Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1414
Lest en del tråder om vaporizer og det jeg lurer på er om noen har en oppskrift på hvordan jeg kan lage en slik hjemme?
Hvordan funker den egentlig? Høyere rus?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Bosse
Hvordan funker den egentlig? Høyere rus?
Vis hele sitatet...

Du får i deg så og si bare thc'en, og ikke allt det gørret som når man røyker det.
Men du kan komme til å finne ut at du savner "draget" ned i halsen, har prøvd en sånn proff vaporizer, men jeg syns ikke det var det helt store. Liker å kjenne røyken ned i halsen
dampen fra en vaporiser trekkes jo også ned.. føler ikke at "draget" mangler
beklager linken funker ikke lengre.
www.dritern.com/norcan/lysvaporizer.zip
"pæra" altså lyspæra som er vist, funker som et helvette. jeg får sjuke hoster av den, noen ganger er en av bong (uten vann) jeg får en ganske kraftig lystig rus av pæra. men det smaker dritt (væffal med hasj)
Sitat av matiaz
"pæra" altså lyspæra som er vist, funker som et helvette. jeg får sjuke hoster av den, noen ganger er en av bong (uten vann) jeg får en ganske kraftig lystig rus av pæra. men det smaker dritt (væffal med hasj)
Vis hele sitatet...
Jeg synes det høres rart ut at du skøl få krafti hoste av en vaporizer. "Røyken" fra en vaporizer er jo mye mildere for hals og lunger enn fra f. eks. en bong...
Problem, officer?
thomasf's Avatar
kan noen si meg hva han setter på toppen av lyspæra her?

www.dritern.com/norcan/lysvaporizer.zip
Er det ikke fære for at denne pæra sprekker i tusen biter om den skulle bli for varm?
Sitat av MysterialPhysco
Er det ikke fære for at denne pæra sprekker i tusen biter om den skulle bli for varm?
Vis hele sitatet...
Jo, men den tåler jo veldig høy varme da..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Proxick
kan noen si meg hva han setter på toppen av lyspæra her?

www.dritern.com/norcan/lysvaporizer.zip
Vis hele sitatet...
En bruskork med to rør som stikker igjennom toppen, et for å trekke dampen inn igjennom, og et som slipper inn luft til pæra.
Er det ikke så at man bør knuse et av det innerste laget i lyspære, eller noe lignende?
aatne: Man bør bare ikke ha det hvite greiene inni.
Noe man elegant kan forbigå ved å bruke en klar pære istedenfor en hvit >_>

Jeg husker jeg så en hjemmelagd vapo engang, hvor de hadde brukt sigarettenner, og to syltetøyglass med lokkene mot hverandre, slik at det ble en elektrisk-vann-vaporiser :P
ikke såå enkelt å forklare. Bruk fantasien =)
Om du ser filmen så er det ikke noe "innerste" lag som blir knust, en lyspære er har jo ikke dobbelt glass. De har en "dings" inni hvor Wolfram tråden sitter fast ja, men som du ser så river jeg ut den?

Glemte å nevne hva korken var ja, det er en bruskork, med to hull hvor vi puttet nedi en kulepenn som var kuttet i to.

PS; man kan også teipe litt rundt toppen av pæra før en setter på korken, slik at det blir enda litt tettere.
Ok, da er jeg med.