Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1795
Dose: 130mg (sniffet)
Setting: På gutterommet
Erfaringer: Har prøvd lsd noen ganger psykedeliske stoffer.
Sjekket postkassen og der hadde 1g med bk-2cb og 2g med 3fpm kommet, jeg ble utrolig glad trodde ikke det ville komme igjennom tollen.
23:40 : jeg er ferdig med mine 2 linjer venter nå på at det skal kicke inn

23:49 kjenner hjertet dunker, snufsete nese og halsen brenner litt men ikke så mye at det er ekkelt.
Sist endret av Metylfenidat; 30. august 2016 kl. 23:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
For en eller annen rar grunn får jeg ikke redigert orginale posten så sorry for det.
00:55 Plutselig fikk jeg sykt utvidet pupiller, farger er mye klarere sitter og hører på noe snoop dogg. Kjenner også at jeg har tørr munn alt er egentlig veldig chill so far so good.

01:44 Føler hjernen min beveger seg til høyre og den kiler veldig digg ingen ubehag, sitter og vurderer om jeg skal redosere med rundt 50/60mg.
Endte opp på teamspeak med en gammel kjenning fra London som jeg ikke hadde snakket med på 12 månder!

02:10 skal til og redosere med 25 mg mere (nasalt)

02:18 Ferdig med linja begynte å gråte vondt i nesa men føler 3fpm/amf var værre. Høyre siden av hodet mitt føles tungere enn venstre siden.
ps: skal prøve og få rapporten litt mere artig, må bare vente till litt mere ting skjer :P

02:23 halsen svir noe så jævlig denne gangen selv om jeg tok liten dose i forhold til i ste. Straks tom for cola på rommet skal stikke opp og hente cola også den minste hunden jeg har.

Sitter nå og koser med bikkja i gaming stolen ikke noen nye effekter så langt, og ta en snus på bk-2CB er det samme som og bønne. Han jeg snakket med endte opp med og stikke så er ikke mye å gjøre akkurat nå :S

02:44 prøver og få med mest mulig detaljer av effektene så blir kansje litt mye :P Har en nød til og knekke tommelen min eneste negative så langt

03:32 litt mere eufori enn i sted vurderer og redosere, har fått litt tips og tricks fra en amazing freak her!

Føler også for og poste en litt "syk" historie som skjedde når jeg produktet, vist jeg bryter noen regler i denne historien vær så snill si ifra om du er en normal freak eller mod. Kan også være litt feil skrevet og litt hulter til bulter men men mesteparten av detaljene er der, kan kinda telles som en rus rapport(?) hadde røyket en spliff 30 min før dette skjedde.

Etter 8 min gåing fra huset mitt er jeg fremme drar jeg frem sigg pakka ser meg litt rundt så stikker jeg og ser i postkassa kjapt den var helt stappa med reklame, så på fjerde forsøk finner jeg pakka etter litt pause pga biler. Jeg så på pakken og så sporings nummeret mitt på den så tok den inni jakken min og begynte og gå hjemover.

Vil også nevne at jeg brukte noen andre sin postkasse uten tillatelse noe som er ulovlig og ikke bør gjøres. Vi kaller personen som eier postkassen kim

Tar pakken i boksern (med navnet til kim) jeg hadde ikke åpna pakken eller noe sånt enda, så kommer naboen hans springenes mot meg og konfronterer meg i og stjele en pakke fra kim jeg nekter jo. Selfølgelig grunnen til jeg tok den i boksern er fordi jeg er en kjenning av purken og kan blir stoppa tilfeldig fordi de ikke liker meg.
Hun (naboen) er skikkelig trenings narkis hu kommer bort til meg og drar opp genseren min, pleier normalt vist ikke og ha på tskjorte heller så ser hu pakken stappet i buksern og jeg går noen steg tilbake.

