Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 886
Ok, en kompis av meg flytter fra byen om en ukes tid og har tenkt å kvitte seg med sofaen som han kjøpte på loppemarked for mange, mange år siden. Jeg har sagt at jeg SKAL kjøpe den.

Økonomiske beslutninger mellom venner, som i denne situasjonen, er noe av det jeg misliker mest. Har heller ingen formening om hva den kan være verdt.

Vedlegget er et bilde av sofaen. Den er veldig god å sitte i, og hvert ledd er flyttbart.
den er verdt det det koster i bensin å slippe den av hos deg når han flytter.

jeg hadde ikke gitt mer enn 200,-
spør hva han kjøpte den for, så kjøper du den for halv pris av det han kjøpte den for...
For det tøffe utseendet ville jeg betalt 500kr.
Men den så ikke noe særlig god å ligge på så da ville jeg bare betalt 200 eller noe. Eventuelt at du kunne fått den gratis hvis du hjelper han å flytte
aner ikke hva den er verdt, men satan så tøff den var
Uansett hva du byr så byr jeg 50,- mere =P
Neida, jeg vil si at den er verdt litt mindre enn det den ble kjøpt for på loppemarkedet Trekk fra 10-20% i prisen, eventuelt 30% hvis han har hatt den lenge siden han kjøpte den