Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 5947
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren









Hva tenker dere?
Har du bilde av pillene?
prøv 1 da. 80% av all rivotril på gata er piratkopier uansett, kanskje det er en bra kopi.
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den var helt forseglet, og det lå en kompakt bomullsdott oppi der.
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fake , jeg har samme glass med samme nummer på. Noe shit fra Finland 2017 Blue light. Søk det opp. Må ta 4-6 stk for funk. Dritt.
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva tenker du det er oppi? Tablettene smuldrer ikke opp så utrolig raskt.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva tenker du det er oppi? Tablettene smuldrer ikke opp så utrolig raskt.
Vis hele sitatet...
Jeg tipper enten litt virkestoff eller Clonazolam. Det er det jeg har hørt. Hvis du sjekker tråder her inne finner du bilder av ekte vs fake. Der ser du at de ekte har tynnere Rooche skrift og at de 2 prikkene på siden av 2-tallet er mindre og ikke så tett på 2-tallet. I tillegg er ikke trykkey så dypt i de ekte.
De som kun smelter med en gang i løpet av kort tid er bare sukkerpiller.
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Greit det =) Det får funke det!
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Greit det =) Det får funke det!
Vis hele sitatet...

Bare test en og en med litt pause da jeg tror noen kan kicke litt mer og kjipt om du har tatt 4 stk, ikke kjenner så mye og tar en til som da kicker skikkelig. Skjedde med meg og jeg så full ut og sjanglet når jeg gikk.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare test en og en med litt pause da jeg tror noen kan kicke litt mer og kjipt om du har tatt 4 stk, ikke kjenner så mye og tar en til som da kicker skikkelig. Skjedde med meg og jeg så full ut og sjanglet når jeg gikk.
Vis hele sitatet...
Du tar piller for å ikke bli ruset? Spesielt fake piller du ikke vet hva er?
Alle jeg kjenner tar piller for og få rus og dermed ser de også ruset ut.
Slutt å kjøp fake piller også, hadde heller rana gamlehjemmet for benzo enn og gitt penger til disse folka som selger sukkerpiller.
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Føler meg ganske grei nå ass. En eller annen slags for benzodiazepin er det hvertfall
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du tar piller for å ikke bli ruset? Spesielt fake piller du ikke vet hva er?
Alle jeg kjenner tar piller for og få rus og dermed ser de også ruset ut.
Slutt å kjøp fake piller også, hadde heller rana gamlehjemmet for benzo enn og gitt penger til disse folka som selger sukkerpiller.
Vis hele sitatet...

Jeg tar de for en chill form , ikke sjangle og dunke borti ting når jeg går. Liker ikke følelsen av at jeg ikke har kontroll helt. Forskjell på å få chillform på sofaen og det å se dobbelt omtrent og sjangle rundt og nesten snuble.
Finn ekte nå og du har veldig gode kontakter da det meste er fake.
La nå gamlingene få ha medisinen sin i fred, det er iallfall low.
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
I kombinasjon med en joint var dette good business ���� Er det moralskt greit for meg å selge 70 stk av glasset til bekjente?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I kombinasjon med en joint var dette good business ���� Er det moralskt greit for meg å selge 70 stk av glasset til bekjente?
Vis hele sitatet...
Jeg vil si nei, men så bryr jeg meg heller ikke nevneverdig. Det største problemet jeg ser med rivo-ideer er hvordan man oppfører seg når man prater med andre. Plutselig så kommer du til deg selv og angrer skikkelig på at du spurte den og den om de ville kjøpe rivotril av deg, de bruker jo ikke drugs engang og ser nå på deg som en narkis som trenger mer penger og er desperat etter å få solgt litt.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I kombinasjon med en joint var dette good business ���� Er det moralskt greit for meg å selge 70 stk av glasset til bekjente?
Vis hele sitatet...
Hvis du tenker pga at de ikke er ekte , så nei. For du ble lurt og trenger ikke lure videre.Redusert pris og opplyse om at de ikke er ekte så de kan velge selv. Dette er da om de selv bruker dette og ikke noe du skal tilby kompiser for første gang.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er ny her , men ang Rivotril , er dette fremdeles et emne som er oppe å går `?
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Må bare få si at det er god funk i tablettene ����
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tar de for en chill form , ikke sjangle og dunke borti ting når jeg går. Liker ikke følelsen av at jeg ikke har kontroll helt. Forskjell på å få chillform på sofaen og det å se dobbelt omtrent og sjangle rundt og nesten snuble.
Finn ekte nå og du har veldig gode kontakter da det meste er fake.
La nå gamlingene få ha medisinen sin i fred, det er iallfall low.
Vis hele sitatet...
Ja da bruker du terapeutisk dose, ikke rusdose. Jeg finner ekte benzo ganske lett siden ALLE jeg kjenner vill ha ekte benzo og mange får benzodiazepiner av legen sin
Vær gang du kjøper fake piller høyner du sjangsen for at det skjer igjen, slutt å støtt fake narkotika fake dealere så kansje de forstår at det ikke går ann og lure Nordmenn.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Glemte og svare på det siste du skrev, viss du raner apoteket eller medisinskapet på gamlehjemmet så tror du de ikke får nytt?
Det er så sykt paralell univers tankegang at jeg ikke vet hvordan du tenker.
De viser seg å være klonazepam fordi jeg ble helt knocket ut av et par av disse jævlene
Sist endret av Maurjegeren; 15. august 2020 kl. 12:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
De viser seg å være klonazepam fordi jeg ble helt knocket ut av et par av disse jævlene
Vis hele sitatet...
Pass deg for å ta en ekte om to fake knocker deg ut . Enten var du heldig å tok to av glasset med litt mer virkestoff i eller så er toleransen lav.
Dette glasset er fake og ingen ville puttet ekte rivo i det glasset for å selge. Søk opp Blue Light og sammenlign nr , label etc og du ser det er samme label nå 3 år etter.
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ormgitt Brunrotte, den smaker mintty/og smuldrer ikke så veldig godt opp. Vil di tru at det kan være colozam i de da? Fordi det funker mer en godt nok til meg
Et lite tips til dere som kjøper falske glass er å skru av korka å se under den. under korka står det gjerne 1/2 eller 3. Jeg fant ut at dette var nummerert etter kvalitet.

