Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 13236
Desember er her og det er vanskelig ikke å få med seg at det nærmer seg jul, derfor månedens tema, men dersom man heller velger å gå ut fra selve ordet og ikke hvordan det skrives, er det helt innafor. For som vanlig står man fritt til å tolke oppgaven som man vil og eneste krav til bildet, er at man har tatt bildet selv.

Vinneren kåres rundt månedskifte, og vinneren er den som hår fått flest KP når konkurransen avsluttes.
For å laste opp bilder, bruk gjerne imma.gr og kopier og lim inn BB-koden for forum i innlegget for å få klikkbart bilde (se bildet under for eksempel).

▼ ... over en uke senere ... ▼


Sist endret av Singhell; 13. desember 2019 kl. 22:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Da har vi fått opp treet og jeg tenkte jeg kunne prøve noe jeg har hatt lyst til å teste, ble ikke så aller verst.


Canon 5D (mIV), 5sek, f/10, ISO 100, Tamron 24-70mm (zoome fra 24-70mm med en gang utløserknappen er trykket).