Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2011
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er alt for Stein, har noia og hjertebank.



Hva hjelper?
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor lenge varer 0.3 med hasj? En time ca? Kanskje to?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Munchies kan hjelpe, altså mye sukker etc, ellers må du nok ri ut stormen og ta lærdom av dette for fremtiden.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lenge varer 0.3 med hasj? En time ca? Kanskje to?
Vis hele sitatet...
Kommer helt an på toleransen din, om du ikke har særlig toleranse så vil du nok være påvirket i en 4-5 timer.
Sist endret av Dodecha; 8. mai 2021 kl. 18:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg bruker å gå meg en tur. Funker ganske bra. Se på ting rundt deg å fokusere på noe annet en hjertebanken å noia.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legge deg i mørkt rom å spille noe koselig skvip spill på mobilen eller høre meditasjonsmusikk med øya lokka til det går over.
Tygg pepperkorn
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Folkens det roet seg! Tusen takk.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
I tittelen mener jeg "skulle roe ned angst med hasj" Ble helt feil.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har funnet ett lite triks som pleier å hjelpe for meg: sett en timer på 45 minutter. Da klarer jeg å virkelig få låst inn at dette varer ikke evig. Når timeren har gått ut føler du deg garantert bedre, og den tanken gjør som oftest at jeg føler meg bedre ganske mye fortere enn det. Når det har vært værre enn som så har jeg hatt suksess med å virkelig fokusere på å kontrollere pust. Det har faktisk fått meg til å gå fra 100 til 0 i løpet av et sekund.
Ett triks som går igjen på Internett som folk sverger til er å kverne pepper og lukte på den nykverna peppern.

Av en eller annen grunn så fungerer det.
YouTube dokumentarer er for meg ihvertfall gull verdt som distraksjon. Men jeg er glad du har det bedre nå<3
Sist endret av Mokkasinen; 8. mai 2021 kl. 23:39.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Så bra hasjforgiftelsen er over! Håperu lærtedeg en shikkelig lærepenge.

Noen ringer ambulanse i din situasjon, så gi deg selv en klapp på skulderen
Og, du bør vel vurdere om det er noe du bør gjenta. De fleste kommer seg veldig fint gjennom livet uten å inkludere Cannabis. Endel ryker på ordentlige psykiske smeller av å røyke cannabis, så kanskje du fikk et lite hint om at dette ikke passer deg. Uff, nå ble jeg moralist, men men.
Sitat av Bruker_Borger Vis innlegg
Og, du bør vel vurdere om det er noe du bør gjenta. De fleste kommer seg veldig fint gjennom livet uten å inkludere Cannabis. Endel ryker på ordentlige psykiske smeller av å røyke cannabis, så kanskje du fikk et lite hint om at dette ikke passer deg. Uff, nå ble jeg moralist, men men.
Vis hele sitatet...
Dette kan da skje hvem som helst om man får i seg for mye cannabis.
Et resultat av hasjglorifiseringen er at man tror hasj skal gjøre deg avslappet og rolig. Er sjeldent mer overveldet av tanker og generell angst enn etter jeg har røyket en joint, og det å bruke det mot angst er ikke noe som gjelder alle, spesielt ikke de høy thc lav cbd typene som smuglere gidder å ta med inn i landet fordi det «smeller» veldig sterkt.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Et resultat av hasjglorifiseringen er at man tror hasj skal gjøre deg avslappet og rolig. Er sjeldent mer overveldet av tanker og generell angst enn etter jeg har røyket en joint, og det å bruke det mot angst er ikke noe som gjelder alle, spesielt ikke de høy thc lav cbd typene som smuglere gidder å ta med inn i landet fordi det «smeller» veldig sterkt.
Vis hele sitatet...
Veldig godt poeng, kjenner meg veldig igjen i den. Hadde vært interessant å prøve en strain med kun cbd, egentlig.
Desverre er det som du sier, ulovligligheten gjør at folk kun prioriterer "det som smeller bra" eller er veldig potent, altså høyt thc-innhold.
I england er det visst bare fokus på å dyrke "skunk", altså strains med unaturlig høyt thc-innhold og lite cbd, fordi det er det som er populært blandt ungdommen.

Dette er mye av grunnen til at cannabis er mer skadelig enn det hadde trengt å være. For all del, jeg har slutta å leke cannabisaktivist og glorifisere at "alle bør røyke weed" og så videre, men det er utvilsomt mye av grunnen til at det går dårlig for noen.

Hadde vært veldig digg å kunne velge seg en skikkelig lite potent strain for å bare chille med. Hvem skulle trodd at noen vil ha lettøl istedenfor 60%
Hadde du vært i USA eller andre plasser de har utsalg kunne du fått veiledning til en strain som er mer riktig for deg og dermed en mer positiv opplevelse.
Bra det går bedre nå