Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 4231
Jeg luktet på en liten flaske her en dag, og kjente meg veeldig svimmel, på en god måte. Det skal være hjertemedesin. Jeg tror det fikk blodet til å gå 5 ganger raskere enn normalt. Det var lovlig, med resept.

Noen som vet hva jeg luktet på?
poppers kanskje ?
Majestic 12
Tothep's Avatar
Nitroglryserin?
Poppers du snakker om, garantert.
Fun
Trådstarter
Leste litt om poppers ja. Var nok det. Er det farlig? Noen med erfaring? Fortelle litt?
Ser at det er seksuellt opphissende, noe som faktisk makes sense. Jeg var litt fysisk den kvelden og lurte på hvorfor jeg fikk boner
Sist endret av Fun; 13. juli 2010 kl. 20:40.
Mest sannsynlig en type amylnitritt, populært kalt 'poppers'. Wikipedia.
Sitat av Fun Vis innlegg
Leste litt om poppers ja. Var nok det. Er det farlig? Noen med erfaring? Fortelle litt?
Vis hele sitatet...
Første gangen jeg hørte om amylnitritt tenkte jeg at dette stoffet måtte googles og sjekkes grundig med tanke på kjemiske egenskaper og eventuell bruk innen pyro, men jeg fikk støkken i meg da jeg som 14 år gammel pubertal "homofob" fant ut at det var hyppig brukt innen homsemiljøet pga. den angivelige avslappende effekten det har på fiseringen.

Finner ikke noe om dette på wikipedia nå da.
Mulig det bare var oppspinn.

Merket du noe til at du ble nummen i endestussen?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Merket du noe til at du ble nummen i endestussen?
Vis hele sitatet...
Haha!, bra kommentar.
Ja har hørt det samme men kan ikke si jeg merket noe de gangene jeg har testet det. Man holder ut lengre og opplevelsen er litt bedre på hetrosex ivertfall.
Lim? ===) eller noe lovlig løse\lege-middel
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av Z0|\/|B1E Vis innlegg
Lim? ===) eller noe lovlig løse\lege-middel
Vis hele sitatet...
Tror ikke dem limer hjertet så ofte? han nevnte tross alt at det er hjertemedisin
Sitat av Gig Vis innlegg
Tror ikke dem limer hjertet så ofte? han nevnte tross alt at det er hjertemedisin
Vis hele sitatet...
Joda, beste kuren mot et knust hjerte
Det stemmer at poppers gjør at musklene i anus (og vagina) slapper av, men ikke på den måten at du holder på å drite på deg eller ikke klarer å holde en fis inne. Med andre ord så er det ikke noe man vil legge merke til med mindre man har tenkt å putte noe inn der bak.

Og sex på poppers er fantastisk! Jeg kan ikke forestille meg et (sex)liv uten det.
Sitat av NitroFis Vis innlegg

Finner ikke noe om dette på wikipedia nå da.
Mulig det bare var oppspinn.

Merket du noe til at du ble nummen i endestussen?
Vis hele sitatet...
Fra wikipedia

Stoffet er imidlertid populært som et rusmiddel, spesielt blant homofile menn, og blir referert til som poppers; nitratet sniffes og sørger for at muskulaturen rundt analåpningen slapper av
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/Amylnitritt
Er dette helsefarlig? Hvordan svimmel blir en? Som en nikotinrus? Er det lovlig i Norge?
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Er dette helsefarlig? Hvordan svimmel blir en? Som en nikotinrus? Er det lovlig i Norge?
Vis hele sitatet...
Man blir bare litt susete i hodet, veldig avslappende og behagelig.
Det er ikke ulovelig i Norge nei.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Man blir bare litt susete i hodet, veldig avslappende og behagelig.
Det er ikke ulovelig i Norge nei.
Vis hele sitatet...
Herlig, helsefarlig om du vet?

Får man kjøpt det i Norge noe sted?
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Kult, lurer på om jeg skal bestille noen fra epoppers.com, vet du hvilke der som KAN bli stoppet i tollen? Hvor lenge tror du en slik flaske på 10ml holder? Hvor lenge varer "rusen"?
Vis hele sitatet...
Alle kan bli stoppet i tollen. Amyl eller Isobutyl spiller ingen rolle. Finner de poppers så bli de stoppa. Det er en sjanse du må ta.

En flaske på 10ml holder ganske lenge. Varierer på hvilken type nitrite, merke, hvor gammel den er og hvor ofte du bruker den. Noen holder i 1-2 uker og andre holder i 4-8 uker eller mer.

Jeg vil annbefale å ikke kjøpe større flasker enn 10ml da de større flaskene blir fortere gamle og dårligere.

Effekten varer i ca 30 sek til 1 minutt.

Jeg kan varmt annbefale merkene fra PWD da de er sterke og holder lengre og ferskere siden de inneholder "power-pak pellet".

