Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Denne tråden er promotert.
At en tråd er promotert betyr at staben grunnet kvalitet, viktighet eller av andre årsaker har valgt å fremheve tråden.
  2799 625987
Sitat av wavezor Vis innlegg
Norsk 'Barne-TV' rundt om 2000-2005. Handlet om noen hårete vesener som bodde inne i en hytte i et is-øde, og inne i en hule var det et slags troll, som beskyttet et eller annet grønt/blått mineral inni der. Jeg MÅ se dette igjen, noen som husker?
Vis hele sitatet...
EUREKA! Snøbarna, het det! http://www.youtube.com/watch?v=MBaD_...eature=related *Epic nostalgia*
Jeg så en film hvor 4-6 menn var bundet og stengt inne i et gjerde av tre. Tror handlingen foregikk på tida da svartedøden herjet som verst, og de som holdt mennene fanget prøvde å få dem til å gi opp sin religion (kristendommen). De lovet at mennene skulle slippe fri hvis de gjorde dette, men hang de som faktisk gjorde det.

Dårlig forklart, men håper på svar
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Jeg så en film hvor 4-6 menn var bundet og stengt inne i et gjerde av tre. Tror handlingen foregikk på tida da svartedøden herjet som verst, og de som holdt mennene fanget prøvde å få dem til å gi opp sin religion (kristendommen). De lovet at mennene skulle slippe fri hvis de gjorde dette, men hang de som faktisk gjorde det.

Dårlig forklart, men håper på svar
Vis hele sitatet...
Black Death
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Black Death
Vis hele sitatet...
Takk! Da blir det noe å gjøre idag
hei, så på en film da jeg var ganske liten, fikk meg til å sove med tv'en på og klarte vel ikke å sove uten i to år elns, hehe, men det handler om en dame som kommer hjem fra jobb elns så må hun ta en omvei og kræsjer fordi hun ser synes, hun blir senere innlagt på sinnsykehus fordi hun drepte mannen sin med øks, og så er det et spøkelse (?) som risser inn "not alon" tror jeg på armen hennes
Sitat av ragnarnilsen34 Vis innlegg
hei, så på en film da jeg var ganske liten, fikk meg til å sove med tv'en på og klarte vel ikke å sove uten i to år elns, hehe, men det handler om en dame som kommer hjem fra jobb elns så må hun ta en omvei og kræsjer fordi hun ser synes, hun blir senere innlagt på sinnsykehus fordi hun drepte mannen sin med øks, og så er det et spøkelse (?) som risser inn "not alon" tror jeg på armen hennes
Vis hele sitatet...
Dette er Gothica med Halle Berry, fra 2003.
http://www.imdb.com/title/tt0348836/
Sitat av pumkin22 Vis innlegg
Noen som vet om en film som handler om en familie som skal reise på hytta si med sjøen. Så har de noen naboer med hytten sin som er stin i gryn og har vannscootere osv. De har ihvertfall en jævlig fet hytte. Barna til begge familien er venner og barna til de som har en wack hytte er ufornøyd med hytten sin og ender opp med å kun være med den andre familien
Vis hele sitatet...

har begge familiene veeeldig store familier?

Sitat av King Ink Vis innlegg
Dette er Gothica med Halle Berry, fra 2003.
http://www.imdb.com/title/tt0348836/
Vis hele sitatet...
taaaaaaaaaaaaakk<3333333333333333
Ja. Nå leter jeg etter enda en film. Husker ikke mye, så noen må vri litt på hjernecellene for å finne det ut sikkert

Var en skurk som skulle sprenge ett eller annet. Han skulle sprenge en bombe og "timeren" var en del i en låt? Tror dette var en del av en symfoni av Beethoven som skulle trigge bomba.

Tror bomba lå inni et smykke? Eller diamanter.
Vell. De fikk ikke sprengt den og skurken døde på en tågline?

De snille fløy et fly over og skulle ta han osv. Husker ikke mere enn dette egentlig.
Husker at flyet hadde et reklame banner hengende etter seg. og de lå oppå denne banneren langs bakken og slåss.

Håper noen finner ut av det.

Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Ja. Nå leter jeg etter enda en film. Husker ikke mye, så noen må vri litt på hjernecellene for å finne det ut sikkert

Var en skurk som skulle sprenge ett eller annet. Han skulle sprenge en bombe og "timeren" var en del i en låt? Tror dette var en del av en symfoni av Beethoven som skulle trigge bomba.

Tror bomba lå inni et smykke? Eller diamanter.
Vell. De fikk ikke sprengt den og skurken døde på en tågline?

De snille fløy et fly over og skulle ta han osv. Husker ikke mere enn dette egentlig.
Husker at flyet hadde et reklame banner hengende etter seg. og de lå oppå denne banneren langs bakken og slåss.

Håper noen finner ut av det.
Vis hele sitatet...

Kan hende jeg faktisk blander 2 filmer nå :P

Men den jeg leter etter er værtfall den med bomben og symfonien ^^
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Nikon01: Eagle Eye (2008)
Har sett Eagle Eye. Men den handler vell om den SUPER datamaskinen som blir smartere og lurer to personer til å komme sammen osv.
Er den virkelig det med diamant eksplosiver og symfonien på konserten osv? :P Syns ikke det virka kjent. Men skal laste den ned uansett

Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Har sett Eagle Eye. Men den handler vell om den SUPER datamaskinen som blir smartere og lurer to personer til å komme sammen osv.
Er den virkelig det med diamant eksplosiver og symfonien på konserten osv? :P Syns ikke det virka kjent. Men skal laste den ned uansett
Vis hele sitatet...
Det var visst den filmen
Utrolig at jeg ikke huska det siden jeg har sett den et par ganger.

Men tror det er en annen film også med noe musikk og bomber.
Men her sitter gjerningsmannen i en bil og hører på musikken og "dirigerer" med hendene sine mens han venter på at bombn skal eksplodere.

Husker ikke så veldig mye mere. Men det er denne filmen der man har flyet som flyr lavt (propell fly) med en reklamebanner bak seg. Tror de tar gjerningsmannen langs noen togspor.
Tror gjerningsmannen er en kjent skuespiller. Grått hår? og skjegg? og gammel?

De snille i filmen er vell også kjent om jeg ikke tar helt feil her. Husker ikke hvor denne scenen fant sted. Men jeg tror noen brøyt seg inn i siden av en bygning, Rev opp en vegg fra utsiden eller noe lignende for å komme seg inn.

Jeg har en vill fantasi om at The Rock spiller i filmen, men det er kanskje bare min fantasi
Noen som uansett har peiling på denne filmen?
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Har sett Eagle Eye. Men den handler vell om den SUPER datamaskinen som blir smartere og lurer to personer til å komme sammen osv.
Er den virkelig det med diamant eksplosiver og symfonien på konserten osv? :P Syns ikke det virka kjent. Men skal laste den ned uansett



Det var visst den filmen
Utrolig at jeg ikke huska det siden jeg har sett den et par ganger.

Men tror det er en annen film også med noe musikk og bomber.
Men her sitter gjerningsmannen i en bil og hører på musikken og "dirigerer" med hendene sine mens han venter på at bombn skal eksplodere.

Husker ikke så veldig mye mere. Men det er denne filmen der man har flyet som flyr lavt (propell fly) med en reklamebanner bak seg. Tror de tar gjerningsmannen langs noen togspor.
Tror gjerningsmannen er en kjent skuespiller. Grått hår? og skjegg? og gammel?

De snille i filmen er vell også kjent om jeg ikke tar helt feil her. Husker ikke hvor denne scenen fant sted. Men jeg tror noen brøyt seg inn i siden av en bygning, Rev opp en vegg fra utsiden eller noe lignende for å komme seg inn.

Jeg har en vill fantasi om at The Rock spiller i filmen, men det er kanskje bare min fantasi
Noen som uansett har peiling på denne filmen?
Vis hele sitatet...
Uten tvil Get Smart
Med Steve Carell, Terence Stamp og Dwayne Johnson som du beskriver
Sitat av HabbaLaBiba Vis innlegg
Uten tvil Get Smart
Med Steve Carell, Terence Stamp og Dwayne Johnson som du beskriver
Vis hele sitatet...

Takk Takk Takk
Har tenkt på denne en stund, men glemt å spørre
Takk igjen
Fantastisk fin tråd, kan dere hjelpe meg med dette?

