Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3536
er det noen her som har no erfaring med zyprexa & remeron?får dem av legen men har ikke prøvd å ruse meg på dem enda.får man no særlig rus av dem?merker at jeg blit lit trøtt av den normale dosen jeg tar
Sist endret av nemesis86; 5. november 2005 kl. 16:40.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Remeron har bivirkning som trøtthet. Er sikkert ikke mulig å missbruke.
tenker jeg prøver ut 70mg med zyprexa nå og ser åssen formen blir har også lit lynol ved siden av
Lynol er vel litt lavmål?
hehe ja er vel det...tenkte no alternativt til eter....hveit ikke om lynol gir samma effekt men,men
lynol herper vel hjernen litt mer i hvertfall(?)
mmm lynol svei no jævlig i halsen da men det svinger bra trur ikke det er helt bra for hjernen nei,men hva gjør man ikke for rus når man er blakk?
Sist endret av nemesis86; 5. november 2005 kl. 17:26.
Lynol er vel sånn cirka så lavt man kommer, på linje med bensin og lim. Skal du sniffe kan du vel heller bruke poppers, eter eller noe i den dur.
Huff, jeg synes innmari synd på deg.. Dette blir for langt nede..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Herregud gutt, til helvete med lynolen din du ødlegger deg selv. Kjøp ether hvis du er så fantastisk blakk, det burde ikke være så veldig dyrt. Eller sett deg en dunk vin til gjæring...
Lynol er lavmål ass, akuratt like lavmål som å prøve å ruse seg på zyprexa og remeron, Kjøp deg jeller eter hvis du absolutt må ruse deg hele tiden..
Oj, nå fikk nemesis mye kjeft her!
Greit nok, jeg startet denne "trenden", men det var kanskje ikke
nødvendig at SÅ mange hang seg på? Jeg tror nemesis86 tok
poenget. Skal vi holde oss slightly mer til topic nå?
jeep tok poenget deres kasta flaska med lynol har hvert rusavhengig i 6år så det er ikke så lett å la ting ligge
Å innrømme problemet er første skritt på vei mot en utvei.
Skaff deg en psykolog, slik du ble anbefalt i en annen tråd
og prøv å stoppe med all rus for en stund, det er mitt råd.

Lykke til!
går til psykolog 2 ganger i uka og av hun får jeg zyprexa & remeron,men jeg synes ikke det hjelper no særlig
Du kan ikke "få" noe for å slutte. Det ernoe du må gjøre selv.
Vær hard mot deg selv, og smekk deg selv hver gang du tenker på rus.
Sitat av Orgazmus
Du kan ikke "få" noe for å slutte. Det ernoe du må gjøre selv.
Vær hard mot deg selv, og smekk deg selv hver gang du tenker på rus.
Vis hele sitatet...



takk for rådet skal prøve
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kveld heter det vel for ikke å bli sett på som alkis, og da var jeg forbanna på det psykiatriske at jeg sa til meg selv. "jaha, er dette kuren, helbredelsesmedisinen? Da tar jeg hele pakka!"

Det endte med at jeg tok 250 - 300miligram zyprexa og ja, du kan si at jeg ble sinsykt trøtt den kvelden men plutselig senere på kvelden kom mamma inn og vekte meg for å si noe og jeg merket at hjertet mitt pumpet no sinsykt og så en BOM! og jeg ble nervøs.

Dagen etterpå hadde jeg angst og trodde at jeg skulle dø, idag, 5 måneder senere, har denne angsten sette seg i meg sånn at jeg av og til merker den. Sa ifra til en lege om dette men han trodde ikke at det kunne skade hjertet mitt.

Anbefaler ikke at du tar mer zyprexa enn vannlig. Det har derimot en kjent virkning for å være antihappy dop, man kommer rett og slett litt for mye ned jorden med den, greit at psykotiske mennesker trenger bakkekontakt men til en viss grense..
Vet at denne tråden er død og begravd, men hvor kan jeg skaffe eter?
-bare lurer (har sett Fear and Loathing in Las Vegas)

~Bosse
Iflg. denne eter-tripprapporten får du kjøpt det på apoteket.
smake litt på meg?