Husker ikke helt om det var 1 eller 3 som hadde høyest kvalitet men de dårligste var de løse som "smuldrer" opp veldig lett. Slik var det vært fall på de utenlandske glassene den tid jeg brukte å kjøpe.
Sist endret av Passiv; 16. august 2020 kl. 11:27.
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
AKP 2 står det her!

https://imma.gr/93024x7c892
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hører hele tiden om fake rivotril på gata. Er problemet virkelig så stort? Har inntrykk at det er mest fake rundt glassene? Har ikke selv erfaring med dem. Men har prøvd rivotril på blister fra galenika. Har bare brukt fra samme batch, så kan ikke sammenligne med andre. men smaker mint og søtt, 2mg er mer enn nok og jeg har den under tunga i hvertfall 20 min før den har smuldra opp helt. Er det mye fake i omløp på blister også?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
AKP 2 står det her!

https://imma.gr/93024x7c892
Vis hele sitatet...
Etter min erfaring så er disse god kvalitet men noe underdoserte.

Husk at dette er kun min erfaring, basert på en god del glass oppgjennom. Jeg kan på ingen måte påstå at det er fakta.
Takker for svar, Passiv!

Så KAP 2 betyr at disse rakkerne inneholder clonazepam, men at de er underdoserte. Det står 2mg på glasset, men jeg regner med at de er på 0,5 til 1mg virkestoff hver da?
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mine hadde AKP 1 , så jeg har de med minst virkestoff jeg da. Dritt.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hører hele tiden om fake rivotril på gata. Er problemet virkelig så stort? Har inntrykk at det er mest fake rundt glassene? Har ikke selv erfaring med dem. Men har prøvd rivotril på blister fra galenika. Har bare brukt fra samme batch, så kan ikke sammenligne med andre. men smaker mint og søtt, 2mg er mer enn nok og jeg har den under tunga i hvertfall 20 min før den har smuldra opp helt. Er det mye fake i omløp på blister også?
Vis hele sitatet...
Ja det er ikke vanskelig og fake blister, hvorfor tror noen det? Naive idioter.
Jeg ler av dere som betaler enorm overpris for fake tabletter.
Vær gang dere kjøper fake tabletter blir sjangsen større for at det skjer igjen med deg eller en annen. Slutt og kjøp fake tabletter!
Jeg har aldri utført noen test av pillene så kan ikke svare på eksakt hvor mye virkestoff eller om det skulle være et lignende rc benzo.

