Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1638
Noen som har peiling på vaping? Har en Jomotech R2D2 som jeg ikker får til å fungere optimalt.
Noen som vet hvilken innstilling jeg skal velge? Den har både watt og volt-inntisllinger som jeg ikke skjønner så mye av. Hva burde jeg sette den på når den skal vape hasj, og hva burde den stå på når den skal vape gress???

Og er den mer eller mindre luktfri, slik at jeg kan sitte i stua og nyte det? Eller er det lurt å fortsette under åpen himmel?

Takker for all hjelp

(ja, jeg har googlet, ble ikke noe klokere.)
Hei på deg
Er ikke den jomotechen bare vanlig el-sigg? Du sier ikke om du har en spesial-tank til brunt/grønt, noe du må ha hvis du ikke lager THC juice.
Bruk heller den til E-juice slik den er ment for (?)

Jeg kan virkelig anbefale denne:
http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Cl...item25af4cccfd

Den funka helt topp til både brunt, grønt og hasjoljer.
Rakk ikke engang å bytte coil før jeg ga meg med rusmidler. Den holdt i 3 uker med heavy vaping av både brunt og grønt.
Lykke til

Edit: Må bare legge til at Cloupor M3 ikke fordamper 100%, men forskjellen er likevel enorm fra å bruke vanlig lighter. Buzzen likte jeg veldig godt. Mer oppegående og virka som jeg fikk mer headhigh enn ved bruk av lighter.
Sist endret av Indifferens; 15. oktober 2015 kl. 17:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jomotech R2D2 er som Indifferens sier bare en e-sigg og kan ikke brukes til å vape grønt/brunt.

En vaporizer lukter mye mindre enn en joint og lukten setter seg ikke like lett, så du kan fint bruke den i stua di, men jeg hadde åpnet et vindu.
Man kan bruke e-sigg til å røyke brunt/grønt om man trikser litt med det og får gjort det om til væske. Dette ligger det mange guides til på youtube blant annet. Om jeg ikke husker feil så var denne filmen en av de jeg så på tidligere (Husker ikke passordet på brukeren min og man må være 18+ for å se filmen)
Sorry, glemte helt å skrive at det fulgte med en 3in1 tank som har kammer for både tørt, brunt og olje
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
om du bruker en sånn her tror jeg det vil funke bra. du må være sikker at du har 510 threading på din penn da i så fall.
Sist endret av Dudew8; 3. januar 2016 kl. 03:17.