Jeg tror dette er en skrekkfilm/thriller. Handler om en liten jente ( utseende 9-12 år) men på innsiden er hun en voksen dame. Denne "jenta" er ond, og dreper folk. Denne "lille" jente blir adoptert til en velstående familie der det er en mindre søster fra før av som enten er stum eller døv. Husker og at denne "jenta" bodde på et barnehjem og likte å male før hun ble adoptert.
Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
Fantastisk fin tråd, kan dere hjelpe meg med dette?

Jeg tror dette er en skrekkfilm/thriller. Handler om en liten jente ( utseende 9-12 år) men på innsiden er hun en voksen dame. Denne "jenta" er ond, og dreper folk. Denne "lille" jente blir adoptert til en velstående familie der det er en mindre søster fra før av som enten er stum eller døv. Husker og at denne "jenta" bodde på et barnehjem og likte å male før hun ble adoptert.
Vis hele sitatet...
Filmen du leter etter er Orphan
Sitat av Jonta Vis innlegg
Zarathustra: Sånn til neste gang, jeg brukte Google Image Search på bildet ditt (putt URL-en i søkeboksen) -> Search by image -> Masse "Eyes Wide Shut" (:
Vis hele sitatet...
Ja mamma=) Da vet jeg det=)
Trenger hjelp til å finne ut hvilken film dette er:

Handler om en fattig gatemusikant som forelsker seg i en dame. Han har et litt trøblete liv. Filmen inneholder mye sang, og jeg tror den er kanadisk. Fra rundt 2005. Noen som aner hvilken dette kan være?
Sitat av Freshjive Vis innlegg
Trenger hjelp til å finne ut hvilken film dette er:

Handler om en fattig gatemusikant som forelsker seg i en dame. Han har et litt trøblete liv. Filmen inneholder mye sang, og jeg tror den er kanadisk. Fra rundt 2005. Noen som aner hvilken dette kan være?
Vis hele sitatet...
Er det en musikal med andre ord? Google for harde livet her, men finner lite foreløbig. Har du noen flere stikkord? Hva type trøbbel havner han i?
Hmm. Husker ikke så veldig mye, men han var en gatemusikkant som spilte gitar som hadde problemer med at folk stjal pengene i gitarkassa hans og løp. Kan minne litt om Flight of the Choncords, bare ikke samme type humor. Romantisk komedie-ish. Tror han inviterte henne på kaffe eller noe 8)

Tror den gikk på NRK2 eller 3 i sommer.
Leter etter en komedie!

Vet at det er en man som har fått den kremerte faren sin på en boks, også skal han hive den i en elv eller noe sånnt.
Også er de uheldig og trakter faren hans i kaffemaskinen !

Taker får alle svar !
Sist endret av senmord; 2. desember 2011 kl. 22:58.
Sitat av senmord Vis innlegg
Leter etter en komedie!

Vet at det er en man som har fått den kremerte faren sin på en boks, også skal han hive den i en elv eller noe sånnt.
Også er de uheldig og trakter faren hans i kaffemaskinen !

Taker får alle svar !
Vis hele sitatet...
Det er nokk Due Date
Har fått i oppdrag nå å finne en film for en bekjent. Fikk en veldig vag beskrivelse og tenkte at dette måtte være det beste stedet å finne.

En fransk film fra 94-95-96. Veldig kjent film med mange kjente skuespillere. Den har noe realsjon til "Henry av Navarre", og handler muligens om noe av det samme. Et navn som jeg fikk var noe som ble utalt: "Mediche". Prøvde å google dette navnet på alle mulige stavemåter men kom ikke fram til noe.

Dette var den vage beskrivelsen jeg fikk, og forventer egentlig ikke at noen aner hva dette er :P
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Har fått i oppdrag nå å finne en film for en bekjent. Fikk en veldig vag beskrivelse og tenkte at dette måtte være det beste stedet å finne.

En fransk film fra 94-95-96. Veldig kjent film med mange kjente skuespillere. Den har noe realsjon til "Henry av Navarre", og handler muligens om noe av det samme. Et navn som jeg fikk var noe som ble utalt: "Mediche". Prøvde å google dette navnet på alle mulige stavemåter men kom ikke fram til noe.

