Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3288
Jeg er en mann på 43 år. Mellom 97 og 08 spiste jeg mye ecstasy og var også borti ren mdma.

Etter det jeg forstår er det blitt mer og mer mdma i pulverform og mindre og mindre knips.

Jeg kunne tenke meg en siste "tur". Utfordringen er at jeg har en Kronisk sykdom som heter ME og er kraftig redusert. Høy puls og økt energinivå fører til forverring av symptomer i ettertid. Jeg kan bruke benzo og tramadol som demper symptomer når de virker, men kan da gjøre at jeg forverrer situasjonen min.

Når jeg holdt på før var det ett ekstremt blandingsmisbruk, og jeg brukte aldri Mdma alene.

Så det jeg lurer på er om jeg klarer å holde meg noenlunde i ro samtidig som jeg nyter rusen max? Visst jeg skal gjennomføre det blir det kun sammen med en kamerat hjemme hos meg.

Er ikke interessert i å ta en liten dose for å få litt flyt. Siden jeg kuttet ut i 08 har jeg gått fra 80 til 110 kilo. Så hvor stor dose trenger denne store kroppen eventuelt?
Jeg har tatt MDMA ved flere anledninger hvor jeg har holdt meg stort sett i ro. Jeg er av typen som sitter i sofaen og koser meg selv eller andre. Har aldri hatt noe spesielt behov for å bevege meg spesielt mye på MDMA.
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Jeg har tatt MDMA ved flere anledninger hvor jeg har holdt meg stort sett i ro. Jeg er av typen som sitter i sofaen og koser meg selv eller andre. Har aldri hatt noe spesielt behov for å bevege meg spesielt mye på MDMA.
Vis hele sitatet...
Før kunne jeg stå på dansegulvet i timevis på raveparties rundt om, men jeg kunne også ligge i ro å kose visst vi spiste knips i mindre forsamlinger. Så dette skal nok være mulig å kontrollere.
Om du skal sitte i ro og ikke være helt kanakas vil nok en dose på 120-140mg være nok, samtidig som du kan redosere på 40-50mg iløpet av trippen. Et annet triks er å bare ta lillefingeren på pulveret slik at tuppen er dekt og putte det i munenn, slik kan du fortsette helt til du er fornøyd med effekten.
Sist endret av Twistedroom; 15. februar 2017 kl. 01:04.
Sitat av Playroom Vis innlegg
Om du skal sitte i ro og ikke være helt kanakas vil nok en dose på 120-140mg være nok, samtidig som du kan redosere på 40-50mg iløpet av trippen. Et annet triks er å bare ta lillefingeren på pulveret slik at tuppen er dekt og putte det i munenn, slik kan du fortsette helt til du er fornøyd med effekten.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig i dette, men ta å vei opp da Jeg pleier alltid å droppe ca 150mg med redosering av ca 50-100mg. Har som sagt aldri bevegd meg mye jeg heller, da jeg også har en kronisk sykdom som hindrer meg i dette
Fra mollymeasure.com så anbefaler de å ta 174mg, evt redose på 58mg ut ifra din kroppsvekt på 110kg. Dette skal vistnok være en safe dose, sett ut ifra at du er en nogenlunde frisk person. Hvordan MDMA påvirker lidelsen din vet jeg svært lite om, men anbefaler ikke å ta noe mer enn det.
Jeg er også diagnosert med ME, det er utrolig slitende, har hatt noen turer i etterkant etter jeg ble diagnosert og det gikk faktisk kjempebra. Jeg veger ikke mye i det hele, har gått ned alt for mange kg, tror jeg ligger på 62/65kg, første gangen etter jeg fikk diagnosen tok jeg en ganske stor dose, tok 180mg i første drop og 70mg i andre. Dette var over en tidsperiode på 2-3 timer. Det var den største dosen jeg noen gang har tatt, jeg hadde det fantastisk, en av mine beste mollyturer. Jeg har slitt med ME en ganske lang stund, sliten hver dag, klarer ikke være med på alt for mye, ligger mye i to, vondt i hodet, men under mollyturen følte jeg meg helt frisk fra ME'n, kjente bare den utrolige emma rusen. Det var utrolig deilig, dagen etterpå var heller ikke dårlig, hadde en fin afterglow i mange dager etterpå der ME'n faktisk ikke var like mye til stede. Det var utrolig deilig å få noen dager "fri". Tror turen min faktisk ble boostet fordi jeg ble så glad av hvordan jeg følte meg, all "brainfoggen" var borte under highen, kom snikende tilbake etterhvert dagene etter mollyturen da, men for all del. Substanser har forskjellig virkning hos alle, men hos meg var det faktisk skikkelig terapeutisk med en ordentlig mollytur. Fikk mer motivasjon i hverdagen, mer energi. Jeg ville kanskje ikke anbefalt en så stor dose, men om jeg var deg ville jeg definitivt prøvd å fått inn en tur. Jeg ville ikke tatt det ute på byen, hvor det foregår mye hopping og dansing, tror jeg hadde blitt helt ødelagt av det dagen etter, men om du tar en emmatur med gutta boys hjemme, god stemning, fin musikk, så tror jeg alt skal gå bra. Er veldig spent på hvordan det går med deg om du tar det. Er et ganske spennende tema, ihvertfall for oss som sliter med det, jeg skal ta MDMA på fredag faktisk, er litt over 3 måneder siden jeg tok det sist, så nå gleder jeg meg. Skal si ifra hvordan det går med meg også. Kanskje du skulle prøvd deg på en 160-170mg dose? Ihvertfall ønsker jeg deg lykke til, håper det vil ha en positiv virkning på livet ditt og at turen blir nydelig. Hvis du har andre spørsmål kan du legge meg til eller sende en melding <3 -slappegodt
http://www.rollsafe.org/
Les litt på denne siden, står utrolig mye der folk ikke tenker over.

