Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2105
Ehm, altså... jeg tenkte jeg skulle titte litt rundt etter lovlige rusmidler! Så jeg kom over en side som heter everyonedoesit (Dere vet sikkert garantert om den, men er ny her på ff, så.. nuvel)
Der fant jeg London Underground Pills - Chemistry, noen saker som visstnok var drit bra, i allefall sier reviewsene det... Og de skal visstnok være lovlige i "The uk, and large parts of Europe" men ingenting om norge... og på Q&A står det at man må selv være ansvarlig for om det er lov i ditt land... problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg får vite dette xD
Så lurte på om dere hadde noen forslag eller noen erfaringer?

London Underground Chem.
bare bestill du.. fått igjennom salvia ca 10 ganger derfra... av 10 mulige. sant det kommer på under 200 kr

---om det er regulert i norge har jeg ikke peiling på... men personlig tror jeg det skal mye til før det blir bot/straff ut av det.
Sist endret av dutchDragon; 17. august 2007 kl. 03:26.
Har sett det på EDIT jeg også, men hvor har du sett at det er så bra?
Fikk lest litt rundt, vær forsiktig med det der fordi fordeom det er lovlig betyr det ikke at det er ufarlig.
Søk "London Underground Pills" på EDIT forumet så ser du at det er mange dårlige erfaringer.

Om du er keen på lovlig "Marijuana" så er visstnåkk spice det beste, jeg har bestilt noe fra deva-ethnobotanicals for et par dager siden så har det snart
Sitat av dutchDragon
bare bestill du.. fått igjennom salvia ca 10 ganger derfra... av 10 mulige. sant det kommer på under 200 kr

---om det er regulert i norge har jeg ikke peiling på... men personlig tror jeg det skal mye til før det blir bot/straff ut av det.
Vis hele sitatet...
Salvia Divinorum går som reseptpliktig legemiddel
Jeg tror dutchDragon snakket om disse pillene, ikke om Salvia
Om jeg husker rett, så inneholder pillene vi snakker om piperaziner?
I så fall er det et reseptpliktig legemiddel, men siden det her er snakk om å bestille fra et EØS-land er det helt lovlig, bare man ikke bestiller mer enn 1 måndes forbruk (eller var det 3 månder?)
Nei, de inneholder ikke piperaziner men det står ikke hva annet de inneholder da men :S
De nyeste london underground pillene inneholder som regel hverken BZP eller TFMPP. Tror ikke EDIT markedsfører noe som inneholder dette lengre.

Har selv bestilt småting fra EDIT. Da kratomen min ble tatt i tollen (for resept) var de svært behjelpelige med å finne en løsning til meg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Litt gammel post, men... er det lovlig, reseptpliktig eller ulovlig? Dere virket så usikre, så tenkte bare å være på den sikre siden og spør en gang til.

Og hva med pillene som blir solgt som "plant food" som f.eks. LU Doves?
Det står jo ikke hvilke urter den inneholder, så det er umulig å si om de er lovlige..
▼ ... noen uker senere ... ▼
London Underground Pills inneholder urtekstrakt av D.O.M.S. som er akronymene til de 4 urtene ekstraktene består av. Ikke bli overrasket om S står for Salvia, og D for Datura siden hverken alkohol eller MAOI's kan inntas samtidig med disse pillene. Videre kan kanskje M være Malae, hvilket kan forklare den egenskapen beskrevet for pillenes varierende funksjonsmoment per individ. Pillene styres generellt ved mengden chaperone tilsatt pillenes totalvekt på 250mg. I 3.1 utgaven av LUPC, er disse økt for å regulere aktiviten til de psykoaktive stoffene etter at de oppløses i mavens fordøyelsessystem og formidles videre gjennom kroppens neurotransmitt-system - da med stoff-reduksjon til psykoaktive urte-substanser. Pillene grovt sett er ikke mer psyko-aktivt en essensielle oljer for bad og massasje FØR de gjennomgår en reduksjon med capherone (kreftbehandlende protein) og dermed ved å tilsette aminosyrer skjer en kjemisk reaksjon som rettes på å re-produsere de "forbudte" psyko-aktive urtenes egenskaper. Smart Drugs går under denne definisjonen og vil formentlig i fremtiden bli totalt ulovelig...
Paranoy: What? Ikke psykoaktive før de reduserers med et anti-cancer protein??

Har du skikkelig peiling, og snakker over hodet på meg, eller har du copy-pastet og direkte-oversatt noe piss fra produsenten av disse pillene?
Sitat av paranoy
London Underground Pills inneholder urtekstrakt av D.O.M.S. som er akronymene til de 4 urtene ekstraktene består av. Ikke bli overrasket om S står for Salvia, og D for Datura siden hverken alkohol eller MAOI's kan inntas samtidig med disse pillene. Videre kan kanskje M være Malae, hvilket kan forklare den egenskapen beskrevet for pillenes varierende funksjonsmoment per individ. Pillene styres generellt ved mengden chaperone tilsatt pillenes totalvekt på 250mg. I 3.1 utgaven av LUPC, er disse økt for å regulere aktiviten til de psykoaktive stoffene etter at de oppløses i mavens fordøyelsessystem og formidles videre gjennom kroppens neurotransmitt-system - da med stoff-reduksjon til psykoaktive urte-substanser. Pillene grovt sett er ikke mer psyko-aktivt en essensielle oljer for bad og massasje FØR de gjennomgår en reduksjon med capherone (kreftbehandlende protein) og dermed ved å tilsette aminosyrer skjer en kjemisk reaksjon som rettes på å re-produsere de "forbudte" psyko-aktive urtenes egenskaper. Smart Drugs går under denne definisjonen og vil formentlig i fremtiden bli totalt ulovelig...
Vis hele sitatet...
For meg virker dette som noe du har kopiert fra en side. Er det slik at du har gjort dette så liker vi her på freakforum å få oppgitt kilder. Hvis dette er noe du har researcha selv så er det verdt et KP.
felix poker: aner ikke hvor peil du har innen biokjemi eller organisk kjemi, men protelaser, karbonelaser, katalaser med enzymer som katalyse osv som inngår bl.a. i kroppens komplekse fordøyelsessystem, organers nedbrytningsegenskaper av organiske/uorganiske substanser etc er ikke akkurat en overraskende eller banebrytende nyhet for omverdenen generellt - det er faktisk her en stor del av farmasøytien legger vekt innen utvikling av nye medisiner, især antibiotika og blant annet medisin under peptid-gruppen, forenklet forklart.

Prøv wikipedia.
Søk aspartam, som eksempel.
Prøv erowid.net eller .com - husker ikke.
Søk Oxycontin.
I kroppen frigis henholdsvis l-fenylalanin og aspargin (aspartam) og oxycodon (oxycontin).

Resten er opp til deres tidligere erfaring eller interesse innen kjemi og hvordan dere bruker hodet til å relatere artiklene fra
... cancerweb.ncl - som igjen er en bekreftelse på sitatene hentet fra henholdsvis... http://www.salvia-divinorum-supplies...ffb2c079ee2c92
... og...
http://www.legithit.com/legal-highs/.../prod_126.html.

Bruk Google - bruk wikipedia - bruk stikkord - bruk huet, resten kommer av seg selv.