Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1427
Vil nevne før rapporten dette skjedde på en barneverns instutisjon vist noen skal komme med noe moral prek er det for sent uansett.
Dette er da fra en stund tilbake så blir kansje litt hulter til bulter og ikke absolutt alle detaljene av den dagen.

Starter med at jeg stikker og sjekker posten og der var det 5 lsd lapper med 150 mcg i hver, jeg blir hypet og kompisen min som vi kaller Rune sa til meg vist du vil ta kan jeg trip sitte på rommet ditt. Lappen er tatt og det har gått rundt 30/60 min husker ikke helt så stikker vi ut for og ta en sigg. Jeg begynner og gå litt rundt instutisjonen var veldig mye snø når dette skjedde, Rune dytter meg tilfeldig i snøen og jeg ser seriøst på han og etter 5 min begynner og le så mye at jeg nærmest ikke får puste da skjønte jeg lsden hadde kicket inn.

Rune sa så fuck it jeg tar også sirka samme dose som meg, etter han tok lappen så vi på folk som røyker weed på youtube og skam koser oss, så bestemmer vi oss for og låse døra med ekstra lås og dekte for brannvarsleren. Så etter litt mere youtube sirka 2 timer inni min trip begynner vi og sigge inne (noe som strengt ikke var lov) pluss stengt dør og ekstra lås var heller ikke lov.

Vi hadde tent røkelse i samme sleng så luktet egentlig ikke noe så etter rundt 15 min så kommer 2 av personalet (de som jobber der) og banker hardt på døren så sier de " vi vet hva som foregår der inne lås opp med engang! " vi satt i senga mi og hadde latterkrampe x100.

Vi trodde vi var tatt for og ha tatt noe pupillene våres var sykt store så ikke edru ut i det hele tatt, etter rundt 30 min mere finner vi nøkkelen og låser opp. De sa noe som ikke sigg inne da dere har ikke lov men jeg skal ikke ta røyk pakken og kaste den vist dere går ut neste gang vi beklaget for oss, rundt 3 timer inni trippen måtte jeg ha sigg så vi stakk ut tok noen sigger og stakk inn igjen.
Vi skulle spise kvelds mat men jeg orket ikke være med opp fordi vi ikke kunne late som vi var edru vist begge var der, Rune går opp han er sulten som faen jeg ventet på rommet på 5 min kom han ned og lukket døren på rommet mitt.

Han hadde sykt latterkrampe og etter en stund når han ikke ledde så jævlig mye forklarte han på de 5 minuttene så hadde han fortalt 8 vitser og 5 historier. De neste 4 timene gikk vi egentlig bare inn og ut fra rommet mitt og ut ytterdøra for og sigge alt rundt meg hadde en slags varmebølge, føltes ut som lys smilte til meg.
2 petterøs pakker og 2 marlboro pakker senere det begynte og bli natt jeg la i sengen min og så på skapet mitt der kom det små aper ut som smilte og var glad. Rune begynte og se en enhjørning på rommet mitt jeg begynte og lete etter mere sigg på rommet mitt i mens så koste Rune med jakken min som hadde pels (fake pels) og han ble glad i jakken min nærmest.

Vi fant en petterøs pakke med litt igjen i en lomme på en bukse jeg hadde vi stakk så ut for de siste siggene før vi stakk på hvert våres rom, vi var tom for rizla så vi brukte kingsize raw så kommer ett personal som skulle hjem for natten sur tilbake og stirrer på oss.
Vi trodde vi var tatt igjen hun spurte hvorfor vi brukte kingsize papir og dvs men vi fikk hun til og gå når hun gikk spurte vi hvorfor hu kom tilbake, vi trodde det var pga oss men hun hadde glemt bil nøkklene

Kanskje ikke den beste trip rapporten var lenge siden dette skjedde og husker ikke absolutt alt nå så men følte dette var en litt artig opplevelse jeg måtte dele
Sist endret av Metylfenidat; 31. august 2016 kl. 06:04.
Likte rapporten, eneste jeg savnet var litt mer skildring av hva du så og følte under turen. Fortsett med rapportene!
bra rapport, heftige greier, deep web saker?
Sitat av broren420 Vis innlegg
bra rapport, heftige greier, deep web saker?
Vis hele sitatet...
Takk og jupp det var det.