Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2615
Hei! Fant ei plate hasj idag. Lukter godt når jeg brenner på den, og fin funk. Men den lå inni en haug med tang og tare og sjøgress, og den lukta av råtten tang og tare har sigi inn i hasjen. Den var godt pakka inn i mange lag med plast, og virka ikke noe særlig våt i midten. Fin, lys og bløt.

Men noen som har tips for hvordan man kan fjerne den lukta, uten at det går utover hasjen?

Og ja, veit jeg var sykt heldig, noe av det mest randome og villeste som har skjedd meg når det kommer til denne type ting. Bor i Køben nær Christiania så ser for meg en dealer har løft fra politiet og pælma den i vannet.
Sykt! Men hva om du lager rosin f.eks. med 96%? Da får du bort mye materiale hvertfall.
Jeg ville latt den stå å lufte og tørke i en dag eller to, kan fjerne mye av lukta
Når det kommer til å røyke den er det bare å fyre løs om den ikke er helt gjennomvåt og veldig oppløst. Jeg går ut i fra at du ser om det er ekte vare og i det hele tatt er røykbart

Kos deg!
Kok opp vann, riv opp hele klumpen og legg den i og rør rundt til alt er oppløst.
Så heller du blandingen i ett kaffefilter eller 2, presser ut vannet og tørker den til den er tørr.

Da får du renset den, altså fjernet vannløselige drittstoffer som kan være blandet inn og mest sannsynlig slipper du sjølukta uten at jeg skal si det 100% sikkert.
Dette gjør ikke hasjen mindre potent.
Griseflax!

Du kan også vurdere å lage olje ute av den med naptha. Google det.
Mange gode forslag her.
Som jeg skulle ønska jeg visste om den gangen det kom noen hekkere med "drit-hasj" som hadde blitt lagra på en gård i nærheten av ute-dasset - det stinka ihvertfall shit.

Og not the good kind. Funka som juling da, var bare at den lukta forsvant ikke fra tjallen - så det var vel en ukes-periode der det lukta dritt i flere hajsrøyker-hjem på Helgeland =)

True story.
Hadde egentlig ikke noe å tilføye til tråden - mer bare sånn "det kunne vært verre"-anekdote liksom.
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Sitat av Attica83 Vis innlegg
Mange gode forslag her.
Som jeg skulle ønska jeg visste om den gangen det kom noen hekkere med "drit-hasj" som hadde blitt lagra på en gård i nærheten av ute-dasset - det stinka ihvertfall shit.

Og not the good kind. Funka som juling da, var bare at den lukta forsvant ikke fra tjallen - så det var vel en ukes-periode der det lukta dritt i flere hajsrøyker-hjem på Helgeland =)

True story.
Hadde egentlig ikke noe å tilføye til tråden - mer bare sånn "det kunne vært verre"-anekdote liksom.
Vis hele sitatet...
Er akkuratt det samme med den her. Lukter jævlig, men funker som faen Hadde akkuratt begynt på en pause, så kom den her inn i livet mitt. Random.
Norgesglass med sitron eller appelsinskall.
Prøv og få «lufta» plata så mye som mulig, altså med luft som blåser på den over lengre tid, kanskje i en vinduskarm med gjennomtrekk eller et annet avtrekk i huset før du legger den på norgesglass.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Hei! Fant ei plate hasj idag.

Men den lå inni en haug med tang og tare og sjøgress
Vis hele sitatet...
Bra gjemmested du har funnet deg
Jeg som tenkte at her er det faen ingen som finner den, plutselig var den borte og senere dukker det opp en tråd her, om hasjen som forsvant.
Hva faen mann?

Men sånn seriøst, det jeg lurer på er hvorfor i all verden TS fant ut at han skulle rote rundt i tang og tare?
Kanskje TS bør legge igjen fleskepost hvor han takker smuglerne.

Det jeg mener er, kos deg TS
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Jeg som tenkte at her er det faen ingen som finner den, plutselig var den borte og senere dukker det opp en tråd her, om hasjen som forsvant.
Hva faen mann?

Men sånn seriøst, det jeg lurer på er hvorfor i all verden TS fant ut at han skulle rote rundt i tang og tare?
Vis hele sitatet...
Håper på at det var for å plukke søppel i fjæra
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Jeg som tenkte at her er det faen ingen som finner den, plutselig var den borte og senere dukker det opp en tråd her, om hasjen som forsvant.
Hva faen mann?

Men sånn seriøst, det jeg lurer på er hvorfor i all verden TS fant ut at han skulle rote rundt i tang og tare?
Vis hele sitatet...
Stjeler sikkert fra en bekjent.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Attica83 Vis innlegg
Mange gode forslag her.
Som jeg skulle ønska jeg visste om den gangen det kom noen hekkere med "drit-hasj" som hadde blitt lagra på en gård i nærheten av ute-dasset - det stinka ihvertfall shit.

Og not the good kind. Funka som juling da, var bare at den lukta forsvant ikke fra tjallen - så det var vel en ukes-periode der det lukta dritt i flere hajsrøyker-hjem på Helgeland =)

True story.
Hadde egentlig ikke noe å tilføye til tråden - mer bare sånn "det kunne vært verre"-anekdote liksom.
Vis hele sitatet...
Var nok ikke "lagret nært utedassen". Det du røyka på var nok real rumpehasj som var for dårlig innpakket slik at dritten seig inn i hasjen.