Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1809
Fikk en time demo av Apple's PowerBook G4 med 17" fra en som kunne bruke det i dag.. Må bare si det er en utrolig maskin! Nå skal det bli MAC og aldri mer Windows.

Selv om XP er siste nytt fra M$ kan det ikke sammenlignes med grafikken og brukervennligheten i OSX. Programvare finnes det massevis av og. Totalt forkastelig å bruke titusener årlig på PC utstyr og Windows når en får en boks på 2,6cm som er ti ganger bedre. Selv backlight på tastaturet var å finne, det har ikke de andre

Skulle jeg gjøre det samme på Windows som på en MAC måtte jeg ha 5GHz og 2GB RAM minst! Prisen blir den samme. MAC har alt innebygget som må kjøpes i deler til PC.
Når Longhorn kommer da? merk: du sa aldri..
jeg skal kjøpe meg ibook når jeg får solgt en pc eller to. gleder meg som en unge!
Hehe Longhorn skal Mirosoft få beholde. Jeg vil ut av denne firkanta boksen. Med Apple's innebygde WLAN og Bluetooth kan jeg sende backup'ene mine over til en annen maskin uten å åpne en masse programmer og svare ja og nei på alt jeg gjør. Microsoft tar aldri mac