Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 5174
CLicK! CLaCK!
4 0
Hei! Noen venner har planlagt å droppe på nyttårsaften....

Men en ting jeg har lært...mat er ikke godt. Ikke i det hele tatt. Umulig faktisk!

Så da lurer jeg på hva: hva er godt å drikke? Er det liksom noe som er ekstra godt i forhold til andre ting? Har hørt noe om at melk skal være ganske godt, men vet noen av dere
burde vært möderatör
Snapple, mango juice, Sprite og Fanta Lemon er noen av mine favoritterヽ(´▽`)/
Frukt/smoothie? Dere burde spise noe i løpet av kvelden. Nedturen blir alltid jævligst vis man er sløv på den fronten.
Prøv noe frukt, eller lag noe smoothies som nevnt. Pleier å gå ned.
Saftis er også temmelig kult.
Ellers så er det null problem å rocke en kveld uten mat. Spis godt tidligere på dagen og dagen etter.

Øl er fint imho, det smaker øl uansett hvilken dimensjon man befinner seg i. Vann er smooth. Jeg er veldig glad i is-te. Og de der Noisy(jiuce+mineralvann) er gode.
Så lenge det ikke blir for surt eller søtt så funker det meste though. En bra eplejuice, Ringi feks, er kult.
Jeg spiser alltid banan og synes det er superdigg! Men det er ikke noe stort problem å gå 5-6 timer uten mat uansett, bare spis litt sunn, naturlig mat tidlig på dagen. Gjerne frukt med mye antioksidanter.
This is bat country!
gregory's Avatar
Granateple-juice og masse magnesium (evnt ZMA). Før, under, og etter trippen. Da fyller du stadig på med litt vitaminer og mineraler. Slipper også å være så sinnsykt muskel-anspent også. Spesielt i kjeven.
Eneste jeg får i meg på molly er kald appelsin, det er digg på nedturen og har mye veske i seg =)
Hehe og spørre om det der er det samme som å spørre hvem bensinstasjon som har best bensin �� det går nok kun på meningene til folk. Skal jeg anbefale deg noe så er det å pulte ei fin dame. Også er det lurt å sniffe det sånn at du styrer bedre hvor mye du får i deg. Vis det er skikkelig kvalitet så er det snakk om veldig lite som skal til for at det smeller skikkelig. Det kjennes ut som du får en kniv kjørt opp i nesa, men det går over etter noen sekunder bare og funker momentant. Er det kvalitet og helt rent så er det som gjennomsiktige krystaller og ikke hvitt eller "gult" pulver. Det er noe av det råeste man kan få i seg vis det er rent men sjeldent. Har kommet over helt rent 1 eneste gang på 20 år og et gram holdt meg og 8 kompiser gående i 5 dager og når de dagene var over så var det fortsatt 40% igjen. Det er en helg ingen av oss noensinne har glemt eller kommer til å glemme ��
Ikke for å rakke ned på folks meninger, men jeg ambefaler å ikke snorte det. Ikke bra for nesa i det heletatt. Fikk også chemburn i øvre del av svelget der nesegangen går ut i svelget en gang da jeg snortet det. Var vont i en uke

Back to topic.
Helt inviduelt hva folk liker, men anbefaler fortsatt at du prøver en iskald appelsin likevell, vertfall på comedown
Sist endret av Alge; 29. oktober 2016 kl. 05:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Alge Vis innlegg
Ikke for å rakke ned på folks meninger, men jeg ambefaler å ikke snorte det. Ikke bra for nesa i det heletatt. Fikk også chemburn i øvre del av svelget der nesegangen går ut i svelget en gang da jeg snortet det. Var vont i en uke
Vis hele sitatet...
Da har det nok hvert blanda med noe shit. Den rene vi hadde den gangen fikk ingen av oss problemer med annet en at det var helt jævlig noen få sekunder. Det kan man unngå vis man tar litt cola først så mann blir nummen
Det vi tok var krystaller som så helt bra ut, samt testet med 3 kits, funket helt som den skulle og luktet ingen ting. Så om den skulle vært blandet med noe (noe jeg tviler på) så er det ingen måte å se at faktisk er der da.

Skal sies at jeg glømte å drikke noe etterpå da, så shitten ble bare liggende og etse der noen timer, men still
Sist endret av Alge; 29. oktober 2016 kl. 06:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen liker snorting, noen liker dropping. Selv pleier jeg å kjøre 1 150-200mg dropp. Så en fuktig lillefinger eller to utover kvelden. Røyk en god joint med no finfin grønt på slutten så blir det god stemning
Vet du ikke spurte men.. Ikke snort det. Men heller snort det enn å droppe det om det er veldig pulverisert, da oppløses det for fort i magen. Knips kan du fint snorte

Hvis jeg drikker cola eller noe jeg vansligvis syntes er godt på molly hater jeg det i flere uker etterpå. Så velg noe du ikke drikker daglig. Annbefaler heller ikke kullsyreholdig drikke om du dropper det. Iste , snapple, saft og vann syntes jeg er veldig godt på molly �� c-vitaminer er også greit å få i seg før, under og etter trippen! (Husk å ikke drikk for mye, eller for lite)
Sitat av mambomann Vis innlegg
Da har det nok hvert blanda med noe shit. Den rene vi hadde den gangen fikk ingen av oss problemer med annet en at det var helt jævlig noen få sekunder. Det kan man unngå vis man tar litt cola først så mann blir nummen
Vis hele sitatet...
Vil gjerne be nybegynnere som ser denne tråden om å lese mer om erfaringer på dropping vs snorting, og definitivt lese om mekanismene til cola og mdma og hvordan de (ikke) funker sammen, før dere tar dette rådet for god fisk.
Sitat av candela Vis innlegg
og definitivt lese om mekanismene til cola og mdma og hvordan de (ikke) funker sammen, før dere tar dette rådet for god fisk.
Vis hele sitatet...
Hvis du referer til meg her må jeg bare korrigere deg litt, jeg mente cola som i Coca-Cola. Den kullsyreholdige leskedrikken.

