Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 8762
Hei!

Jeg har søkt på pressepass under årets TG(17).
Noen som har erfaringer tidligere på hvordan dette blir gjennomført?
Grunnen til at jeg har søkt er for at jeg ønsker å lage en reportasje fra arrangementet, og DIV. annet, og TG vil fremstå ganske alright i denne reportasjen, da målet er å informere studenter ved Høyskolen jeg går på om arrangementet.

Spørsmål:

* Er pressepass kun en billigere dagsbillett, eller er det fri inngang?

* Vil det være egne områder for dem som får utdelt ett slikt pass?

* Hvordan fungerer egentlig pressepass?


Takk for svar!
Ring til Simon og spør på mandag, enklere blir det ikke.

Pressekontakt:
Kontaktperson: Simon Eriksen Valvik
E-post:
Telefon: +47 400 50 100
Trådstarter
3 0
Jeg planla å ringe dit på mandag om de ikke svarte på mail over helgen
* Er pressepass kun en billigere dagsbillett, eller er det fri inngang?

Det er fri inngang under hele arrangementet, med dedikert parkering like ved inngangen til skipet.

* Vil det være egne områder for dem som får utdelt ett slikt pass?

Ja, det er et eget presserom, det er også gratis drikke og en liten frokost bufet.

* Hvordan fungerer egentlig pressepass?

Du søker om det, gjerne fordi du er reporter/skribent for en etablert aktør, eller driver med YT etc, mener å huske at det var få til ingen fra YT som fikk det i fjor tho'. Funker generelt slik at du får gratis inngang og kan vise det frem ved boder og til folk hvis du ønsker intervju med dem, så er det større sjanse for at de vil si ja, siden det faktisk er sikkert at du er presse. Det pleier også å arrangeres noen turer rundt i skipet mener jeg å huske.

Det var iallefall sånn når jeg hadde pressepass på TG 15.