Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Ville du kjøpt freak gear?
T-shirt 128 57,66%
Annet tilbehør 59 26,58%
Nei 35 15,77%
Stemmegivere: 222. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  63 9245
Det har sikkert blitt postet tidligere men jeg fant ingen å bumpe, så jeg tar det opp!

Jeg har lyst på en t-shirt med freakeren http://img141.imageshack.us/img141/9822/freakeren.png

Ville du kjøpt en t-shirt, evt annet tilbehør?

Jeg ville også absolutt støtte admin, kan se på det som en donasjon! Kanskje det allerede er planer for slikt?
Sist endret av Oransje; 6. januar 2012 kl. 13:13.
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Det har sikkert blitt postet tidligere men jeg fant ingen å bumpe, så jeg tar det opp!

Jeg har lyst på en t-shirt med freakeren http://img141.imageshack.us/img141/9822/freakeren.png

Ville du kjøpt en t-shirt, evt annet tilbehør?
Vis hele sitatet...
Ja, ville kjøpt et T-skorte og en hettegenser
Henger meg på pyro!
Jeg hadde gjerne kjøpt en t-skjorte og en kaffekopp.
grønnsak
Oransje's Avatar
Trådstarter
Kaffekopp, en perfekt idé!

Hadde forresten vert veldig greit om en admin eller den høyeste NSO selv hadde postet en respons?
Sist endret av Oransje; 6. januar 2012 kl. 13:18.
God ide!

Hvorfor er ikke det tenkt på tidligere? Fin biinntekt for freak det. Sikkert mange som kunne tenkt seg betale en hundrelapp for en slik.
Ville kjøpt lett kjøpt en T-skorte og en hettegenser!
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av stagg Vis innlegg
God ide!

Hvorfor er ikke det tenkt på tidligere? Fin biinntekt for freak det. Sikkert mange som kunne tenkt seg betale en hundrelapp for en slik.
Vis hele sitatet...
Tro meg, dette har blitt tenkt på tidligere. Selv på den korte tiden jeg har vært her har jeg fått med meg at nso ikke har noen interesse av å starte opp noen webshop for freak-produkter med det første. Hvis det skulle være aktuelt ville nso gjort det.
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Ville kjøpt lett kjøpt en T-skorte og en hettegenser!
Vis hele sitatet...
samme her! kansje også en musematte eller lignende.

høres ut som en god ide dette
grønnsak
Oransje's Avatar
Trådstarter
Det er klart at dette har blitt tatt opp før, og at nso og admins har tenkt gjennom dette.

Men hvis brukere viser stor interesse så kanskje det blir mer aktuelt?

Hva om å få tillatelse til å bruke logoen til å evt lage tilbehør selv?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
I denne tråden svarer crew på noen økonomiske relaterte spørsmål. Nå har jeg ikke rukket å skumme igjennom tråden, men mener å huske at det sto noe ang. t-skjorter og sånt.
musematte i god kvalitet kunne jeg ha kjøpt!
T-skjorte hadde vært skikkelig bombe!
Hadd kjøpt den om den kommer til koste mindre enn 300, er fattig som f.

Er dette noe noen jobber med?
Dette er både tenkt på, og gjennomført. T-skjortene er dog utsolgt for lenge siden.
jeg hadde nok kjøpt jeg også men da burde det vært 50% til freak og 50% til et veldedig formål Hadde nok kjøpt uansett men hadde vært et lettere valg :P
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Nso og mods har nevt flere ganger i flere tråder at de ikke ønsker en økonomisk fortjeneste. Men kunne kansje spørre om lov til å bestille egene gensere og kaffekopper med freaken på? Så lenge nso samtykker ofc.
Sitat av echuz Vis innlegg
Nso og mods har nevt flere ganger i flere tråder at de ikke ønsker en økonomisk fortjeneste. Men kunne kansje spørre om lov til å bestille egene gensere og kaffekopper med freaken på? Så lenge nso samtykker ofc.
Vis hele sitatet...
Ikke ønsker fortjeneste? Da må du gjerne forklare den ekstremt irriterende google reklamen i høyre hjørne. Syntes det heller hadde vert en bedre inntekts kilde med evt klær og kopper.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Ikke ønsker fortjeneste? Da må du gjerne forklare den ekstremt irriterende google reklamen i høyre hjørne. Syntes det heller hadde vert en bedre inntekts kilde med evt klær og kopper.
Vis hele sitatet...
Det er jo for å dekke utgiftene ved å drifte forumet. Google-annonser er ikke hva man kan kalle $$$$
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Ikke ønsker fortjeneste? Da må du gjerne forklare den ekstremt irriterende google reklamen i høyre hjørne. Syntes det heller hadde vert en bedre inntekts kilde med evt klær og kopper.
Vis hele sitatet...
Det er ikke gratis å leie server osv.
Uansett er det jo idiotisk av deg å ikke bruke ad-block dersom du synes det er irriterende.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Ikke ønsker fortjeneste? Da må du gjerne forklare den ekstremt irriterende google reklamen i høyre hjørne. Syntes det heller hadde vert en bedre inntekts kilde med evt klær og kopper.
Vis hele sitatet...
Det er skilnad på å ikkje tene penger, og på å tape penger. Forøvrig kan eg ikkje heilt forstå at ein statisk tekstreklame er 'ekstremt irriterende'. Og om den er det så er det ikkje ein veldig stor heksekunst å blokkere google ads. Ingen bryr seg uansett, for om du finn reklame irriterande vil du truleg ikkje trykke på den.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Ikke ønsker fortjeneste? Da må du gjerne forklare den ekstremt irriterende google reklamen i høyre hjørne. Syntes det heller hadde vert en bedre inntekts kilde med evt klær og kopper.
Vis hele sitatet...
Reklamene er kun for å dekke utgifter. Husk at vi har minimalt med reklame op foumet her, noe jeg er utrolig takknemlig for! Men savner den nesten usynlige Host 1 reklamen øvert der. Men diskusjonen om reklamer og fortjeneste etc er allerede tatt i andre tråder

Og hvis nso ser den tråden her, kunne du gitt oss lov til å bruke freaken på t-skjorter, kaffekopper og whatever?

