginal og hadde et solid grunnlag. Det er bare at hip hop lages idag bare for å tjene penger (Det er jo folk som deg som finansierer dem med de tøffe og hippe blingene de absolutt må vise frem). Og likheten mellom Black Metal og Hip Hop er at idag er det to musikk sjangere mange deltar i bare for å tjene penger, men det er alltid noen sjeler som faktisk ser på dette som noe ordentlig.
Vis hele sitatet...

nå ja, litt treg reply på dette her, men det får gå. Er ikke så alltfor aktiv på dette forumet

Jeg ser nå at min post ikke kan tolkes på noen annen måte enn mitt syn på "satan" musikk. Det beklager jeg, mente ikke å rakke ned på andre typer musikk enn det jeg liker, lite gjennomtenkt kommentar jeg la fra meg.

Men jeg mente heller ikke at jeg liker rap

[/offtopic]

Det jeg mente og si, var at jeg har hørt at enkelte av Necro sine musikk videoer inneholder underholding jeg mener og ha forstått trådstarter ville ha tak i.

beklager at jeg rakket ned på "satan musikk"
For å oppsummere denne tråden og svare på det de fleste har sagt her. Alt for mange som ikke skjønner at det er en forskjell mellom satanisme og religionsfiendtlighet. Da trådstarter har vært såpass uintelligent og kalle tråden sin Satanist musikk videoer, skjønner de fleste at han sikter til Black Metal. Og det betyr ikke nødvendigvis selverklærte satanister innenfor Black Metal.

Btw, synes bare Lavey er bare en sekk med drit, og hele kirkepakket hans.
Denne tråden er allerede legendarisk i mine øyne.
Sitat av http://www.darklyrics.com/lyrics/deathstars/syntheticgeneration.html#2
2. Synthetic Generation

I play hell, you play heaven
I'm deaths own little star...
Can you trace the sins that haunt you,
And play the devil's cards as I do?

I am all that you see,
I am all that you want me to be!

I am god, and so the antichrist
I'm blessed, yet damned
I'm fallen, yet resurrected
I'm all of nothing!

I play death, you play life, triple sixes to rise...
Can you see the visions I brought you,
And the devilish games that I taught you?

I am all that you see,
I am all that you want me to be!

I am god, and so the antichrist
I'm blessed, yet damned
I'm fallen, yet resurrected
I'm all of nothing!

Synthetic generation...
Stop not, it's indifference high you must know...

I am all that you see,
I am all that you want me to be!

I am god, and so the antichrist
I'm blessed, yet damned
I'm fallen, yet resurrected
I'm all of nothing!
Vis hele sitatet...
Satanist bransjen er tilbake?
Sist endret av Gubbe; 15. februar 2007 kl. 02:19.
Behemoth
Cradle of Filth
Gorgoroth
Dimmu Borgir


du kan finne dei på www.videocodezone.com
Hahahaha! Genial tråd

Men sjekk Gaahlskagg, Gorgoroth, Satyricon, og sjekk noen intervjuer med Gaahl og Varg. Det er bra saker

Og de færreste er satanister, de bare lot som for å sjokkere. Hva du trenger disse videoene til, vet jeg ikke, men til dere som lurer, er Varg odalist (en slags "jeg har tatt ut det beste fra -ismer som satanisme, rasisme, nazisme, nasjonalisme og lagt til norrøn mytologi"-greie Varg Vikernes fant på selv. Egentlig interessant, og jeg liker ikke folk som kaller ham for satanist og nazist, for han har selv definert hva han er og det bør respekteres.)