Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1333
selv om jeg bare har kjøpt hasj, har jeg kunne fått taki hva om helst i trondheim før.
skulle skaffe noe før helgen men han svarte det var tørt i trondheim! har prøvd lenge nå men er jo ingen som har noe som helst. er dette tilfelle eller er det bare ingen som liker meg? :P
har hatt samme proble en liten stund jeg å. går jo litt opp å ned. Jeg har fått tak i noe grønt no, men vet ikke om noen som sleger brunt for tiden
kjipt er det, liker det ikke, hehe! får jo ikke sove inatt jeg.
Kan jo bare få noen til å sende rekomandert med posten fra østlandsområdet
før var det hverken problem å få taki speed eller hasj osv..
jeg er litt frustrert akkurat nå!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hm, er tider rundt om her, men vet der en endel som er tomme..

Det er som med det meste i disse 'greiene' :P man må kjenne de riktige folka
Skal ikke være så vanskelig her i bygda! Har 4 nr. til personer som nesten alltid har! En kamerat av meg hadde goooode saker i går! (se bort fra Sted:. bare bullshit på meg)

~Bosse
Sitat av tornerose
før var det hverken problem å få taki speed eller hasj osv..
jeg er litt frustrert akkurat nå!
Vis hele sitatet...
føler med deg i din frustrajon. vet hvordan det er å ha cash, men ikke tilgang på varer. hvis du virkelig er desp: ta deg en tur på ett shabby vannhull, og godsnakk litt med tannlause karer med store pupiller, så blir du sikkert ledet i riktig retning
Hvis dere er tomme, utnytt bare tiden å gjør noe fornuftig, for det ordner seg alltid til slutt, det husker jeg fra min tid. Fin mulighet til å ta igjen litt skolearbeid, kanskje skrive litt, rydde rommet, eller vaske. Kanskje det at du stresser etter det bare viser at du er litt mer avhengig enn du trodde
Eller, må innrømme at hvis butikken en dag var fri for øl, så hadde jeg faktisk blitt litt frustrert