Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1042
http://www.bikepunks.com/photo

Nytt design idag. Setter pris på både ris og ros.

-HJ
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Av negative ting kan det nevnes at HTMLen ikke er korrekt, samt at det ble litt mye scrolling, iallfall med min skjermoppløsning (1152x864.. men mange bruker kanskje en høyere oppløsning enn det..). Noen vil kanskje kritisere at du bruker tabeller, men jeg ser ingen grunn til å gjøre det så lenge designet fungerer, noe jeg syns det gjør her. Pent og stilig. Og mange gode bilder.
Trådstarter
61 6
Kode-feilen er vel noe som skjedde da jeg gikk over til bilde-bakgrunn. Er ganske så perfeksjonist når det gjelder slike ting, så jeg skal prøve å rette opp på det når hodet er i litt mer klartenkt modus. Takker for tilbakemelding.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Som aybara sier, så er det ganske plagsomt å måtte scrolle ned og lese seg frem til neste bilde. Jeg savner et lettere menysystem.
Forøvrig bruker har du ingen 'alt' i 'img'-taggene. Og hverken Firefox eller Safari vil la meg bruke 'back to gallery'-lenken.
Til tross for et ganske kult og inovativt design holder ikke dette mål. Men det har klart bedringspotensiale.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du har faenmeg mye råa pics, Howie. Hihi, måtte nesten dra opp denne igjen. Check it out, people! (PS! Han fyren på "the day after" ser faen ikke riktig nagla ut)
Off-topic: Oi, jeg møtte deg på Øya i fjor! Du var venn av Maiken, kjæresten min. Og muligens eksen hennes.
Trådstarter
61 6
Møtte Maiken for første gang på Øya i fjor jeg også, så jeg er nok ikke eksen hennes :P
Hvordan ser du ut igjen?
Neinei. Mente ikke at du var eksen hennes, men at du var venn av eksen til Maiken (Martin fra Trondheim). Jeg så sånn ut på Øya: http://thespug.net/photos/2005/08/13/dscf0596.jpg
skikkelig fine bilder!
Har sett på bildene dine i ganske lang tid nå, og syns de er jævlig kule! Likte Dominic turnè-bildene og Bodø hardcorefest