Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 955
Hei, jeg har en Windows 8 PC som jeg vil koble på wifi nettverket mitt. Menn når jeg skal taste inn koden så står det at den krever 4-8 sifret tallkode jeg ikke vet hva er istedenfor koden som vi har laget hjemme. Dette er den eneste PC/mobil osv som krever den koden.
Hvordan løser jeg dette?
Dette er wifi passordet for å koble seg til eller det innlogging på selve admin panelet til ruteren \ aksess punktet, der du endrer innstillinger ?
Hvis dette er bare for å koble seg til har du mulighet til å kabel tilkobling? hvis ja så har du mulighet til å logge inn på admin panelet og endre passord derifra
I ruten der det sto 4-8 sifret kode, se litt lenger ned så skal det være en mulighet for å bruke vanlig passord (trykk på lenken eller noe)
Trådstarter
2 0
Det eneste som står er
"Alltidbox 2016" (navn på nettverk)

"Skriv inn PINN-koden fra ruteretikketen"
Sitat av Raidel Vis innlegg
Det eneste som står er
"Alltidbox 2016" (navn på nettverk)

"Skriv inn PINN-koden fra ruteretikketen"
Vis hele sitatet...
Se på etiketten på baksiden eller siden av ruteren din og let etter en PIN-kode.
Ok da skal det stå en pin-kode bak \ under boksen du har fått fra altibox på et klistremerke der, hvis det er borte så må du nok kontakte support om du ikke ser det feltet for vanlig passord