Dette var den vage beskrivelsen jeg fikk, og forventer egentlig ikke at noen aner hva dette er :P
Vis hele sitatet...
Kan det være denne?
http://en.wikipedia.org/wiki/La_Rein...ot_(1994_film)
Er en film jeg syns var skikkelig kul men husker selfølgelig ikke navnet..
Den handlet om et samfunn som bor under en slags dome og de har ikke sollys, bare lamper men etterhvert begynner strømmen å gå og tiden mellom strømmbruddene blir lengre og lengre..

noen som vet hva denne filmen heter?

EDIT: 100 innlegg!
Sist endret av aleks505; 3. desember 2011 kl. 17:59.
Sitat av Freshjive Vis innlegg
Hmm. Husker ikke så veldig mye, men han var en gatemusikkant som spilte gitar som hadde problemer med at folk stjal pengene i gitarkassa hans og løp. Kan minne litt om Flight of the Choncords, bare ikke samme type humor. Romantisk komedie-ish. Tror han inviterte henne på kaffe eller noe 8)

Tror den gikk på NRK2 eller 3 i sommer.
Vis hele sitatet...
http://www.imdb.com/title/tt0907657/

Kan det være denne?
Det står ikke på storyline nederst, men fant en annen plass at det var en heroinmisbruker som forsøkte å stjele pengene fra gitarkassa hans.
Sitat av Carne Vis innlegg
Se om det er en av disse:
http://www.imdb.com/keyword/domed-city
Vis hele sitatet...
Takk for linken! men var desverre ingen av de
Er ikke akkuratt en dome men det er tak over hele byen..

AWW YEA fant filmen! det var City Of Ember
Sitat av laxzzi Vis innlegg
http://www.imdb.com/title/tt0907657/

Kan det være denne?
Det står ikke på storyline nederst, men fant en annen plass at det var en heroinmisbruker som forsøkte å stjele pengene fra gitarkassa hans.
Vis hele sitatet...
Utrolig bra! Takk!
Ok, litt annerledes spørsmål, siden jeg allerede vet hvilken film det er. 21 mener jeg at den heter.

Jeg husker at i den filmen, så er det en dude som er i en forelesning hvor læreren har 3 luker, der 2 av de er tomme, og 1 av de skal liksom inneholde en premie.
Så spør læreren duden om han hvil åpne luke 1,2 eller 3. Først så sier han f.eks nr 1, og deretter sier læreren ett eller annet som; er du sikker på at du ikke vil åpne luke 2 eller 3 i stedet?

Og da svarer eleven (om jeg husker riktig) at han heller vil åpne luke 2, også takker han for å få større sjanse for å vinne, siden han kunne velge en gang til.

Kan noen forklare meg det regnestykket?
- om noen forstår det klønete spørsmålet mitt ;p
når han har 3 valg, så er det 1/3 sjanse for å velge rett, om han velger en (og ikke ser hva det er) og de åpner en annen som er feil så han da 2 kort igjen.

når han først valgte er det 2/3 dels sjanse for at han valgte feil. når han nå sitter igjen med 2 kort er det større sjangse for at det han ikke valgte er "premien".

litt dårlig forklart kanskje, se her: http://www.youtube.com/watch?v=P9WFKmLK0dc
Er det filmen der de døde går forbi og skriver historien sin på en mann, så skriver forfatteren av han ?

Er det den han ser en ring rundt personene og det betyr at de skal "dø" elns ;p
Sitat av skepsis Vis innlegg
når han har 3 valg, så er det 1/3 sjanse for å velge rett, om han velger en (og ikke ser hva det er) og de åpner en annen som er feil så han da 2 kort igjen.

når han først valgte er det 2/3 dels sjanse for at han valgte feil. når han nå sitter igjen med 2 kort er det større sjangse for at det han ikke valgte er "premien".

litt dårlig forklart kanskje, se her: http://www.youtube.com/watch?v=P9WFKmLK0dc
Vis hele sitatet...
Takker!
Fant forresten akkuratt den scenen jeg prata om på høyresiden i din youtube link Her.
Jeg leter etter 2 filmer som jeg så for noen år siden, men har ikke funnet de igjen og derfor tar jeg sjangsen å spørre her

Film nr 1. Dette er en svart/hvit film, mener det er en tysk stumfilm og er fra mellom 30-50 tallet. Jeg husker ikke så mye av filmen, men vet at hovedpersonen i filmen er litt paranoid og blir jaget av politiet(?). Han blir så lurt/går inn i ett hus med mange boder, og gjemmer seg inne i en bodene. Han blir tilslutt tatt i boden, mener jeg å huske.

