Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1477
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer rett og slett på om det er mye vits å knuse opp innholdet i en pilleknuser (fås kjøpt på apotek) og deretter sniffe det? Får jo en boost av det men varer jo ikke så lenge, og ja; vet det er litt bindestoff i kulene fra Ritalin-kapslene.. Men vil bare høre høre fra dere som er erfarne med dette?
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen som har erfaring og slikt?
Rusen er veldig kortvarig og du må ha høyere kvantum en andre stoffer.Er bedre å svelge etter min meining.
Kjøp heller amf eller noe lignende om du ønsker å sniffe noe
Hva ønsker du å oppnå med i sniffe eigentlig?
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
pleier å ta 8ritalin å sniffe 2 så kicker de 8 andre når jeg er ruset sånn jeg slipper å vente på rus. funker fett bare sniff de om du vill svir som faen
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av bugdetector Vis innlegg
Rusen er veldig kortvarig og du må ha høyere kvantum en andre stoffer.Er bedre å svelge etter min meining.
Kjøp heller amf eller noe lignende om du ønsker å sniffe noe
Hva ønsker du å oppnå med i sniffe eigentlig?
Vis hele sitatet...
Liker ikke amf, varer for lenge, vil ha en mer kortvarig effekt som på brus..
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hasjkake Vis innlegg
pleier å ta 8ritalin å sniffe 2 så kicker de 8 andre når jeg er ruset sånn jeg slipper å vente på rus. funker fett bare sniff de om du vill svir som faen
Vis hele sitatet...
Bruker å åpne kapslene, helle ut halvparten å knuse inneholdet helt i pilleknuser og deretter sniffe dem, liker kicket samt rusen selv om det varer kort..

Har Otrivin med mentol og OtriCare med Aloe Vera for svien men må jo da bruke en del