Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 12612
Lurer vel enkelt og greit på hvor lenge Lsd sitter i urinen, hvor lenge etter jeg har inntatt dette til jeg er clean altså?
Benytter tråden til å spørre om noe annet: Er det sant at man dør etter å ha tatt LSD en gang? At kroppen ikke takler abstinensene? At prøver man en gang må man fortsette for å ikke drepe seg selv?

Slapp av, tenker ikke på å prøve, men det hørtes bare så sykt ut.


:P skrivefeil
Sist endret av Lille My; 7. juni 2006 kl. 19:39.
...dør etter å ha tatt LSD? Lever i beste velgående jeg ihvertfall.

...du tuller?
Hva mener du, dør, da hadde jo ikke vært mulig og ta de, kall meg blond, men hva i helvette mener du?
Ja, du kan dø av å ta LSD en gang, men da må du få i deg abnorme mengder. En elefant døde etter inntak av 297 mg, så det virker kanskje ikke så mye, men husk at ett gram holder til 5000 (FEM TUSEN) 200 mikrograms tripper (de fleste syrebiter har ikke i nærheten av 200 ug i seg).
LD50 på diverse dyr var 14 000 ug..

Det har vært rapporter om mennesker som har overlevd 40 000 ug..

Eneste dødsfall registrert er en som satt 320 000 ug LSD i den tro at det var amf eller noe lignende..

Man vet ikke sikkert dødelig dose. Men spiser man en lapp lsd er man langt utenfor faresonen...

Og abstinenser fins ikke..
Putta i meg LSD 3 ganger.. Siste gangen ble det litt mye. Men abstinenser.. Nope..

Ellers: LES på http://www.erowid.org
Hva mener dere med og dø "en gang", ingen som dør flere ganger?
Jeg tror den ene gangen refererte til antall ganger man har inntatt LSD, ikke hvor mange ganger man dør av det.
Jeg tror det var roadien til Greatful Dead som, ved en feil, satte ei sprøyte med flytende amfetamin, men som viste seg å være ren LSD. Rock'n'roll
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Kastrup
Lurer vel enkelt og greit på hvor lenge Lsd sitter i urinen, hvor lenge etter jeg har inntatt dette til jeg er clean altså?
Vis hele sitatet...
Beklager jeg tok feil, har visst rotet med noe informasjon i hodet. Men som Tias sier så kan man vise positivt opptil 72 timer senere.
Sist endret av Dodecha; 7. juni 2006 kl. 21:41.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
LSD er sporbart i kroppen 24 til 72 timer etter inntak. Er alltids noe tolleranse dagen derpå, så du kan heller ikke forvente å være helt ren da...
Lille My: Bare for å få det på det rene: Nei. LSD er ikke fysisk avhengighetsskapende, og man kan fint ta det en gang, og så aldri igjen. Tro imidlertid ikke at LSD er "ufarlig".
Sitat av Toonamy
Hva mener du, dør, da hadde jo ikke vært mulig og ta de, kall meg blond, men hva i helvette mener du?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig hadde det vært mulig å ta LSD selv om du hadde dødd av det.

Det er mulig å skyte seg selv i hodet med en pistol, selv om du dør av det.
satan.. kall meg morbid, men skulle likt å sett den jævelen som kreperte av 320 000 ug LSD...

lurer på hva du tenker da egentlig, når du kjenner de første 1000 microene metter hjernen din fullstendig.... massivt! tror nok det kom noen desperate kvekk ut av den jævelen før han kreperte!
Må ha vært en ekstrem trip så lenge det varte
Når du setter såpass mye vil jeg vel egentlig tro at du dør ganske så kjapt.. Men var nok en syk opplevelse hvis h*n faktisk opplevde noen effekter før døden.. :P

Ville gjerne ha prata med tullingen som overlevde 40 000 ug... Hørt hvordan det var.. Hvis h*n ikke fremdeles er på tur da..
Hvordan er det med LSD og bad trips -- er det sannsynlig at man prøver det én gang og bare har det jævlig?
Ja, det er fullt mulig. For å unngå dette bør man lese mye om det(også triprapporter), ikke være deppa eller ha det kjipt. Om man leser mye om det blir man litt mer forberedt for hva som vil skje når man tripper heavy.
Eller bare gå inn i det med åpne øyne, uten bekymringer. Erfaringsmessig ble det mer og mer pes å trippe jo mer jeg hadde trippet og jo mer jeg visste om alle skyggesidene.. Men men, to each their own
Vil også legge til at det kan være greit å prøve sopp/LSA før man ev. prøver LSD.
Superglue: Hvorfor det? For å bekrefte den bogus trappetrinnsteorien man lærer om på skolen?
Nei, hvert enkelt rusmiddel er noe for seg. Slik jeg ser det er det ikke noe poeng å "varme opp" med andre stoffer. Begynn heller med små doser
tenker han som overlevde 40.000 ug husker lite av den trippen egentlig.. tenker det foregik noe sånt som dette: hey man im starting to feel somthing... BOM så våkner han på et sykehus eller i en seng alt etter hvor alvorlig det var.