Film nr 2. Dette er en italiensk/spansk film. Er en eldre film, men i farger Akkurat hva handlingen er husker jeg ikke, men er en liten gutt som liker å tilbringe tiden sin på en kino, og i løpet av filmen begynner denne kinoen å brenne.

Er ikke mye jeg husker av filmene, men håper det er en der ute som vet hva jeg snakker om
Sist endret av popmart; 7. desember 2011 kl. 18:53.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av popmart Vis innlegg
Film nr 2. Dette er en italiensk/spansk film. Er en eldre film, men i farger Akkurat hva handlingen er husker jeg ikke, men er en liten gutt som liker å tilbringe tiden sin på en kino, og i løpet av filmen begynner denne kinoen å brenne.
Vis hele sitatet...
Cinema Paradiso (1988)
Hei igjen freaks. Jeg leter etter en film jeg så ca 10 minutter X 3 i løpet av filmen. Husker det dreide seg om en gal mann som lagde film, og filmet en dame og en annen gutt. Den gale mannen fikk gutten til å filme gutten og dama. Jeg tror den gale mannen og dama var sammen/gift. Det endte med at mannen ble skutt, da han skulle motta en pris han vant for filmen sin som ble pulblisert.

Any?
dette var en TVserie. Husker det fra jeg var mindre, for 12 år siden elns. Og jeg tror det handlet om noen pirater. Gikk på TV2. En av de var neger, og stum, fordi noen hadde kuttet ut tungen hans. Husker at han kastet mange kniver, hadde bar overkropp. En episode var i en iglo-lignende sak, hvor kopier eller kloner av hovedpersonene lå, og klonen av negeren kunne snakke.
Jeg var 4, ikke klag for dårlig hukommelse x)
Hei godtfolk.
På jakt etter to filmer. Den ene er en Disneyfilm (ikke animasjon) fra 80 tallet som handler om en liten mekanisk/robothund med superkrefter.

Den andre er en gammel Jackie Chan film hvor mesteren hans blir drept av en ninja, som han vil ta knekken på. Men ut i filmen blir de venner og må samarbeide for å bekjempe ondskap.
Sist endret av Verbgaf; 16. desember 2011 kl. 11:07.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Verbgaf: Da foreslår jeg at du googler litt, som mange andre også ville gjort. Jfr. regel 2 du nettopp sa deg enig i. Du er jo nesten i mål (:

steff404: Jeg er ganske så sikker på at det er fra en film, og irriterer meg veldig over at jeg ikke kommer på hvilken. Man får opp en hel del treff på den.

Neida, var ikke dét vettu. Var en Mentos-reklame.

Forøvrig funnet ved å screenshotte closeup av læreren, gjøre google-image-search på det som ga ett treff, i URL-en var det "mentos ad" elns.
Sitat av Verbgaf Vis innlegg
Hei godtfolk.
På jakt etter to filmer. Den ene er en Disneyfilm (ikke animasjon) fra 80 tallet som handler om en liten mekanisk/robothund med superkrefter.

Den andre er en gammel Jackie Chan film hvor mesteren hans blir drept av en ninja, som han vil ta knekken på. Men ut i filmen blir de venner og må samarbeide for å bekjempe ondskap.
Vis hele sitatet...
C.H.O.M.P.S? http://m.imdb.com/title/tt0078924/
Regner med det er lov å spørre om serie?

Uansett: Det var en serie som gikk på TV2 (mulig det gikk på det som kaltes for FoxKids den tiden) før, for barn, i jula. Det var noe slags troll, også var det et ismonster. Det er vel 4-5 år siden det gikk på TV nå. Det er vel det jeg husker.