Vi begynner og krangle jeg prøver på og komme på noen grunner hvorfor det var i kim sin adresse og navn stein som jeg var sa jeg mye dumt og rart, så ble jeg triggered ville bare hjem og prøve hadde hatt en dritt dag før dette skjedde så hjalp ikke mye og krangle med hu. Så sier hu jeg skal åpne pakken attmed hun og dvs husker ikke alt i detaljer akk nå, hadde 1% mere på mobben og viste hun at jeg hadde sporings nr også viste jeg proof det var samme sporings nr på pakken som på posten.
Hu ble bare sur og pist fordi hun viste jeg hadde riktig, så etter mere krangling om hva "navnet" mitt var og om jeg kunne åpne pakken nektet fram og tilbake på dette, kom på ett random navn hun søkte det opp på facebook men fant "meg" ikke. Etter rundt 30 min med krangling hadde jeg røyket sikkert 10 siggs og hadde dry mouth siden jeg dro hjemmefra og begynte nærmest og spy å brekke meg rett attmed hun, hu sa jeg faket så til slutt sa jeg bare mobil nr mitt har ikke mye i mot og bli anmeldt under kranglen. Sa jeg bare at jeg var mindre årig og kunne ikke bestille i mitt navn på paypal sa jeg bestilte noe shit på ebay så sa jeg send meg mld og vi kan snakke om det på sms jeg skal hjem nå. (Hun sendte aldri melding)

flere ganger truet hun med og ringe politet der og da, og vi måtte stå der prøvde flere ganger også å springe si fuck off og etc
men hun hadde like bra kondis som the flash.
Til slutt rundt 45 min med krangling gikk hun hjem over kalte meg idiot og dvs hu sa også at hun kunne ha banket meg og så ut som hun var nærme til å banke meg på slutten. Så stakk jeg hjem og tok litt 3fpm og chillet med wow og noe musikk.

Nå skal jeg ta 25 mg mere og tilbake litt senere håper dere likte historien føler jeg måtte ha den med fordi den var egentlig veldig artig og sinnsyk i etterkant.
Sist endret av Metylfenidat; 31. august 2016 kl. 03:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
4:28 Da har jeg redosert med 25 mg mere (nasalt) er opp i 185mg dose nå, føler meg helt super elsker rett og slett alt akuratt nå! Sliter mye med depresjon og akuratt nå er "depresjon" nærmest en spøk for meg. Alt rundt meg er bølgete, for en rar grunn greier jeg ikke la lyset være av og elsker at lyset er på akuratt nå.

04:46 ikke egentlig viktig jeg skriver tidspunkt her men følte for det, starter på skolen om 4 timer (jeg viste dette før jeg begynte og ta men burde greie og trippe på skolen) Føler det begynner og bli mere intens for vær halv time som går.

05:00 har pisset mange ganger under trippen vet ikke om det er stoffet eller colaen som gjør det Drikker normalt vist mye cola men har ikke pisset så mye som jeg gjør nå.

05:27 kjenner dosen jeg tok i ste begynner og komme i gang, greier ikke og fokusere på en sang så ender opp med og skifte hele tiden. Munnen min er evig tørr uansett hvor mye cola/vann jeg drikker, halsen er ekkel på grunn av jeg har så tørr munn.

06:02 sitter og tenker på om jeg skal ta en liten siste redosering, effektene har ikke endret seg så mye i det siste.

06:13 da var siste redosering tatt 15mg (nasalt) kommer til og holde dere oppdatert mens jeg er på skolen vist jeg føler noe rart eller noe skjed

06:49 har hørt på "narcos theme song" 15 min i strekk nå vet ikke hvorfor men sangen er bare så bra Sitter og grubler på hvordan det egentlig ville vært å være pablo escobar. Negative ting: Vell blir veldig tørr i halsen er egentlig vant med dette etter jeg sniffet ritalin kraftig daglig før, føler jeg må knekke tommelen ellers blir det ekkelt, føles ut som jeg har en rap jeg ikke får ut og jeg må puste inn luft for å "prøve" og få den ut.
Sist endret av Metylfenidat; 31. august 2016 kl. 06:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lever du? Gjerne en liten oppdatering vist du har mulighet. Hvordan var visuals å sånn?
13:56 jeg lever orket bare ikke skolen etter denne trippen så bestemte meg for og være hjemme. Visuals var mest bølger ekstra sterkt lys litt vanskelig og forklare, hadde gått meg en tur i ste og hørte en stemme som at en person bak meg sto der. Snudde meg og så ingenting så ser jeg frem og snur meg igjen der var det plutselig en mann i 30 åra så forsvant han.
Var han der eller var det en delirisk hallis?
Kanskje like greit at du ble hjemme, selvom jeg hadde gledet meg litt til å høre hvordan det gikk på skolen
Sitat av Alge Vis innlegg
Var han der eller var det en delirisk hallis?
Kanskje like greit at du ble hjemme, selvom jeg hadde gledet meg litt til å høre hvordan det gikk på skolen
Vis hele sitatet...
Var hallis ja Jupp tenkte det samme hadde vært morsomt på skolen tror det var best jeg ble hjemme