Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 11292
Tully: Who are you?
Henry: Aaah, the eternal question..... The eternal answer: I don't know..

Jeg - som alt annet - er alltid i forandring, uendelig potensiale...
Er du kroppen din ?

kroppen din er molekyler, atomer, partikler osv - hvor er du ? er du lys? eller er du den som er bevisst dette lyset? du er den som er bevisst dette lyset, lyset er en refleksjon av denne bevissthet, hvor er du? og hvem er du ?

Hvem er du?
Hver gang du skal forklare meg hvem du er, vil du gå tilbake i tid, å du vil referere til minner - som er en serie tanker om hvem du er, for å fortelle meg hvem du er, vi kan gå tilbake 1 år 2 år 3 år 4 år 5år, og alle disse hendelsene og opplevelsene definerer du som en meg, 5år6år7år hvem er du? 8år9år10år hvem er du? 1000år hvor er du?

La oss komme tilbake til her akkurat nå!

hvem er du?
Du er denne bevisstheten, hvem er du? å du kan refere til en serie minner om hvem du er, "jeg er mor, jeg er far" jeg er det jeg er det, men det er bare minner, tanker! som en bevissthet er bevisst.

Hvem tenker? å hvem er bevisst at det tenkes? hvilken farge har din neste tanke? hvilken form har din neste tanke?
Man former seg ikke etter sitt eget navn. Man former navnet etter seg selv. Kjenner du en som heter Tore, som du har kjent i 10 år, så møter du en annen en som heter tore, vil du føle at denne nye tore ikke passer navnet sitt. Du lager navnet ditt til din egen personlighet, og folk vil så følge etter dette.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg heter Lasse, og for det meste alle jeg vet om som heter Lasse er "tullinger". Inkludert meg, så jeg føler på en måte at jeg er blitt formet av mitt navn. Det er sikkert ikke umulig, men det høres veldig rart ut
"Det må en hel landsby til for å oppdra et barn." Omgivelsene i stort og smått former oss.

Jeg tror neppe at navnet er støpeformen ( bortsett fra Donald Døkk)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bad motherfucker
17 9
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Vel, navnet mitt betyr Gnistre(r) og gjenspeiler meg 100%.
ADHD kid som er overalt, og aldri sitter rolig. Så, mamma traff blink på meg!
Vis hele sitatet...
Sitat av TinnSoldat Vis innlegg
Samme navn som meg. Har ikke ADHD som jeg vet, men kan bli ganske hyper i noen sammenhenger!
Vis hele sitatet...
Fy faen så det skjedde noe jævlig stuk nå! Sikkert offtopic og beklager det, men jeg deler navn med dere begge(gnistre), og rett før jeg scrolla forbi svarene deres begynte jeg å tenke på mitt navn og litt rundt det, og jeg har også en nær venn som heter det samme som oss. Akkurat da kom jeg over deres svar om akkurat mitt navn, når jeg satt å funderte på det, da traff dere spikeren på hodet med beskrivelse av folk med dette navnet, hvertfall meg selv og kompisen min. Jeg kunne ikke beskrevet meg og min venn bedre ved bruk av få ord! God situasjonshumor, hvertfall for meg
Vel, foreldrene dine lagde deg og var sikkert fornøyd - og kalte deg det navnet de likte best og syntes passet best

Og viktigst:
Du har muligheten til å definere navnet ditt, og alle assosiasjonene dine venner får med navnet ditt
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg syns du skal hete

Aristoles

for din filosofiske tilbøylighet,

og din noble natur.
Fordi det er ingen negative sider ved at noen velger ditt navn for deg, med mindre da foreldrene dine er ganske teite å gir deg et navn som er lett å bli mobbet for.

Uansett vi lever jo i en fri verden, vist du mener det er verdt styret så kan du jo alltids bytte det.