Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 3788
Noen som har testet de gule mercedes knipsene som er i salg på østlandet for tiden?
Gule Mercedeser på østlandet?? Dette har jeg ikke fått med meg. Kom med info de som vet
http://www.ecstasydata.org/viewtablet.php?ID=1190

Trur kanskje det er to typer med gule mercedes....
Date Jun 27, 2003.. Må nok ha info som er litt mer oppdatert enn det.. Helst noen som har prøvd den typen selv.
Har spørt ett par ture-kompiser som har testa de og de sa de var veldig gode. De var sterke men varte litt for kort (2-3) timer. De tippet det var mye og bra MDMA i dem.
Spiste en for et par dager siden.. Tror også de inneholdt mye mdma. De ga en ren god følelse, veldig berusende og nesten beroligende.
måtte nesten kjøpe meg en jeg å når du tok det opp Tok bare en å tura hardt. varte ikke så lenge da.
har ikke knipset mye men kan si at de var bedre en gul-t.

kan egentlig ikke si de varte så lenge. tok meg nå trekk nå å ble nesten på topp igjen
Hadde det vært lov på forumet hær å oppfordre til bruk så hadde jeg sakt: disse MÅ du ta. men det er jo ikke lov da
Blir i overkant av en gul mercedes og et gram sopp ikveld. Tripraport følger.
Sitat av Superglue
Blir i overkant av en gul mercedes og et gram sopp ikveld. Tripraport følger.
Vis hele sitatet...
Ser fram til rapporten. Hva slags sopp?
Pink Buffalo tror jeg. Jeg må si at jeg har ALDRI hatt det så bra som jeg har det akkurat nå. Synergieffekten mellom sopp og ecstasy gjør at det ene grammet med sopp kjennes VELDIG godt. Er hos masse gode kompiser, men sitter alene nå siden mine konstante positive utsagn om verden kan bli litt mye i lengde. Heller ikke så klar for å se film nå.
wtf er soppsesongen i gang?
eh det er jo ikke flein da. det er alltid "sopp sesong" :P
Jeg turer så SINNSYKT hardt nå. Og tiden står stille. Tror hippieflipping er å anbefale.
Er det riktig bruk av kallenavn forresten?
Candyflipping = lsd og knips
Hippieflipping = sopp og knips.

Har alle sammen det bra? :P

Soppen gjør nok at jeg er veldig skeptisk til fremmede folk akkurat nå, og trives best alene. Men alene...håhå...dette er dype sofaknips
OK, etter et par timer forandret humøret seg. Soppen tok overhånd, og den litt ubehagelige siden av den. Ting har føltes veldig meningsløst, noe jeg har følt på sopp tidligere, bare enda mer forsterket. Men nå på nedturen er det helt klart verdt det.
Høres lovende ut Takk for info folkens..
Hva er vanlig pris på disse forresten?
betalte 200 stykke i trondheim jeg
200? da bør de jaggu være ke-næill
hvor får du tak i så billig knips da? må nesten alltid betale 200 hær jeg
Handler du av randoms på gata?
Her i sør er standardprisen mellom 100-150 på gata, nedi 70-80 om du kjenner folk.
handler ikke av randoms nei... har fått taki til 150 før men aldri 100. Er jo litt billigere nedi sør
Betaler folk 200 for de gule?
Jeg betalte faktisk 300,- men det er sånn det blir når kompisene som skaffer er blitt kyniske makka-vrak.
300 for knips? hæ? går jo for 45 kr stk når man kjøper 50 jo :S syyke priser
Noen flere som har testet disse? Virker ganske ålreite!
Jeg kan anbefale de. Rene, gode knips. Hvis du først skal benytte deg av knips da...
Bare lurer på en liten ting angående knips...Det finnes det på østlandet nå, sant.
Noen som veit om man får tak i det i bergen nå?
Og til de som bor på østlandet, er det noen som får tak i nå?
Dette hørtes kanskje litt kjøp/salg-aktig ut,
så kan godt få svar på pm...
Selvfølgelig får man tak i det på østlandet
Infected: Viss det der var til meg,
så mente jeg det mer som at jeg lurte på hvem det var som har tilgang på å kjøpe de,
har kontakter, slik at de kan skaffe det nå.
Vet jo at man får tak i det på østlandet, er jo det denne posten handlet om..O_o :]
mye ad dem i stavanger for tida! funka fint de
Har fått en del klager på hvor lenge de faktisk funker.. Oppturen varer kun mellom 30min og en time. Så blir du trøtt og slapp.

