Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1846
Anonym bruker
"Øm Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei folkens!

Skal delta i et psykisk krevende møte imorgen og må tenke klart. Angsten hindrer meg i det. Hvis jeg tar 150 mg Lyrica, vil jeg ende opp med å snakke rart (slurre ordene) uten å legge merke til det, sånn som kan skje på benzo?

Mann, 73 kg, ingen toleranse.
Nei, det tviler jeg sterkt på.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det tror jeg.
Anonym bruker
"Øm Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
huff, må kanskje halvere dosen da :/
Anonym bruker
"Øm Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Beklager! Tanker? Vil 75 mg gi tilstrekkelig lettelse av angsten?
Jeg merker ikke 75 mg Lyrica. Men merker 10 mg sobril feks. Tipper 150 mg Lyrica vil gå veldig bra
Det her er litt risky, haha! På alt over 300mg mister jeg evnen til å gå normalt, dvs jeg begynner å sjangle. Synet blir også blurry.

Gå for 75-150mg så går det nok fint selv om du har null toleranse.
Aller helst burde du dratt til legen, forklart situasjonen og fått skrevet ut et par Sobril eller Valium.
Lyrica kan i verste fall ta fra deg balansen totalt, og man tryner rundt omkring + snøvler. Som oftest på høyere doser - 600mg+

Har du tatt Lyrica før? Det er ikke spesielt angstdempende, kanskje litt. Lav dose Benzo passer mye bedre i din situasjon.
Sist endret av krystallkongen; 2. juni 2020 kl. 08:30.
Anonym bruker
"Øm Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Det her er litt risky, haha! På alt over 300mg mister jeg evnen til å gå normalt, dvs jeg begynner å sjangle. Synet blir også blurry.

Gå for 75-150mg så går det nok fint selv om du har null toleranse.
Aller helst burde du dratt til legen, forklart situasjonen og fått skrevet ut et par Sobril eller Valium.
Lyrica kan i verste fall ta fra deg balansen totalt, og man tryner rundt omkring + snøvler. Som oftest på høyere doser - 600mg+

Har du tatt Lyrica før? Det er ikke spesielt angstdempende, kanskje litt. Lav dose Benzo passer mye bedre i din situasjon.
Vis hele sitatet...
Har tatt det før, men som regel sammen med Xanax, så det blir vanskelig å skille. Har noen 10 mg valium. Ta 5 mg kanskje? Har heller ingen toleranse for valium.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har tatt det før, men som regel sammen med Xanax, så det blir vanskelig å skille. Har noen 10 mg valium. Ta 5 mg kanskje? Har heller ingen toleranse for valium.
Vis hele sitatet...
Hva slags 10mg Valium? Apaurin, Bensedin? Vet du at de funker?

I så fall er 5-10mg Valium + en kopp kaffe definitivt et bedre alternativ enn Lyrica hvis du skal i en setting der du trenger å være skjerpet og ikke nervøs/ha angst.

Edit: Ser du skriver at du må tenke klart. Er det et kjempestressende møte eller bare litt? Hvis du er veldig nervøs ville jeg gått for 10mg, om det ikke er så alt for ille ville jeg gått for 5mg.
Valium er et ganske snilt Benzodiazepin, så jeg tviler sterkt på at opp til 10mg vil hindre deg i å prestere. Husk kaffe eller energidrikk (koffein) Det motvirker den mildt sløvende effekten Valium har.
Sist endret av krystallkongen; 2. juni 2020 kl. 10:34.
Anonym bruker
"Øm Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hva slags 10mg Valium? Apaurin, Bensedin? Vet du at de funker?

I så fall er 5-10mg Valium + en kopp kaffe definitivt et bedre alternativ enn Lyrica hvis du skal i en setting der du trenger å være skjerpet og ikke nervøs/ha angst.

Edit: Ser du skriver at du må tenke klart. Er det et kjempestressende møte eller bare litt? Hvis du er veldig nervøs ville jeg gått for 10mg, om det ikke er så alt for ille ville jeg gått for 5mg.
Valium er et ganske snilt Benzodiazepin, så jeg tviler sterkt på at opp til 10mg vil hindre deg i å prestere. Husk kaffe eller energidrikk (koffein) Det motvirker den mildt sløvende effekten Valium har.
Vis hele sitatet...
Takker, mann!