Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2198
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo, har vært på utkikk etter noen psykedeliske en god stund nå, bare fordi jeg har hatt lyst til å prøve det. Har aldri tatt noe psykedelisk før, men har lang erfaring med cannabis.

Så fikk jeg mld av "langern" at han hadde noe 2cb, 20mg kapsler.
Tenker jeg kjører på, men vet ikke helt hva jeg skal forvente.
Noen som kan fortelle meg litt hva jeg evt skal forvente?
Eller andre ting jeg burdte være obs på?

Er også det med sniffing vs oralt, hva er pros and cons?
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://psychonautwiki.org/wiki/2C-B burde svare på det meste..

Er ikke anbefalt å sniffe det siden det ikke løser seg skikkelig i vann, så det vil bare svi og være jævlig..
Helt magisk opplevelse, «lite» versjon av lsd, blir mye mindre lok å mye mer latter. Ambefales ikke å sniffe da dette svir helt sykt mye.
Pro tip se shrek 2 med noen venner
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er individuelt kor sterk turen blir. Nokon kan få så heftige visuelle hallusinasjonar på 20mg at dei har problem med å orientere seg, mens andre (som meg) synes 15-20mg er perfekt som ein liten booster I tillegg til alkohol, MDMA og LSD.
Du kan mest sannsynleg forvente ubehageleg bodyload med kvalme på comeup, så anbefaler å ikkje ete 3-4 timer før du skal trippe. Tar frå 20min til 2 timer å komme opp avhengig av kor mykje du har spis før.
Varigheit er 5-8timar, og er fult mogleg å ta opptil fleire booster dose (ca 1/2 dose, men også høgare dersom du ønsker meir intenst), tas oralt, sniffast (kan gjøre sjukt vondt!) og plugges. For dei to sistnemnte bør du redusere dosen litt .
2cb blir samanlikna med ein blanding av LSD og MDMA, men vil heller kalle det LSD light; Det er minimalt med mindfuck og forsterkar humøret du allereie er i. Til saman betyr det at det er eit veldig greitt partydrug og er «enkel» underhaldning (det er for eksempel fult mogleg å ta 2cb mens du er på kino når du er blitt litt erfaren).
Men ved høgare doser kan du likevel oppleve effektar like intense som LSD og badtrip er absolutt mogleg, så du bør absolutt ta stoffet på alvor!
Kor oppsummert: meir «flytande» visuelle hallusinasjonar enn LSD, ikkje særleg med mindfuck, ubehageleg comeup, nydelege close-eye visuals, FANTASTISK sex!!, boost av humør (både negativt og positivt), lett å blande med andre stoffar, musikk er fantastisk,,,
Have fun og husk å teste stoffe først!
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
https://psychonautwiki.org/wiki/2C-B burde svare på det meste..

Er ikke anbefalt å sniffe det siden det ikke løser seg skikkelig i vann, så det vil bare svi og være jævlig..
Vis hele sitatet...
Leste først feil her og trodde du anbefale å snorte det. Det svir verre enn plumbo som jeg også har snortet en gang. Jeg vil faktisk anbefale å snorte det, er en mini-manndomsprøve i seg selv, samme gjelder for andre 2c stoffer.

20mg er vel helt greit siden det er første gang, selv pleide jeg å ta 60mg oralt, var det som passet meg best men jeg har en del erfaring fra før med diverse. Meste jeg har tatt var et gram over en helg, men da gikk det unna i svingene. Jeg vil si 2c-x er den mildeste måten man kan introdusere seg selv for psykedeliske midler, kanskje fordi de utelukkende ikke egentlig er psykedeliske, men heller hallusinogene.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for gode og informative svar!
Da blir det bare å glede seg.

Cheers
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
etter min erfaring så var det mye mer intenst og ukontrollerbart ift. lucy blotters.. mn det kan hende jeg tok det i litt dårlig setting med en venn jeg ikke kjente så godt.. i mørket begynte ansiktet hans å morphe til en djevel og skumle vesner så da ble litt sånn frykt-prega trip.. ��
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hadde min første 2cb tur i natt, var som lsd-på-easy(?)
Veldig kontrollerbart og euforisk. Kjempeglad, liten til ingen hangover
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde 2cb, var det værste jeg har vært med på. Etter 1-2 timer skjedde det noe rart med meg, kunne ikke helt skjønne hva det var. Kunne ikke tenke. Var ikke i min egen kropp. Følte jeg bare var en skjerm, som bare kunne observere. Klarte nesten ikke stå oppreist, klarte ikke å styre kroppen. Fikk panikk til tider. Ingenting ga mening!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøvde 2cb, var det værste jeg har vært med på. Etter 1-2 timer skjedde det noe rart med meg, kunne ikke helt skjønne hva det var. Kunne ikke tenke. Var ikke i min egen kropp. Følte jeg bare var en skjerm, som bare kunne observere. Klarte nesten ikke stå oppreist, klarte ikke å styre kroppen. Fikk panikk til tider. Ingenting ga mening!
Vis hele sitatet...
På 2cb er meninga at ingenting gir mening
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøvde 2cb, var det værste jeg har vært med på. Etter 1-2 timer skjedde det noe rart med meg, kunne ikke helt skjønne hva det var. Kunne ikke tenke. Var ikke i min egen kropp. Følte jeg bare var en skjerm, som bare kunne observere. Klarte nesten ikke stå oppreist, klarte ikke å styre kroppen. Fikk panikk til tider. Ingenting ga mening!
Vis hele sitatet...
Du tok for mye.
Noen er mer sensitiv til 2cb enn andre og tåler mindre.