Hadde aldri betalt mer enn 100 spenn for disse..

Du får kjøpt de i kr.sand/vennesla også nå
Enig at de varer kort, men det vil ikke si de er dårlige. Har betalt 200 for dårligere knips en dette
Eh, koster fort 200 stykket de her. Får dem for 100 selv men bare pga gode kompiser...
Skal være verdt penga iallefall. Har ikke fått testet ennå. Men har noen liggende hos en kompis som skal testes neste uke

Edit: Er også 2 typer gule mercer på østlandet. Har fått tak i av de gode. Men er noen "kopier" ute å går som ikke er i nærheten engang.. Så pass litt på hva du får
Sist endret av Forconin; 10. juni 2006 kl. 17:23.
De gule finnes i to versjoner ja. Enkle og doble. Kraftig, god knips, med en relativt kort opptur, som sannsynligvis vil gjøre deg slapp og trøtt etterpå.

Men sånn er forsåvidt mesteparten av knips som er ute nå for tiden. Bare se på "hanene". Trøtt som ei fjøl etter en to timers opptur.

Inneholder ikke for mye MDMA, noen av disse.

Utsalgspris er 150 her i Stavanger og Sandnes. Betalte litt mindre selv, da jeg kjøpte flere hundre av dem i dag. *hysj*
Har en kompis som skal prøve knips første gang, så er det mulig jeg kanskje sjangser på å prøve selv hvis erfaringene hannes er bra. Så det jeg/vi lurer på er om gul mercedes (det er det vi får tak i) er noe å anbefale første gang i forhold til andre typer/merker?.
Btw, vi må betale 300 pr. tab. noe som tydeligvis er i dyreste laget, er det verdt det?
Det synes jeg hørtes veldig dyrt ut, men selvfølgelig "sellers market". Vil forøvrig anbefale å kanskje begynne litt pent med en halv (iallefall hvis de er dobble) og heller fylle på en halv til hvis den første skulle vise seg å funke dårlig.
Ja, jeg for min del vil iallefall ta en halv, om ikke en kvart, for så å fylle på, uansett om det er sterke greier, eller dårlige greier (er uhyre forsiktig av meg). Etter å ha sett "Rising of ecstacy" så ble jeg egentlig bare mere fristet til å prøve det.

Dette er kanskje litt OT: Får man raskere opptur ved å knuse tabelettene, for så å sniffe dem, eller vil man tape virkning?
funke fint å snarte ecstasy ja. Trur også det kicker inn fortere viss du knuser tablettene i munnen før du svelger
Syntes det er greit å ta en hel med en gang. Kjedelig hvis man bare tar en halv og får dårlig funk. Da er det bedre å ta en hel og få gooood funk

Sitat av surre
funke fint å snarte ecstasy ja. Trur også det kicker inn fortere viss du knuser tablettene i munnen før du svelger
Vis hele sitatet...
Ja og de varer kortere
Det var mange som spiste gule mercedes på partyet jeg var på igår. Jeg hørte mye forskjellig om dem, så det kan stemme at det er to typer ute å går. Noen syntes de var gode, mens andre klaget over kort effekt osv. Eller så er folk bare forskjellige
Var også på en fest i går der alle tok mercedesene. Noen ble veldig tura, mens andre virka mere macca tent på det. Vi var alle enige at de varte for kort da. Kan vel ha noe med at folk ikke er åpen for å ture
Jeg for min del tror egentlig det er bra at de har kort effekt, underforstått at nedturen ikke blir så ille.

@surre: Hva menes egentlig med "macca tent"?
[offtopic] hvordan skaffer man seg hasj / ecstasy hvis man ikke har kontakter? går man rundt i oslo /andre byer og spør litt shabby folk om de har noe? :P kjipt hvis man spør en sivil snut.

noen gode råd hvordan man kan komme seg inn i "miljøer" så man får kjøpt billigere og får kjøpt det meste?
[/off topic]
Godt stoff får du etter hvert som du kommer dypere inn i miljøer, og får deg større nettverk.
Har du ingen annen mulighet, så for all del. Da er det bare å ta beina fatt, og spør de du ser. Men kvaliteten på varene du da får er det ingen garanti for.

Og så til det andre du spurte om:
De miljøene du beskriver. Der man får "billigere" og "bedre" stoff, er miljøer jeg for all del vil advare deg mot. Er du ikke i det, så for all del, ikke ha som et mål å ende opp i et slik miljø.