Ninjad av moret, henrikxt og slashdot gitt.
Sist endret av Echuz; 6. januar 2012 kl. 13:48.
Snus dåse!

Ellers hadde jeg nok kjøpt meg en t-sjorte og en zip-hood.
De solgte t-skjorter for noen år siden. Jeg hadde faktisk en FREAK t-skjorte, men har dessverre mistet den.
Tror jeg kommer til å designe en hettegenser med sånn logo selv jeg kan bestille, reklamere litt rundt på byen.
Om det noen gang skulle lages tilbehør, så hadde jeg holdt en finger på en termokopp ala. Statoil sin, bare hvit med den lille grønne freaken på. Så vidt jeg har forstått, så får en fremdeles kaffe hos Statoil så lenge en har lokk for 2012 eller noe slikt, og da burde ikke selve koppen spille en rolle?
Det ble jo solgt en nFF hoodie en stund. for eksempel Thoryllo på forumet har en.
Vet ikke helt hvordan mods forholder seg til og starte opp salg av klær akkurat nå.
jeg hadde lett kjøpt hoodie og lue!
se for deg en bjørnefitte(lue) som ser ut som freaken
Sitat av axycorn Vis innlegg
jeg hadde lett kjøpt hoodie og lue!
se for deg en bjørnefitte(lue) som ser ut som freaken
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om en knall grønn bjørnefitte er noe jeg ville gått med. Jeg hadde sett ut som et lykketroll..

Det som hadde vært kult da isåfall hadde vært å ha en liten metall-freak fremme på lua ala. slike Russiske luer med Hammer and Sickle-logoer etc.
Jeg hadde glatt kjøpt både Pique og kaffekopp

... kanskje også musematte, dog med frykt for å miste musa..
Jeg hadde kjøpt hoodie og musematte
Sist endret av KSF; 6. januar 2012 kl. 14:35.
Nytt forslag; nFF-grinder?
Kunne lett kjøpt nFF stasj. T-skjorte, zip-hoodie, kopp, putetrekk, askebeger, whatever. Ville bare vært morsomt å gå med freaken på og rundt seg
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Det er planlagt merchandise iløpet av Q1 2012. Akkurat i hvilken form det blir er fremdeles på tegnebrettet.
Jeg mistenker det at jeg må gå tilbake på det jeg tidligere har sagt om at jeg ikke ønsker å bruke spreadshirt/cafepress/zazzle/e.l.
Sist endret av nso; 6. januar 2012 kl. 16:17.
Jeg hadde nok kjøpt hoodies, lue og tshirts.
Shoot me if I'm wrong, men var det ikke snakk om å lage ny logo til nFF før nytt merchandise ble lagt ut for salg?
Sitat av nso Vis innlegg
Det er planlagt merchandise iløpet av Q1 2012. Akkurat i hvilken form det blir er fremdeles på tegnebrettet.
Jeg mistenker det at jeg må gå tilbake på det jeg tidligere har sagt om at jeg ikke ønsker å bruke spreadshirt/cafepress/zazzle/e.l.
Vis hele sitatet...
Om noen ting hadde vært klar til salg før TG hadde det passet bra. Kult hvis alle på freakrekka har like t-skjorter f.eks
Sitat av AdmiralSkog Vis innlegg
Shoot me if I'm wrong, men var det ikke snakk om å lage ny logo til nFF før nytt merchandise ble lagt ut for salg?
Vis hele sitatet...
Hva ser dette --> http://img141.imageshack.us/img141/9822/freakeren.png ut som?
Vil gjerne ha noe kult Freak stuff!
Jeg tar gjerne logoen( oppe til venstre), og freaken.
Hadde lett kjøpt t-skjorte.
Sitat av krJo Vis innlegg
Hva ser dette --> http://img141.imageshack.us/img141/9822/freakeren.png ut som?
Vis hele sitatet...
Har vist gått glipp av noe der ja. Jeg trodde maskoten var eldre en som så
Ingen som har foreslått en Freak-bong enda?
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Ingen som har foreslått en Freak-bong enda?
Vis hele sitatet...
Prøver å holde ryktet nogen vedlike antar jeg, ved å ikke foreslå det..
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Det er ikke gratis å leie server osv.
Uansett er det jo idiotisk av deg å ikke bruke ad-block dersom du synes det er irriterende.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker AdBlock
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg

Ville du kjøpt en t-shirt, evt annet tilbehør?
Vis hele sitatet...
Ja! *titegn*
grønnsak
Oransje's Avatar
Trådstarter
Er noen gode forslag, liker kaffekopp, t-shirt og hoodie.

Som nevt tidligere hadde det vert perfekt om freakrekka kunne hatt freakshirts
Ville kjøpt klistremerker av "freakeren", ville vært kult å ha en slik bak på laptoppen.
Man må jo ha freakluer. Stand out in the crowd og hils på hverandre.
Hva skjer med logoen?
Jeg hadde nok ikke kjøpt det desverre. Liker forumet men vil ikke assosieres med en gjeng kriminelle!