Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2305
Hei!
Virtual PC er en slags windowsemulator for Mac. Noen som har erfaring med om dette er en god løsning om man skulle ønske å spille noe annet enn sjakk?

"Virtual PC for Mac delivers enhanced integration throughout and improved performance for Mac OS X users! Virtual PC lets your Mac run Windows applications more productively." .......bare pent snakk? Eller?

Slenger med en aldri så liten req mot slutten hvis noen skulle ha Virtual PC liggende.
Det går greit å kjøre office med w2k, men tror ikke du skal regne med å ha noe særlig forhåpninger til å spille de siste spillene med den desverre..
myx
Gilgamesj's Avatar
Trådstarter
Faenskap det da... Office til Mac er jo i utgangspunktet bedre enn Windowsversjonen.
Japp, Office X, her helt genial, og er vel noe av det bedre jeg har sett som har kommet fra microsoft, så det er ingen grunn til "gå over bekken etter vann" hvis du skjønner hva jeg mener .. jeg har en egen pc som jeg spiller på (les:nesten aldri), men du får tak i noe snadder som unreal tournament 2003 etc til OS X også da.
myx
Gilgamesj's Avatar
Trådstarter
Har egen PC full av spill selv, men det hadde vært jævlig flott å kunne spille Halo på skolen med iBook!
Halo blir nok desverre litt i det tyngste laget for din iBook ... Blir selv mobba av kompiser som spiller MYE og sier "kanskje jeg skal bare kjøpe meg en mac, det finnes jo ingen spill til dem.."

Hadde vært greit med noen "killer" spill som var OS X ekslusivt og jeg kunne pekt lang nese til dem..
myx
Gilgamesj's Avatar
Trådstarter
Takk, men jeg tror jeg dropper windowsplanene!