http://mollymeasure.com/
Denne siden er også fin til å få hjelp med å dosere. (ser nå at fjellape også nevnte denne siden)

Får selv:
Your suggested dosage is 147mg.
With a re-dose of 49mg 45 to 90 min later.
Vis hele sitatet...
Det å ta MDMA med ME vil mest sannsynelig gå greit, men ser at folk med ME gjerne opplever en sterkere ''comedown og hangover'' effekt.
Skal si ifra hvordan det går med meg også. Kanskje du skulle prøvd deg på en 160-170mg dose? Ihvertfall ønsker jeg deg lykke til, håper det vil ha en positiv virkning på livet ditt og at turen blir nydelig. Hvis du har andre spørsmål kan du legge meg til eller sende en melding <3 -slappegodt[/quote]

Blir spennende å høre, har lagt deg til.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Slæsken Vis innlegg
http://www.rollsafe.org/
Les litt på denne siden, står utrolig mye der folk ikke tenker over.

http://mollymeasure.com/
Denne siden er også fin til å få hjelp med å dosere. (ser nå at fjellape også nevnte denne siden)

Får selv:


Det å ta MDMA med ME vil mest sannsynelig gå greit, men ser at folk med ME gjerne opplever en sterkere ''comedown og hangover'' effekt.
Vis hele sitatet...
Denne kalkulatoren skal jeg eventuelt bruke. Må nok krysse av for førstegangs bruk siden det er 9 år siden sist.
Sitat av dansun74 Vis innlegg
Skal si ifra hvordan det går med meg også. Kanskje du skulle prøvd deg på en 160-170mg dose? Ihvertfall ønsker jeg deg lykke til, håper det vil ha en positiv virkning på livet ditt og at turen blir nydelig. Hvis du har andre spørsmål kan du legge meg til eller sende en melding <3 -slappegodt
Vis hele sitatet...
Blir spennende å høre, har lagt deg til.[/quote]