Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 802
Hallo. Hva heter episoden der hvor ei jente på 14 er i lag med en mann på 22 år? Jenten har også braces og truer Cartman med div ting hvis jeg ikke husker feil. Moralpreiken på slutten var at hvor motbydelig det var. Hmm... Anyone?

Thanks.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sesong 3, episode 7 - den heter så mye som "Cat Orgy".
Sitat av Leah_1990 Vis innlegg
Hallo. Hva heter episoden der hvor ei jente på 14 er i lag med en mann på 22 år? Jenten har også braces og truer Cartman med div ting hvis jeg ikke husker feil. Moralpreiken på slutten var at hvor motbydelig det var. Hmm... Anyone?

Thanks.
Vis hele sitatet...
307 - Cat Orgy

Shelly Marsh is babysitting Cartman. Shelly invites her boyfriend over and he in turn invites his band. Cartman has to prove that Shelly has violated the rules. Meanwhile, the Cartman's cat is in heat, searches for a good time and invites all the cats in the neighborhood back to the empty Cartman house for an orgy.

Edit: Ops, Ticks var raskere enn meg
Sist endret av pWnani; 15. juli 2010 kl. 19:55. Grunn: too slow