Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2654
Jeg har sovet veldig lite en del dager nå. Skal på Eminem i Oslo i dag og er halvfull allerede og prøver holde i gang men kjenner meg selv at ved 21 tia når karen går på at jeg sakker av. Hva bør jeg skaffe? Må altså holde d3t gående til midnatt ish og jeg har ingen mulighet for å ta et par timer på øyet nå.. Hva anbefaler dere. Har erfaring fra makka og kokain. Begge kan jeg egentlig sovne på uansett hvor bra saker jeg har fått i meg.

Råd taes godt i mot. Kan ikke droppe dette da jeg får en gjest om et par timer som jeg møter i Oslo og må holde underholdt.

heartslava
Makka. Så slipper du å stresse med å redosere ørten ganger et sted hvor det er ti tusen folk. Kast også ned et par kopper sterk kaffe for å få igang kroppen.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husk skikkelig mat!
Jeg ville brukt amfetamin. Mest fordi jeg har gode kontakter på det. Hvis du uannsett får tak i gode varer så må du vurdere det selv. Jeg må innrømme at jeg ikke er noen colamann da, men gammel makkafreak. Jeg vil heller ta en dose med makka, enn å drive å fylle på med cola hele kvelden.
havregraut
Litt lavere dose MDMA om du har mulighet til å skaffe dette muligens?
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan gikk det? Var selv på konserten btw, slim shady vår råå ass
Ble kola. Gikk meget bra, klarte å holde på lenger enn jeg hadde forestilt og var på kjøret til dagen etter. Ca 2 gram og litt hasj. Mat ble det ikke, da jeg drakk en 20 øl. Mye god mat i øl

heartslava
Anonym bruker
"Firkantet Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2 gram med cola? Da er det piss cola du har fått, nesten 2 gram på en kveld skarru værra dau
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2gram kola og ei kasse øl, seems legit ...
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv klart å bruke over 1g god kola alene på en halv dag, er ikke så drøyt at det kan ha forsvunnet 2g på en kveld om man har dårlig tid, mekker store linjer som bedøver langt ned i spiserøret om man drar for hardt i.. gjør ikke mye nytte av seg når det kommer forbi slimhinnene, også søler man litt her og der.
Har selv en kompis som drakk rundt 20 halvlitere der igår, usikker på om han hadde makka med seg og.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har selv klart å bruke over 1g god kola alene på en halv dag, er ikke så drøyt at det kan ha forsvunnet 2g på en kveld om man har dårlig tid, mekker store linjer som bedøver langt ned i spiserøret om man drar for hardt i.. gjør ikke mye nytte av seg når det kommer forbi slimhinnene, også søler man litt her og der.
Har selv en kompis som drakk rundt 20 halvlitere der igår, usikker på om han hadde makka med seg og.
Vis hele sitatet...
20 halvlitere?
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
20 halvlitere?
Vis hele sitatet...
Er mulig det er snakk om 0.33cl også, og at rundt 20 egentlig var 15 stk. Er jævla mye med 10L i løpet av en dag, til tross for at det er en veldig tørst kompis
Her har det gått fort. Delte 2 gram med kompiser.

Veier 106 kilo og tåler en del alkohol. Spesielt når man har tatt en del neser. Ble noen fancy drinker også.

Skal nevnes at jeg starta drekke i 15 tia og så fotball på kontraskjæret og holdt på til 9 tia dagen etter.

heartslava
Sist endret av heartslava; 2. juli 2018 kl. 10:33.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det han har inntatt er jo ikke problematisk i det hele tatt hvis man er glad i både øl og cola.