Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2092
Er det noe man bør passe på treningsmessig dagen etter å ha inntatt MDMA? Vet at man bør ta en hviledag bla. etter inntak av alkohol for å gi levera hvile. Formen idag er ganske bra, så jeg tenkte å legge ut på en joggetur litt utpå kvelden. Vet ikke hvor stort utbytte jeg kommer til å få av denne turen(pun!), men.
Man bør ikke ta en hviledag etter en fyllekule. Trener man hjelper man kroppen å komme tilbake til hektene. Jogg ivei, det er bare sunt for deg.
Tja, I disagree. Man bør ikke trene dagen før, samme dag, eller dagen etter alkoholinntak, i hvert fall ikke om man trener styrke/body building.

En joggetur burde gå greit though, og MDMA (forutsatt at det var det knipsene inneholdt) er vel ikke like fysisk skadelig som alkohol?

Superglue: Husk at en joggetur rett før leggetid kan gjøre det vanskelig å få sove. Ha minst et par timer å roe ned etter joggingen før du legger deg.
Trådstarter
61 6
Hehe. Er udugelig på akkurat det. Blir som regel alltid en lang tur etter midnatt, men er blitt vant til å sovne etter det. Idag har jeg nattings også :P
Hater å trene dagen etter knips. Liker helst å sitte med bongen og slappa av hele dagen
▼ ... over en måned senere ... ▼
jeg har RÅ mye energi etter jeg har knipsa ;p er jeg rar ? :P
Tja. Litt rar. Flaks for deg da