At jeg ikke liker å drikke Coca-Cola på molly da jeg syntes det smaker dritt i flere uker etterpå.




EDIT: NEVER MIND, var litt kjapp i svingene her.. så ikke at du hadde sitert mambomann!
Sist endret av Freakywomen; 29. oktober 2016 kl. 21:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av candela Vis innlegg
Vil gjerne be nybegynnere som ser denne tråden om å lese mer om erfaringer på dropping vs snorting, og definitivt lese om mekanismene til cola og mdma og hvordan de (ikke) funker sammen, før dere tar dette rådet for god fisk.
Vis hele sitatet...
Er ikke forumet til for å dele erfaringer? Eller er det kun råd fra eksperter som vet alt hundre prosent sikkert? Hadde det vært en oppskrift så hadde ikke forumet hvert mye verdt
Ja Mambomann, og siden dine erfaringer er ganske forskjellig fra mange andres, oppfordret jeg ganske enkelt til å oppsøke mer info og flere erfaringer før man bestemmer seg for noe
Ferskt, kaldt og saftige frukter som nevnt tidligere i tråden, som mango, druer, melon, alt etter hva man liker, jeg liker ikke mango, men spiser det gjerne påvirket av MD.
Selv liker jeg noen øl og smoothie, fersk ingefær, tørket frukt og valnøtter, men spiser/drikker av erfaring veldig lite.

@Freakywomen Veldig motsatt, jeg trur ikke at det å snorte knips er så lurt iforhold til en ren krystall som du pulviriserer til støv, men såvidt jeg vet så har det litt med strukturen som kan variere fra Z til X sin godteripose?
Sist endret av snowR; 31. oktober 2016 kl. 20:02. Grunn: Litt skrivefeil. sikkert flere
Sitat av snowR Vis innlegg

@Freakywomen Veldig motsatt, jeg trur ikke at det å snorte knips er så lurt iforhold til en ren krystall som du pulviriserer til støv, men såvidt jeg vet så har det litt med strukturen som kan variere fra Z til X sin godteripose?
Vis hele sitatet...
Opps, feilformulering fra min side her. Mente å skrive at han ikke burde droppe krystaller som er veldig pulverisert da det kan oppløses for fort i magen!

Ble litt usikker på den der knips snortinga nå, men min erfaring er i alle fall at knipsen gjør mye mindre vondt å snorte enn krystaller. Snorter aldri selv da.
Sitat av mambomann Vis innlegg
Er ikke forumet til for å dele erfaringer? Eller er det kun råd fra eksperter som vet alt hundre prosent sikkert? Hadde det vært en oppskrift så hadde ikke forumet hvert mye verdt
Vis hele sitatet...

Noe av rusforumets hensikt er vel å drive skadereduksjon. Det å foreslå en potensielt farlig kombinasjon av rus mener ihvertfall jeg undergraver noe av nytteverdien dette nettstedet har.

Dessuten tror jeg vi alle har et moralsk ansvar å gripe inn når vi ser slike anbefalinger.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av snowR Vis innlegg
Selv liker jeg noen øl og smoothie, fersk ingefær, tørket frukt og valnøtter, men spiser/drikker av erfaring veldig lite.
Vis hele sitatet...
*alkoholfri øl*
Kanskje ikke svar på spørsmålet ditt, men om dere er veldig gode venner hele gjengen som skal ta det så vil jeg anbefale å snakke om hva dere liker med hverandre. Hvilke personligheter og egenskaper dere liker ved hver og en person i vennegjengen.
Er utrolig gøy og en blir så glad for å høre alle de kjekke ordene. Det har til og med hjulpet meg i ettertid, ser på meg selv på en annen måte enn det jeg gjorde før (på en positiv måte). Nå vet jeg ikke om dere skal ut på byen eller ikke, men om dere skal være hjemme så bør dere prøve det

I tillegg så vil jeg si at dere bør kjøpe inn Sprite og noen søte frukter som dere vil smake på. Kos dere!
Frukt er episk.
Kutt opp diverse frukt, epler, bananer, pærer osv på forhånd og ha i skåler. Spis litt etter peak, omnomomo.
Sitat av candela Vis innlegg
Ja Mambomann, og siden dine erfaringer er ganske forskjellig fra mange andres, oppfordret jeg ganske enkelt til å oppsøke mer info og flere erfaringer før man bestemmer seg for noe
Vis hele sitatet...
Kokain er vel serotonin reopptakshemmer og kan gi serotoninsyndrom sammen med mdma? Så forstår godt hvorfor du sier dette i så fall
Lollipop (is), cola, juice, frukt.. tja.. Du må vel nesten bare prøve deg fram, er ikke alt som er for alle.
Tok noen turer før jeg klarte få i meg noe som helst mens jeg tura, helt til jeg fant ut hvor mad digg Lollipop var!
Fløte/melkeprodukter funker dårlig på meg hvertfall, men det gjelder på alt av kjemikaler, vet ikke hvorfor men.