Omgitt brunrotte: jeg husker ikke lengre om det var 1 eller 3 som var de svakeste/sterkeste, men husker godt at de som var dårligst var piller som smuldra lett opp, om man la de i klips poser ble veggene på posen hvit.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Passiv Vis innlegg
Jeg har aldri utført noen test av pillene så kan ikke svare på eksakt hvor mye virkestoff eller om det skulle være et lignende rc benzo.

Omgitt brunrotte: jeg husker ikke lengre om det var 1 eller 3 som var de svakeste/sterkeste, men husker godt at de som var dårligst var piller som smuldra lett opp, om man la de i klips poser ble veggene på posen hvit.
Vis hele sitatet...
Virker som de er midt på treet egentlig , men også ikke helt lik mengde da en og annen har virket bedre. Nå klemte jeg litt hardt på en og den holdt godt sammen.
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bumper tråden you guys .

Ee disse ekte tror dere? Smelter ikke helt instantely heller, har en bittelitt større innskrift en det som er norsk pharma.

Glasset var fullstendig forseglet ved kjøp. Lå en bomullsdott oppi der også. Er ikke helt innerforstått med klonasepam, men kan dette være en slags derivat? De gjerne bilder lengre opp. Hele krukken er på ungarsk, og det er et Roche symbol på den. God kopi? Takk
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er de ekte med noe virkestoff i seg (enten colozam eller colonzepam) så selger jeg krukken til en kamerat som gjerne vil ha den.
Er det bare sukkertøy, så kaster jeg den i do. Har bestilt benzo-test kit, så regner med at den kommer i morgen. Skal bli interessant!
kan du linke testkittet du bestilte?
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Selvfølgelig. Her .
Bilde av resultat kartet til den eztesten du kjøpte


Ser ut som eztesten for benzo ikke slår ut på rivotril, og om den slår ut så vet du ikke nødvendigvis hva den slår ut på.
Sist endret av Alge; 19. august 2020 kl. 00:00.
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk, Alge. Så det er ingen måte for meg å si finne ut hva disse rivotriltablettene inneholder?
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Send de inn til analyse, tror ikke det er tilbud her i Norge for det (enda). Men det finnes utenlandske laboratorier som gjør dette imot en sum.
Anonym bruker
"Enig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Def smaker som rivotril, mintete og litt "kjalky" smuldrer opp etterhvert. Skal jeg kjøre på med en "learn-by-doing" eller?
Fake, mangler 2D-strekkode med serienummer.
Høyst sansynelig inneholder de en eller annen form for benzo eller benzo derivat.
Det kan være alt fra minimalt med virkestoff til like mye som det skal (tilsvarende i derivat)

Det er nokså sjeldent de gale pillene ikke inneholder virkestoff i det heletatt det er vært fall min erfaring.
Uansett kjempebra om du tester de med test kit, da vet du vært fall hva du får i deg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Def smaker som rivotril, mintete og litt "kjalky" smuldrer opp etterhvert. Skal jeg kjøre på med en "learn-by-doing" eller?
Vis hele sitatet...
Det er en strekk-kode på den.

Og Passiv: Har du erfaringer med slike ungarske klonopinkrukker før?

https://imma.gr/93144x35830
Sist endret av Maurjegeren; 19. august 2020 kl. 10:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fåkk fake piller. Fentanyl og annet dritt i de. Det er en kjent sak at rivotrilene ikke er rivotriler.

Gå heller for Galenkia sine produkter. Alt fra Bulgaria er dritt.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Det er en strekk-kode på den.

Og Passiv: Har du erfaringer med slike ungarske klonopinkrukker før?

https://imma.gr/93144x35830
Vis hele sitatet...

Faen strekkode har jeg aldri tenkt på! tror du det er mulig å ringe produsent for at dem kan bekrefte strekkode er fra dem?
Tror ikke jeg tar meg bryeriet i å ringe et ungarsk pharmaselskap..
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde lett gjort det om en tlf samtale kan bekrefte om produktet mitt er falskt eller ikke.
Sitat av Antiex Vis innlegg
Fåkk fake piller. Fentanyl og annet dritt i de. Det er en kjent sak at rivotrilene ikke er rivotriler.

Gå heller for Galenkia sine produkter. Alt fra Bulgaria er dritt.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg vet at Galenika har gode benzoproducter/derivater. Men det er snakk om et ungarsk rivotril-glass. Jeg har smakt på et par av de sist jeg kjøpte glasset, og haddet det vært fentanyl i disse pillene så hadde jeg nok vært fucked for lenge siden!
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:44.