Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1518
I går spiste jeg 4 paralgin forte (30mg kodein per pille). Jeg merket helt ærlig ingen ting! I dag prøvde jeg å ekstrahere kodeinet. Jeg knuste 8 stykk paralgin forte og blandet pulveret sammen med varmt vann (vasken). deretter rørte jeg rundt i type 5-10min før jeg tok en isbit oppi glasset og satt glasset i fryseren i 30 minutter. Etter dette lot jeg vesken renne gjennom ett kaffefilter.

Jeg drakk halvparten for cirka 40 minutter siden. merker fremdeles ingenting!

Noen tanker og ideer?
http://hvisvokser.com/article/hvorfo...-fungerer-ikke

7-10% har ikke tilstrekkelig av de enzymene i kroppen som skal til for at kodein skal bli gjort om til morfin.
Kanskje du er en av dem?
Har du fått virkning av kodein tidligere?
Du kan prøve å drikke grapefrukt juice i forbindelse med inntak. Muligens kan den forsterke virkningen av kodeinen.
Jeg har en venninne som heller ikke får effekt av kodein, morfin og lignende substanser, ganske kipt for hun sliter med mye smerter.
Klem fra Betty
Sist endret av Nurse Betty; 17. oktober 2016 kl. 12:20.
Hvor varmt var vannet du brukte? Med for varmt vann så kan du ødlege hele greia.
Kanskje du fucka opp ekstraheringa og 4 stk var for lite for deg? 120mg kodein biter ikke så bra på meg i hvertfall
Hei du! Jeg har gjort akkurat det samme som deg og jeg merker ikke en einaste dritt! Jeg tror nok vi er imune ja. Jeg merker ikke noe som helst faktisk.. Jeg brekker av paraceten og gunner på med 5-6 (30mg codeine) men det skjer ingenting.. Sorry bror, det blir nok noe annet godis vi må prøve haha
Hvis jeg hiver innpå med 10 paralgin forte, da kjenner jeg det.
Men det er helt klart bedre måter å ruse seg på enn paralgin forte hvis du absolutt skal ruse deg. Du er ikke akkurat snill mot levra når du tar masse paralgin forte :P