Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1734
hei, har har lyst å fjerne noen fra chatten sånn at jeg slipper å se en person er online.. Noen som vet hvordan man fjerner dem?
Før kunne du ha chatgrupper men det er tatt bort så jeg kan ikke gjøre det lenger!

Personen kommer opp på dem jeg snakker mest med, derfor lurte jeg på om det var en måte man kan fjerne denne personen fra chatten uten å slette personen som venn..
Tror nokk eneste løsning er å fjerne som venn, eller ignorere navnet på listen over påloggede venner.
Det skal gå ann å lage en ny vennegruppe, ala Limited Friends og så velge hide from chat.
Husker ikke helt framgangsmåten, men jeg vet det går fordi jeg gjorde det for en tid tilbake da jeg ble lei av maset til visse "venner"
Sist endret av pWnani; 5. november 2011 kl. 17:49.
Deexc's Avatar
Trådstarter
93 7
jeg har prøvd å lage en gruppe og lagt dem som begrenset tilgang men jeg ser dem fremdeles i chat som mest snakt med -.-
Sitat av Deexc Vis innlegg
jeg har prøvd å lage en gruppe og lagt dem som begrenset tilgang men jeg ser dem fremdeles i chat som mest snakt med -.-
Vis hele sitatet...
Oops. Jeg hadde vist feil der.
Du kan fortsatt se de du har gjemt fra chatten, men de kan ikke se deg.
Deexc's Avatar
Trådstarter
93 7
det som er poenge at jeg slipper å se når personen er pålogget )