Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 12778
faen jeg spiste 1 gram en gang, å må så at det var grov tyngde! altdri blitt så stein før!
men hvordan er det med "blandingsforholdene"? er det bare å kjøpe sånn pose med ferdigbrowniepulvertingreie, smelte smør og mekke sammen, for så å bake? eller må man lism, "200gram kagegreier mot 2g hasj"?
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Spiller ingen rolle! Du trenger bare å finne ut hvor skjev du vil bli, og hvor mye kake du vil spise? Det kommer til å smake ypperlig uansett.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av Sinister
Hmmmm. Høres morsomt ut. Har planer om å lage noe snart. I beste fall lager jeg brownies, og om jeg ikke orker det blir det vel kun kakao. Funker det å pulverisere hasjen og så blande med kakao, eller må man gjøre noe mer med den først?
Vis hele sitatet...
Ikke det at jeg er noen ekspert eller noe, men jeg vet så pass at tjall er fettløselig, og vil derfor løse seg opp i varmt smør. Varm opp en smørklump og bland hasjen i. Smør er standardingrediens i skikkelig kakao.
Sitat av andios
Jeg har laget brownies med hasj i to ganger. Hver gang har vi hatt 2gram hasj per person. Vi kjøpte bare ferdig pakke med brownies mix, det var bare å putte i smeltet smør(med hasj i) og egg. Begge gangene har rusen kommet etter omtrent 45 minutter og vart veldig lenge.

Bong er digg å røyke. Spesielt hvis det er Bowser: http://img.photobucket.com/albums/v6...enht/Cool2.jpg
Vis hele sitatet...

Var pen den Kunne tenkt meg en slik Hvor skaffet du den egentlig?
si at vi er 3stk, hva om vi har 6g oppi en slik standard (gul) pose med brownies? (har ingen erfaring what so ever med specialcake)
Sist endret av cryo; 16. juni 2005 kl. 04:21.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg syns det høres ut som en veldig grei dose, men ikke spis alt samme dag, spis litt og så ser dere hvordan det går etter et par timer, for så å eventuelt spise resten. En nett-venninne av meg hadde ca. 7g pot i en lignende mix og hadde veldig mange stene kvelder fremfor seg.
hehe, har fri osv, ingenting å gjøre på og en dude som er hjemme alene, så vi skal bli så steine som bare mulig
Sitat av cryo
hehe, har fri osv, ingenting å gjøre på og en dude som er hjemme alene, så vi skal bli så steine som bare mulig
Vis hele sitatet...
ok. Heilt grett, tusen hjertelig takk for informasjonen.
Sitat av bjerkreimruler
Var pen den Kunne tenkt meg en slik Hvor skaffet du den egentlig?
Vis hele sitatet...
Noen kamerater av meg kjøpte den på Scorpius i Stavanger. Den er desverre ødelagt nå, bunnen knakk av.
Lagde nylig kakao med hasj i. Det er ganske lett, vi hadde 3 G fordelt på 3 personer. Myk opp hasjen ved å holde den i en skje over plata, deretter blander du den med litt smør som du koker. Hasjen burde fordele seg fint og uten klumper. Vi brukte sånn ferdig kakao blanding, så vi bare helte oppi hasjsmøret oppi blandingen mens det kokte. Rør godt og nyt. Vær klar over at du må ha i litt mere kakao og smør en vanlig, for hvis ikke blir hasjsmaken litt vel markant. Jeg synes det smakte ganske godt, og vi ble veldig steine.
Sitat av S.O.S
skal du ha bedre effekt så prøv og røyk det på bøtte får litt bedre trekk da :P
Vis hele sitatet...
Helt enig, å røyke bøtte kan være litt ubehagelig av og til men det er mye bedre økonomisk sett.

I stedet for å røyke 1g i joint så røyk 0.3 på bøtta, samme effekt.

En god vannbong funger også bra, kommer an på lum, bongens størrelse, bongens form og mengde vann.
Bøtta virker sterkere, ja, men den varer jo kortere, kan det virke som. Personlig synes jeg bøtte er mer behagelig da jeg ikke røyker til vanlig og har problemer med større trekk fra bong o.l
pære! thats teh thang
har nevnt dette i en post tidligere, men jeg og en kamerat lagde hasj-kakao ved å varme vann, smuldre hasjen i små biter og helle det i det varme vannet før vi tilsatte ferdigmix kakao. vi hadde 1g hver, og dette fenga ikke no særlig (var ikke dårlig hasj!). så for all del, skal man lage hasj-kakao, så gjør det på suspect sin måte med å blande det inn i smør først
en kompis av meg har prøvd både kake, og bong (flaskebongting) 5-6 ganger, han får aldri effekt , over til noe annet...hva er ei "bøtte"? (sorry for newb spørsmål :s)
Sist endret av cryo; 3. juli 2005 kl. 03:00.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
"Bøtten", en populær røykemåte hvis du har lite og ønsker å bli veldig, veldig skev av det du har. http://www.smokingwithstyle.com/gravitybong.htm
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Beistet!! Vis innlegg
rune420: Stemmer at man må ha en litt større mengde for å få like stor effekt, men ikke 3-4g. En dose når man røyker ligger på ca. 0.5 gram, skal man spise eller lage kakao bør man ha 1 gram.
Det går en 20-30 minutt før man får effektene når man spiser, og rusen varer mye lengre enn når man røyker, vanligvis en ca. 2 timer, motsetning til når man røyker - 30-50 minutt..
Men ikke alle føler like mye, noen må kanskje ha 2 gram når man spiser\drikker hasj, noen blir også fort dårlig når man spiser det. En kamerat av meg hadde ca. 1.5 gram i kakao, han fikk visstnok ei "krabbe" i halsen og hadde en nokså plagsom kveld, kanskje fordi jeg ikke klarte å slutte å le av det
Vis hele sitatet...
Flott! Eneste riktige...

Sitat av Nicos Vis innlegg
Beste Rådet i Gata!!! Røyk så mye du klarer.. Du klarer ikke ta overdose.. Ingen reagerer likt på hasj.. noen kan røyke 5 gr. andre tåler 1 gr... bare å lage jointer med 1 gram i, å prøve seg fram... vær sikker på at du har fått tak i skikkelig saker... "Bobblis" er bra... men dere får ha en god jul!! (ekte jule lukt)
Vis hele sitatet...
Hva er bobblis? Hva er bra hasj? Er den beste når den er litt mellomtørr 0g lysbrun eller seig og svart?
Sist endret av Freeatlast; 4. desember 2016 kl. 17:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.