Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 656
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg er en dame på 36 år, har brukt oxynorm 60 mg daglig i litt under et år.

Tok min siste oxynorm for 10 dager siden.

De 6 første dagene gikk helt fint, men så har skjedd en «eksplosjon» føles ut som om jeg har en skikkelig influensa

Heteslag, feber, helt ekstrem angst. Sover 15 timer om dagen til alle døgnets tidspunktet.

Sånn har det nå holdt på i snart 4 dager, noen timer om dagen kan være ok. Men ellers er det rett å slett et helvette..

Noen som har erfaring med dette? Å hvor lang tid jeg evt vil ha det sånn her?
Opiat abstinenser er heldigvis ikke så langvarige. Tipper ting roer seg innen noen dager til en uke eller to max.

Vær obs på at det er vanlig å bli ganske deprimert også, det kan ta litt lenger tid før det gir seg vist du opplever det, men det går over det også etter litt tid
Sist endret av Alge; 13. juli 2020 kl. 03:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar

Jeg har en boks med vival 2 mg fra legen liggende jeg ikke har åpnet.
Er dette noe som kan hjelpe?
Vival kan absolutt hjelpe med abstinensene, men bruk det med moderasjon og fornuft. Bedre å ha roen en del ganger enn å være et stukemonster i 12 timer.

Har opplevd under lignende forhold at alt jeg svelger, vann eller annet, blir spydd opp innen fem minutter. Hvis dette er tilfelle, legg tabletten under tungen og la den løse seg opp der.
Sist endret av vibbe-anton; 13. juli 2020 kl. 09:08. Grunn: Husket relevant info.