Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1811
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hva skjer vis jeg sniffer antipsykotika feks. leponex eller quetapine.

vil det gi noe rus?
Du skjønner det er tørke når folk spør om anti psyokotika vil gi rus. Quetapine i høye doser kan gjøre deg sløv, men ikke sånn benzo deilig sløv sløv hvor du ikke har sovet på flere døgn. Nei anti psykotika vil ikke gi noe rus
Sist endret av lolaper; 21. mai 2020 kl. 22:20.
Nei. Hvor er foreldra oppi alt dette?!
R.i.p 23.04.2021
H*n prøvde sikkert ut og sitter nå med blodig nese og skallebank.
Sitat av Tarm Vis innlegg
H*n prøvde sikkert ut og sitter nå med blodig nese og skallebank.
Vis hele sitatet...

Ikke i nærheten av ett fnugg av muligens sannhet..
Like sant som at du blør neseblod bare av å lese denne settningen.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dummeste jeg har hørt på lenge. Det er nok ikke farlig men totalt meningsløst.
Hei "Lystig Torsk".
Det gir ikke rus.
Du blir bare trøtt.
Du får den samme funken som når du spiser den.

Fan. Jeg savner å være ung.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fy faen hjernen min strammer seg. Både i cringe over hvor dumt spørsmål det er men også fordi jeg husker jeg selv var dum i desperasjon en gang og tok fem antipsykotika fra en bipolar kompis. Fuck, det som skjedde var at hjernen min stramma seg, kjentes ut som ble stråla av en mikrobølgeovn eller en psyko laserbeam, og det begynte å pipe noe innihelvete ikke i øret sånn man hører piping i øret, men i hjernen, men bare høyt som i øret og ikke tankene om du skjønner. Jeg var seriøst bekymra for om jeg kom til å bli blind eller hjerneskada og lå bare å konsentrerte meg om å følge med på at jeg fortsatt hadde evnen til å tenke normalt for jeg var på nippet til å ringe legevakt fordi jeg trodde hjernen min skulle poppe en blodåre eller noe.
var ikke rusa eller dårlig på noe vis, men et eller annet shit skjedde oppi hodet og det var IKKE fett.

Å snorte den dritten der gir meg grøsninger bare å lese spørsmål om. Hold deg unna!
Nei for faen, og hvis du ikke har resept på dette og et reelt behov for å bruke antipsykotika så lar du være. Man får ikke et fnugg av rus engang, noen av de gjør deg bare trøtt.