Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1386
Hei Folkens


Jeg er ute på jakt etter sånne typiske amrikanske skrekkfilmer der det er sammla en del ungdomer som drekker å fester sammen, åsså begyner det å skje mye rare ting, noen som har noen ideer? :-)
Evil dead filmene. Ganske gammel men er en klassiker å regne som spør du meg. I tillegg så er den regissert av Sam Raimi. Jason filmene m.m.
Sitat av doseren Vis innlegg
Scream 1-4
Vis hele sitatet...
Trådstarter spør etter filmer hvor rare ting begynner å skje. Scream-filmene er intet mindre enn en rekke knivdrap, som forsåvidt også er mildt sagt sykt kjedelig å se på.
Sjekk ut THE BURNING fra Tony Maylam. Knalltøffe saker med herlig 80-talls nostalgi.
friday the 13th?
Texas chainsaw massacre? Veldig lenge siden jeg så den, husker hvertfall det var noen kjærestepar i 20-årene som var på roadtrip eller noe, så ble de tatt til fange av de folkene og mye greier skjedde.
Lenge siden jeg har sett den, men Class of 1984 er kanskje noe. Ikke helt skrekkfilm akkurat da, men ihvertfall ungdommer og drap (tror jeg)
eh, A Nightmare On Elm Street, såklart. Ellers er tidenes splatter, Texas Chain Saw Massacre allerede nevnt =)
Shady Banana
Quix's Avatar
Friday the 13th 1-4, nuff said.
House of Wax!!
Ingen som har Nevnt Shrooms enda ? :O det er vartfall den beste skrekk filmen jeg noen gang har sett, og jeg er kresen på skrekk filmer + den inneholder alt du leter etter her, ungdomer som er på road tripp i skoger som tar sopp og drikker og rare ting begynner og skje :P
Tucker And Dale Vs Evil
Traileren taler for seg selv, det er grøsser/komedie, er faktisk hysterisk artig.
The ruins.
En gjeng med ungdommer drar til en maya tempel, så stenger folk de inne. Så finner de ut at det finnes levende planter der som kryper inn i kroppen osv.
Som de fleste slike typer grøsser filmer, så er dette ikke akkurat noe mesterverk. Men det er underholdende.