hakke testa det enda men leser tripraports gjevnlig
Sitat av felix_poker
Superglue: Hvorfor det? For å bekrefte den bogus trappetrinnsteorien man lærer om på skolen?
Vis hele sitatet...
Eh, tenker mest på varighet, og også litt på intensitet. Sopp varer i 4-6 timer, noe jeg selv synes er akkurat passe for en god trip. Omlag et halvt døgn (LSD) blir litt for mye av det gode, ihvertfall hvis det ikke skulle falle i smak. Første gang jeg trippet, spiste jeg en ganske svak dose med LSD. Tusla rundt og følte meg "rar" i en evighet.
LSA er en fin innledning til hvordan mindset man er i når man er på tur. Anbefaler det varmt for venner som gjerne vil vite hvordan det er å være på tur, uten nødvendigvis å snakke med overnaturlige vesner.

Trappetrinnsteori? Ut av mine erfaringer så blir man mer "mettet" enn noe annet av psykedelia.
Superglue: Jeg ser poenget med varighet. Jeg var kanskje litt for rask i vendingen, men jeg har sett meg lei på at folk hevder man f. eks. MÅ røyke cannabis før man prøver sopp osv.
Sitat av mxyzptlk
Eller bare gå inn i det med åpne øyne, uten bekymringer. Erfaringsmessig ble det mer og mer pes å trippe jo mer jeg hadde trippet og jo mer jeg visste om alle skyggesidene.. Men men, to each their own
Vis hele sitatet...
Du sier noe der, men det er veldig subjektivt. Folk må føle litt selv hva de tror de kan takle osv. Personlig har all lesing om psykedeliske hjulpet meg, men har venner som ikke har lest noe som helst og trippet heavy. Formen(fra A taste of the Darkside rapporten) har ikke lest en dritt og han var den som takla turen best av alle. Men alt i alt tror jeg det lønner seg å være litt forberedt på hva man begir seg ut på.
du bør ihvertfall ha røyka endel rev og hatt endel intense psykiske erfaringer med det stoffet før du avanserer videre til LSD/sopp... mener jeg... du bør vite litt om hvilken rettning disse rusmiddlene tar deg før du tester dem, er ikke akkuratt det samme som 6 pils på byen liksom!

ikke les så altfor mye... trip er indiviuelt uansett, men godt lesestoff som du alltids bør få med deg uansett droge er jo seff tekniske data, som feks hvor lenge det varer, hva du skal være obs på av bivirkninger osv, interactions med andre droger osv... alt som gir deg endel objektive fakta om droget slik at du kan klamre deg fast i det når trippen suger deg inn i maelstrømmen og skyter deg alene ut ii hyperspace! "... det er bare i hodet mitt, det varer bare et par timer, jeg kommer ned igjen, bare slapp av dette er sansebedrag..."
LSD er nok ikke det første man skal prøve nei. Men gøy er det også varer det lenge også^^ Når jeg var i england med 2 kamerater så tok vi LSD sent på kvelden før vi skulle ta flyet hjem, vel, siden vi tok en del lapper med jevne mellomrom så var vi ikke helt nede igjenn før 20+ timer ps.*er morro og ta fly på LSD*
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg har en del spørsmål angående LSD.
Jeg klarer å skaffe nå, å jeg tenkte å gjøre det siden det kan være vanskelig å skaffe.
For det første lurer jeg på hva forskjellen på organisk, og "vanlig" lsd er?
Den organiske kommer i sukkerbiter, og den "vanlige" kommer i lapper. Hva er holdbarheten på sukkerbitene og lappene?
Jeg er ikke sikker på om jeg skal ta det med en gang, så jeg må vite hva som holder seg lengst, og hvor lenge det holder seg.
Håper på svar.
Sist endret av Blindlespe; 14. mai 2007 kl. 10:18.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
No such thing as organic LSD. All LSD er semisyntetisk fremstilt fra Ergot.

Holdbarheten varierer ettersom LSD brytes ned av lys og oksygen, men hvis du oppbevarer det kjølig og mørkt så kan det ligge relativt lenge. Uansett tror jeg det burde holde like lenge, men jeg ville vært skeptisk til om det faktisk var LSD i sukkerkubene ettersom i alle fall min oppfatning er at disse ikke er på markedet lengre. Men for all del, det kan godt være jeg tar feil her.