EDIT: Må legge til at, ved nærmere ettertanke, så er det på en måte det samme opplegget som på mummitrollet, der hufsa er ismonsteret, men det jeg leter etter er ikke tegnefilm, og heller ikke mummier, men troll-lignende skapninger.
Sist endret av Poison; 16. desember 2011 kl. 22:47.
Jeg lurer på hvilken film der en som heter Benny sier til en som heter Egon Helmaks egon å sånn husker ikke hva den heter veit at det er flere filmer av det husker rett å slett ikke !
Sitat av Dj-T Vis innlegg
Jeg lurer på hvilken film der en som heter Benny sier til en som heter Egon Helmaks egon å sånn husker ikke hva den heter veit at det er flere filmer av det husker rett å slett ikke !
Vis hele sitatet...
Det kan ikke være Olsenbanden?
Er på leting etter en film jeg så for mange år siden; det er en morder (mulig en seriemorder) som gjør "piano"bevegelser med hendene når han går ute om natten. Han har noe alá assassins creed-klær på seg. Det er alt jeg husker egentlig, setter pris på om noen har peiling
Jeg leter etter en tegnefilm jeg og datteren min såg på tv for en del år siden. Det er en "julefilm", om en bamse fra en fabrikk. Den ene bamsen kommer feil vei inn i smilemaskinen, og får da en sur munn. Ingen kjøper denne bamsen når den har havnet i butikken. Noen som kan hjelpe?
http://www.imdb.com/title/tt0268677/

fin film usikker på hva den heter på norsk dog
Sitat av skepsis Vis innlegg
http://www.imdb.com/title/tt0268677/

fin film usikker på hva den heter på norsk dog
Vis hele sitatet...
Yes! Tusen takk!!
Jag kommer inte ihåg hva en film/mini serie, for ungdom, heter.
Den gikk på 90-tallet, svensk spenning, och handlingen tror jag var från skärgården, en ö! Eller nåt lignande.
En gutt var hovudpersonen, og något tog plats i en Hytt eller sjòbod.. Det var oxo en Dör/lem ned i gulvet, som ledde til en underjordisk tunnell eller nåt. Det var oxo en sten/diamant/krystall tror jag..

Kan det vara at tittelen het nåt med "mysteriet", "jakten"?
Tror den gikk i midt i smørøyet eller på lørdagskvelden type..

HOppas nån minns den her filmen/mini serien
Sitat av skepsis Vis innlegg
http://www.imdb.com/title/tt0268677/

fin film usikker på hva den heter på norsk dog
Vis hele sitatet...
Tilfeldigvis noen som vet/finner den norske tittelen? Jeg finner den ikke, og vil ha den på norsk også-for barna sin del...

Sitat av mogstb Vis innlegg
Jag kommer inte ihåg hva en film/mini serie, for ungdom, heter.
Den gikk på 90-tallet, svensk spenning, och handlingen tror jag var från skärgården, en ö! Eller nåt lignande.
En gutt var hovudpersonen, og något tog plats i en Hytt eller sjòbod.. Det var oxo en Dör/lem ned i gulvet, som ledde til en underjordisk tunnell eller nåt. Det var oxo en sten/diamant/krystall tror jag..

Kan det vara at tittelen het nåt med "mysteriet", "jakten"?
Tror den gikk i midt i smørøyet eller på lørdagskvelden type..

HOppas nån minns den her filmen/mini serien
Vis hele sitatet...
Er ikke sikker på om tittelen er nøyaktig; "Mysteriet på den øde øy"
Husker å ha sett første episode av en serie som jeg tror gikk på TV-Norge for et par år siden.
Den handla om religion (satanisme og kristendom). Husker at i den episoden jeg så, var det på nyhetsendingene ett eller annet sted i sør-amerika at jesus hadde vist sin skygge i en fjellside. Noe annet jeg husker var at antagonisten var satanist og kunne kontrollere pulsen sin.

Skulle gjerne likt å vite hva denne serien heter.
Sitat av Kenpachi Vis innlegg
Husker å ha sett første episode av en serie som jeg tror gikk på TV-Norge for et par år siden.
Den handla om religion (satanisme og kristendom). Husker at i den episoden jeg så, var det på nyhetsendingene ett eller annet sted i sør-amerika at jesus hadde vist sin skygge i en fjellside. Noe annet jeg husker var at antagonisten var satanist og kunne kontrollere pulsen sin.

Skulle gjerne likt å vite hva denne serien heter.
Vis hele sitatet...

Kan det være Revelations? http://www.imdb.com/title/tt0403795/