Den originale Jungle Juice Plus som er ekte Amyl Nitrite er også veldig god. En litt anderledes effekt enn de vanlige poppers produktene. Den er ikke så intens, men effekten er mye deiligere, varmere og virker litt lengre.

Men husk at det er utrolig mye fake produkter der ute og mange sjapper sier de har de ekte varene. Noe som jeg erfarte her for veldig kort tid siden da jeg handla fra en av de såkalte beste online shop for poppers som jeg alltid har fått ekte vare fra og nå klarte de å sende meg fakes Jeg sendte de en mail og klaget, men har ikke fått noe svar enda. Så mulig jeg må finne meg en ny shop.

Sjekk denne linken og fortell meg om produktene du får var ekte viss du bestiller PWD poppers da.
Sitat av pWnani Vis innlegg
Alle kan bli stoppet i tollen. Amyl eller Isobutyl spiller ingen rolle. Finner de poppers så bli de stoppa. Det er en sjanse du må ta.

En flaske på 10ml holder ganske lenge. Varierer på hvilken type nitrite, merke, hvor gammel den er og hvor ofte du bruker den. Noen holder i 1-2 uker og andre holder i 4-8 uker eller mer.

Jeg vil annbefale å ikke kjøpe større flasker enn 10ml da de større flaskene blir fortere gamle og dårligere.

Effekten varer i ca 30 sek til 1 minutt.

Jeg kan varmt annbefale merkene fra PWD da de er sterke og holder lengre og ferskere siden de inneholder "power-pak pellet".

Den originale Jungle Juice Plus som er ekte Amyl Nitrite er også veldig god. En litt anderledes effekt enn de vanlige poppers produktene. Den er ikke så intens, men effekten er mye deiligere, varmere og virker litt lengre.

Men husk at det er utrolig mye fake produkter der ute og mange sjapper sier de har de ekte varene. Noe som jeg erfarte her for veldig kort tid siden da jeg handla fra en av de såkalte beste online shop for poppers som jeg alltid har fått ekte vare fra og nå klarte de å sende meg fakes Jeg sendte de en mail og klaget, men har ikke fått noe svar enda. Så mulig jeg må finne meg en ny shop.

Sjekk denne linken og fortell meg om produktene du får var ekte viss du bestiller PWD poppers da.
Vis hele sitatet...
Takk for mye info.

Skal selvsagt gjøre det
Finnes litt info om epoppers.com på nettet som sier at de ikke er 100% seriøs.

Men om man vil ta risken, så hvorfor ikke? =)
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Finnes litt info om epoppers.com på nettet som sier at de ikke er 100% seriøs.

Men om man vil ta risken, så hvorfor ikke? =)
Vis hele sitatet...
pWn linket til pwdbrands.com som ifølge han var seriøse (fikk dog fake en gang) så jeg prøver meg der.
Sitat av Simplicity Vis innlegg
pWn linket til pwdbrands.com som ifølge han var seriøse (fikk dog fake en gang) så jeg prøver meg der.
Vis hele sitatet...
Det var ikke de jeg kjøpte fra når jeg fikk fakes nå nylig.

PWD er de som produserer de mest populære og kjente produktene, men de selger dessverre ikke til privat personer så vidt jeg vet.

Men du kan kanskje sende de en mail og spørre de om hvilke online sjapper som selger produktene dems.

Og når det gjelder fakes, eller "bathtub poppers" som de også blir kalt så er det fortsatt ekte nitriter bare at kvaliteten er myye dårligere og de som lager disse fake produktene er kyniske og bruker de samme flaskene, etikettene og korkene så det kan være vanskelig å skille de fra de ekte. De pleier også å legge til en airsoft BB isteden for en Power-pak pellet.

Les mer på siden dems så forstår du bedre
Sitat av pWnani Vis innlegg
Det var ikke de jeg kjøpte fra når jeg fikk fakes nå nylig.

PWD er de som produserer de mest populære og kjente produktene, men de selger dessverre ikke til privat personer så vidt jeg vet.

Men du kan kanskje sende de en mail og spørre de om hvilke online sjapper som selger produktene dems.

Og når det gjelder fakes, eller "bathtub poppers" som de også blir kalt så er det fortsatt ekte nitriter bare at kvaliteten er myye dårligere og de som lager disse fake produktene er kyniske og bruker de samme flaskene, etikettene og korkene så det kan være vanskelig å skille de fra de ekte. De pleier også å legge til en airsoft BB isteden for en Power-pak pellet.

Les mer på siden dems så forstår du bedre
Vis hele sitatet...
Leste alt ang. real/fake.

Vil jeg merke om det er real eller fake første gang?
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Leste alt ang. real/fake.

Vil jeg merke om det er real eller fake første gang?
Vis hele sitatet...
Nei, det vil du ikke.