Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2691
Hei, jeg leste netopp om eple pipe!
Jeg har bare mye fritids og har lyst til å vite mer om ting å tang, så jeg lurte på om eple pipe er en bra metode å røyke hasj/marijuana?

Og btw, noen som har en litt mer detaljert tutorial enn dette?
http://smokingwithstyle.com/applepipe.htm

Og åssen er vanlig tobakk røyking igjennom et eple?

(btw om det har vært snakk om dette før, så fant jeg værtfall ingenting på SØK funksjonen på forumet)
Har ikke tenkt til å røyke selv, bare er nysjerrig!
Tips?
det er en helt grei pipe. Det er ikke noe annet enn det, og angående efekt så blir det akkurat det samme som en vanlig pipe. Og du trenger vell ikke noe mer detaljert guide enn det der, du forstår vell konseptet bare få den tett. hvis du ikke gjør den tett og det er små glipper mellom rør og eple, kan du risikere og miste litt røyk (efekt). Men dette tror jeg er en enkel sak rigge til.
Neutral Good
Mith's Avatar
Her står det om flere merkelige piper du kan lage og det er faktsik en tråd der du kan spørre om eplepiper ol. her. :)
Er du til å brette papir kan du starte her.
Sist endret av Mith; 30. juni 2006 kl. 00:14.
*20tegnegnegnegn*
Dj-Dolli's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mith
Her står det om flere merkelige piper du kan lage og det er faktsik en tråd der du kan spørre om eplepiper ol. her.
Er du til å brette papir kan du starte her.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for det, likte den siste linken der!
Artig å lese, men superglue...litt offtopic n00b spørsmål:
Hva menes det med 20 tegn? Er det noe med at du må skrive minst 20 tegn?
0mg i 4r3 t3h n00bz0rn!
Dj-Dolli's Avatar
Trådstarter
Sitat av spaceinvader
hehe... du må nok skrive minst tjue tegn (nabb)
Vis hele sitatet...
Nei nå, i are teh 1337'age cuz i are teh kn0w tihs!!!!
elelr noe sånt, takker for svar!
Det bildet hjalp meg ja også! ^^, takk!

Noen som har personlige erfaringer?
du har et eple, du har en penn

kjør pennen gjennom eplet, kjør den så inn fra siden av eplet til den treffer den andre "kanalen". Putt en joint oppi hullet som går tvers igjennom, og sug fra det separate hullet
Sist endret av cryo; 30. juni 2006 kl. 03:04.
hvorfor skal du ha en joint oppi? mye bedre med stapp
Fordi med joint har du bare ett hull, så slipper du å stresse med alufolie (som causer alzheimer) osv, putter bare jointen nedi ^^ (men har en skikkelige bolle så bruker en seff det, men dette er "ut på tur" versjonen )
original reprint
xaff's Avatar
Eple er akkurat som vanlig pipe, bortsett fra at eplet råtner... :P

Jeg anbefaler at du ikke bruker penn eller annen plast når du lager pipe/annet røykeutstyr, da plast kan avgi gasser du ikke vil forgifte degselv med. Pluss at det smaker vistnok herk. Unngå også aluminiumsfolie om mulig.

Uthulet gullrot kan for eksempel fint erstatte pennen.
bruker alltid penn når jeg har laga bong. smaker da ikke dritt av det.... flammen rører jo heller ikke pennen, så jeg tror ikke du blir forgifta av det. Hvorfor unngå aluminiumsfolie?
Pennen erjo bare for å stikke hull, kaster jo den etterpå :P Alufolie kan cause alzheimers
Sitat av cryo
Pennen erjo bare for å stikke hull, kaster jo den etterpå :P Alufolie kan cause alzheimers
Vis hele sitatet...
du skal ta ut det inni pennen ja, men du skal jo trekke gjennom pennen.... har hørt noen si aluminiumsfolie kan skape alzheimers, men er dette sergiøst? har du noen skilde?
Neeeei, du stikker hull i eplet med pennen, så kaster du den, fordi da har du jo hull i eplet? Alt du gjør så er å feste jointen i den ene enden, fatter?

Jeg har ingen skilde, men jeg tror det er sergiøst.
men hvorfor skal du ha en joint i hullet? skjønner hva du mener, men ser ikke poenget.... men tenker du å stikke 2 hull også trekke rett fra enet hullet?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av cryo
Neeeei, du stikker hull i eplet med pennen, så kaster du den, fordi da har du jo hull i eplet? Alt du gjør så er å feste jointen i den ene enden, fatter?

Jeg har ingen skilde, men jeg tror det er sergiøst.
Vis hele sitatet...

http://www.alzheimers.org.uk/Facts_a..._aluminium.htm

Kort og godt: Ikke gode nok bevis, ingen klar link mellom sykdommen og aluminiums folie..
surre:

du stikker et hull som går tvers igjennom, og så ett fra siden som går halvveis (møter det andre hullet)

ok?

Dodecha:
Da er det oppklart Jeg synes alikevel det er enklere å bruke joint enn å stresse med alufolie og stift
ska du bruke alufolie så er det bare å brenne den føst så du får bort belegget som avgir gassene...
Dj-Dolli's Avatar
Trådstarter
Sitat av luzifer
ska du bruke alufolie så er det bare å brenne den føst så du får bort belegget som avgir gassene...
Vis hele sitatet...
Man kan bare gjøre det enkelt med en lighter?
Sitat av luzifer
ska du bruke alufolie så er det bare å brenne den føst så du får bort belegget som avgir gassene...
Vis hele sitatet...
hvilket belegg, hvilke gasser? skilde?
Dodecha hadde jo K ilde
eple-pipe er simpelt å mekke da.

utstyr; Blyand, sølvpapir + evt 2 små nåler.

1 stikk hull fra toppen av epla inn mot midten
2 stikk hull fra side av epla tvers igjennom (Sørg for at det blir sammensatt av hullet fra 1)
3 Lag masse fine hull i sølvpapiret som du fester på toppen.
4 du er ferdig.