Jeg ville i alle fall gått for bitene / lappene i stedet, da disse er så små at det nesten garanteres at det er LSD som er i lappene.
Jeg tenker noen fortalte en røver historie for og advare.
/point lille my
Ja, jeg stussa litt på det han sa med organisk. Tenkte kansje det var LSA, men det gidder jeg ikke å kjøpe.
Hva er vanlig pris for 100ug i lapper?
jeg mener det ligger på 150,- men har jo hørt at det kommer ann på dosen eller noe? correct me if im wrong!
Død og pine.. Ble helt sliten av å lese den tråden her..

Lille My: Hvor i all verden har du hørt dette om LSD? Det var virkelig noen forferdelige og ekstreme påstander du har blitt presentert for..

Blindlespe:
LSA blir som du mistenker av og til kalt organisk LSD. Folk finner på mye for å få solgt varene sine. 2C-B blir for eksempel ofte solgt som meskalin, og GHB refereres ofte til som flytende ecstasy.. Veldig irriterende egentlig..

Pris, lsd: 100 - 150,-
Sist endret av mentalmelt; 14. mai 2007 kl. 11:17.
Tias: Selv om jeg og ville gått for lappene, så vil jeg legge til at det er da alltid sukkerbiter på markedet? Kommer jo ann på hva man drypper det på det.
Har fått dråper på kaffefilter av samme Icedrops flaska som har vært brukt i sukkerbiter f.eks, så kommer vel bare ann på hva den individuelle dealeren har for hånden for øyeblikket.
Og jeg vet det er mulig å få f.eks DOC i en sukkerbit, men alle sukkerbitene jeg har testet har inneholdt LSD(etter hva jeg har kunnet bedømme hvertfall), og regner med det er LSD 99% av tilfellene da de eneste stoffene som får plass i en sukkerbit er uhyre sjeldne
Sist endret av Juno; 14. mai 2007 kl. 14:57.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ah, okey, jeg visste ikke at LSD i veskeform var utbredt i Norge. All LSD jeg har vært borti har vært i lapper eller microdottform, og jeg antok at de kom slik til landet, men hvis det er vanlig at dealere drypper på selv så har du helt sikkert rett :-)
Siden tusenårsskiftet har det vært vanligere og vanligere med flytende LSD (godt blandet ut selvsagt). Men at dealerne drypper det på lappene selv, i Norge, har jeg ikke hørt noe om. Såvidt jeg har forstått fra de jeg kjenner som er i syregamet kommer syra enten som flytende, lapper eller dotter over grensa. Noen unntak finnes helt sikkert.
Sist endret av xtapolapocetl; 14. mai 2007 kl. 18:20. Grunn: skrivefeil
Sitat av Lille My
Benytter tråden til å spørre om noe annet: Er det sant at man dør etter å ha tatt LSD en gang? At kroppen ikke takler abstinensene? At prøver man en gang må man fortsette for å ikke drepe seg selv?

Slapp av, tenker ikke på å prøve, men det hørtes bare så sykt ut.


:P skrivefeil
Vis hele sitatet...
Det eneste jeg vet med sikkerhet har slike abstinenser er alkohol. Alkohol er det eneste med dødelige abstinenser.
Sitat av felix_poker
Superglue: Hvorfor det? For å bekrefte den bogus trappetrinnsteorien man lærer om på skolen?
Nei, hvert enkelt rusmiddel er noe for seg. Slik jeg ser det er det ikke noe poeng å "varme opp" med andre stoffer. Begynn heller med små doser
Vis hele sitatet...
I second that. Jeg har aldri blitt så fjern og fucka som jeg ble på HBW (LSA) for noen år tilbake, sannsynligvis pga for høy dosering. Spiller ingen rolle om det er sopp, LSD eller 2C-B, nøkkelordet er dosering.
Sitat av Lille My
Benytter tråden til å spørre om noe annet: Er det sant at man dør etter å ha tatt LSD en gang? At kroppen ikke takler abstinensene? At prøver man en gang må man fortsette for å ikke drepe seg selv?

Slapp av, tenker ikke på å prøve, men det hørtes bare så sykt ut.


:P skrivefeil
Vis hele sitatet...
Litt gammelt å svare på men fortsatt. Nei, det stemmer overhodet ikke. Denne personen som fortalte deg dette har omtrent like god greie på narkotika som your local, blonde 6 year old. Aldri ta slike påstander seriøst, det er ikke noe rusmiddel med dødelige abstinenser.
Sitat av Gest
[...]det er ikke noe rusmiddel med dødelige abstinenser.
Vis hele sitatet...
Joda, det er det. Vår gode venn alkohol.
Sist endret av Slaktern; 16. mai 2007 kl. 00:18.