Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1720
Tiden som har inspirert meg mest av alle er 60 og 70 tallet. Jeg drømmer om en ny oppblomstring av 60-70 talls inspirerte "normer". Noen som har samme drøm elller kanskje en mening? Peace and Love!
det går jo an å drømme. men en tid i tiden kan ikke kopieres på den måten. hvilken normer tenker du på? hippie og femenistbevegelsen? folk flest var jæææææævlig streite på de tider.
Sitat av psilonaut Vis innlegg
det går jo an å drømme. men en tid i tiden kan ikke kopieres på den måten. hvilken normer tenker du på? hippie og femenistbevegelsen? folk flest var jæææææævlig streite på de tider.
Vis hele sitatet...
Mest på hippiebevegelsen og musikken.
Er du inneforstått med hva hippebevegelsen egentlig er for noe?
Hvis ja, vennligst fortell oss hva du mener slik at vi kan forstå hva du mener med dette.

Det er mer til det enn bare "peace & love", men det er sjeldent at noe mer enn dette er allmenn kunnskap.
Få cod signatur
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Er du inneforstått med hva hippebevegelsen egentlig er for noe?
Hvis ja, vennligst fortell oss hva du mener slik at vi kan forstå hva du mener med dette.

Det er mer til det enn bare "peace & love", men det er sjeldent at noe mer enn dette er allmenn kunnskap.
Vis hele sitatet...
Jeg snakker enkelt og greit bare om 60 og 70 tallet og min facinasjon om dette. Jeg er ikke interessert i å forklare deg fullt av teori om hippiebevegelsen og Jimi Hendrix. Det kan du i så fall finne ut av på egen hånd. Jeg snakker om en ny omdannelse som tar oss tilbake til 60 og 70 tallets kultur. Jeg syntes det i alle fall hadde vært spennende...
For at vi skal kunne diskutere med deg så må du jo for fanden forklare hva du syns er spennende og hva du syns er så bra med 60 og 70 tallet!

Hvis ikke kunne du jo like gjerne bare ha åpnet en tråd med følgende innhold: Jeg liker 60 og 70 tallet, men jeg vil ikke forklare hva jeg liker med denne tidsperioden.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
For at vi skal kunne diskutere med deg så må du jo for fanden forklare hva du syns er spennende og hva du syns er så bra med 60 og 70 tallet!

Hvis ikke kunne du jo like gjerne bare ha åpnet en tråd med følgende innhold: Jeg liker 60 og 70 tallet, men jeg vil ikke forklare hva jeg liker med denne tidsperioden.
Vis hele sitatet...
Huff... Må vi starte dette av slik?
Sitat av Viper33 Vis innlegg
Huff... Må vi starte dette av slik?
Vis hele sitatet...
Starte dette av slik? Er jo ganske vesentlig, som NitroFis påpeker, at vi må ha noe å diskutere ut i fra. Du sier for lite i førsteinnlegget ditt.
Make love, not war!
han mener sikkert ja til syre og ubarbert mus over hele linja
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Ja til vietnamkrig!
Ja til Norge uten olje!
/thread [COLOR="white"](titegn)[/COLOR]
60 tallet: Den beste musikken, de beste bilene og den beste sexen. Hva er det å ikke like?
Hvorfor var sex bedre på 60- tallet? Hva var det de hadde den gang som du ikke kan oppdrive nå?
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av Loppe Vis innlegg
60 tallet: Den beste musikken, de beste bilene og den beste sexen. Hva er det å ikke like?
Vis hele sitatet...
Ja sexen var nok bedre når du var i 20-årene enn nå
Bare flytt til et sted der det er masse hippier
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Ja sexen var nok bedre når du var i 20-årene enn nå
Vis hele sitatet...
Jeg er nok altfor ung til å ha opplevd 60 tallet gitt.

Sitat av Catnip Vis innlegg
Hvorfor var sex bedre på 60- tallet? Hva var det de hadde den gang som du ikke kan oppdrive nå?
Vis hele sitatet...
Jeg bare referer til pop kulturen. Jeg har ingen anelse om hvordan det var å leve på 60 tallet. Det jeg skrev over her var hentet fra en diskusjon jeg hadde med min sjef angående 60-tallet.

Uansett så er ikke fremskrittene vi har gjort siden den gang ensbetydene med bedre sex liv?
Sist endret av Loppe; 10. desember 2010 kl. 16:00. Grunn: skriveleif