Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 371
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Jeg leter etter noen som har erfaringer med mikrodosering av ibogain.

Hvorfor tok du ibogain?

Hvor store doser tok du, med hvilke intervaller, hva slags ibogain?

Hvilke effekter merket du på godt og vondt?

Selv har jeg mikrodosert med ibogain de siste ti dagene for å seponere subutex, men like mye for å få en dypere forståelse, minske egoet og forebygge nye depresjoner.

. Jeg har lest mye om ibogain, men ikke fått noen konkrete svar på hvilke doser folk tar, effektene osv. Så da tenkte jeg at dette kanskje var riktig forum å spørre på :-)
Jeg har mikrodosert Ibogain en del.

Brukte rå bark, men husker dessverre ikke helt hvor mye det var jeg tok - eksperimenterte en del og dosene var alltid en del forskjellige.

Kan fortelle litt om virkningen.
Det er verdt å merke at jeg har tidligere hatt en full on flood dose på 20+ gram hvor jeg lå rett ut i dagesvis - dette skal ha en del å si for virkningen av mikrodosering i ettertid.

Først og fremst får jeg følelsen av å være helt totalt til stede og uavhengig - noe som er en slags gjennomgående greie med Ibogain i store som små doser.
Så å mikrodosere for å seponere Subutex gir totalt mening for meg.
Følelsen av å være totalt uavhengig er ganske kraftig i hverdagen, da man ser hvor inngående dette faktisk er - man føler seg på en måte fri.
Fri fra forventninger, bekreftelse, psykiske begjær av alle slag fri fra alle fysiske ting man skulle begjære som sukker, sex, nikotin osv.
Man føler seg levende, til stede og fri.
Min erfaring har også vært at jeg får ganske mye energi og at psyken min kjennes ut som et fjell på steroider - skuddsikker, uovervinnelig og samtidig empatisk og varm.

Ser det stadig etterlyses "Magic pills" av huer her inne til stadighet, og selv om hva jeg skriver over høres for godt ut til å være sant er jeg overbevist om at det ikke er for alle, at det ikke er risikofritt og at det som alt annet har misbrukspotensiale.
Altså man dør ikke, men liker å minne på at ingenting er gratis her i livet og at alt som går opp må komme ned på et tidspunkt - om ikke dagen etter, så uka etter, eller året etter.

Har opplevd å bomme litt et par ganger og mest sannsynligvis tatt for mye, og dette har ikke vært behagelig.
Befinner man seg i en bil eller i andre situasjoner som krever at man er baseline, våken og "edru" da kan man ha store problemer.

Mikrodosering generelt er en ganske følsom og vanskelig greie. Man opererer med små marginer og slik eksperimentering og slike protokoller krever at man er til stede og våken.
Dette er ikke den nye fixen for huer som vil ruse seg.

Ønsker deg riktig lykke til!