Alle begynner som "small-timere" og ruser seg litt, og blir automatisk, kjent med flere og flere etter hvert. Dersom man da er lojal, pålitelig, hyggelig og alt det der, så vil alltid mulighetene komme. Men husk.... du graver deg egentlig bare dypere og dypere inn i miljø, som ikke alltid er fryd og gammen liksom. Egentlig absolutt ikke til å anbefale.

Det finnes egentlig ingen gode råd. Du er den du er, og blir godtatt, og/eller dømt deretter.

Men hvorfor i alle dager oppsøke det med et slik "åpent sinn" som du på en innviklet måte ser ut til å ha? Hold deg unna heller....

Selv om jeg vet at du absolutt ikke kommer til å høre på meg dah.... tjo hei...
Sitat av e|mo
Jeg for min del tror egentlig det er bra at de har kort effekt, underforstått at nedturen ikke blir så ille.

@surre: Hva menes egentlig med "macca tent"?
Vis hele sitatet...
Rusa på amfetamin... Synes ikke akkurat det er digg med kort efekt på knips. Nedturen har som regel vært digg
Sitat av DonVito
Godt stoff får du etter hvert som du kommer dypere inn i miljøer, og får deg større nettverk.
Har du ingen annen mulighet, så for all del. Da er det bare å ta beina fatt, og spør de du ser. Men kvaliteten på varene du da får er det ingen garanti for.

Og så til det andre du spurte om:
De miljøene du beskriver. Der man får "billigere" og "bedre" stoff, er miljøer jeg for all del vil advare deg mot. Er du ikke i det, så for all del, ikke ha som et mål å ende opp i et slik miljø.

Alle begynner som "small-timere" og ruser seg litt, og blir automatisk, kjent med flere og flere etter hvert. Dersom man da er lojal, pålitelig, hyggelig og alt det der, så vil alltid mulighetene komme. Men husk.... du graver deg egentlig bare dypere og dypere inn i miljø, som ikke alltid er fryd og gammen liksom. Egentlig absolutt ikke til å anbefale.

Det finnes egentlig ingen gode råd. Du er den du er, og blir godtatt, og/eller dømt deretter.

Men hvorfor i alle dager oppsøke det med et slik "åpent sinn" som du på en innviklet måte ser ut til å ha? Hold deg unna heller....

Selv om jeg vet at du absolutt ikke kommer til å høre på meg dah.... tjo hei...
Vis hele sitatet...
har me ingen intensjoner tenkt å bli noe aktivt "medlem" i noen TUNGE miljøer, men ett miljø hvor det er personer som det går ann å ringe for å få skaffa noe stoff, så jeg slipper å springe rundt på gata og spørre tilfeldige.
Jeg har ikke prøvd noe narkotisk stoff i det hele tatt og siden jeg er 16 år, vil jeg nok si at jeg nærmer meg ut av "faresonen". i min tankegang, er det de som prøvde hasj når de var 11-12 år som virkelig står/Sto i faresonen og vil prøve flere og flere stoffer.

men setter pris på advarselen og jeg hører alltid på gode råd
Forstår at du spør gjerne litt ut av nysgjerrighet ja.

Men det er nok ingen "Narko-Hot-Line" her i landet. Det tar tid å bygge nettverk, og det er nok det som må til dersom du vil ha kontakter som kan selge "billigere" stoff. Bekjentskaper....
som DonVito nevner, bekjentskaper er det man må ha. Det kan virke vanskelig å bli kjent med folk som driver på. Men hvis du har en litt stor vennekrets så er nok sjangsen for at noen i den kretsen allerede har en fot innenfor miljøet. Slik var det iallefall for min del, og for de jeg kjenner sin del.

Men når det kommer til hasj, så kan man jo altids kjøpe frø selv å bygge en krets rundt seg. Man trenger jo ikke akkurat å være professor for å dyrke en plante
Slutte å prate piss, og holde seg til topic?

Jeg veit ikke om det er to partier ute av de gule mercene, men de jeg testa med EZ-testkit før helga viste at det var pepper i de.. Hvor mye aner jeg ikke.. De funka helt ok, men om man får tak i hvite rolex, er de absolutt å anbefale. Reine, nydelige saker..

Edit: Og doble og enkle knips er piss. En knips er en knips. dobbelt så stor knips er dobbelt så mye fyllstoff, og like mye virkestoff.