Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1744
Anonym bruker
"Parallell Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er holdbarheten på LSD som er blandet ut i alkohol? Er lagret mørkt i kjøleskap. Kjøpte ei lita flaske på impuls.
Flere år hvis den lagres mørkt og kaldt med lite temperatursvingninger.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
LSD på flaske er best, synes jeg. Da er det mye lettere å få akkurat den dosen man ønsker, så fremt man vet hvor mye ug som er blandet inn i alkoholen.
Anonym bruker
"Parallell Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er holdbarheten på LSD som er blandet ut i alkohol? Er lagret mørkt i kjøleskap. Kjøpte ei lita flaske på impuls.
Vis hele sitatet...
Flotters
Anonym bruker
"Parallell Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Flere år hvis den lagres mørkt og kaldt med lite temperatursvingninger.
Vis hele sitatet...
Flotters
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare lurer litt, har en blotter med LSD jeg ønsker å blande ut med alkohol for å få en mindre dose, eventuelt mikrodosering.
Blotteren er på 200+ ug. Hvordan blander jeg den best mulig ut i alkohol?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Uten å vite hva blotteren egentlig er tilsatt av stoff og mengde, som jeg ikke skjønner helt hvordan du kan vite heller,
er du like langt.

Rettere prosedyre for deg ville være å dele opp selve lappen
Sist endret av meaculpaUIO; 10. mai 2020 kl. 18:39.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Uten å vite hva blotteren egentlig er tilsatt av stoff og mengde, som jeg ikke skjønner helt hvordan du kan vite heller,
er du like langt.

Rettere prosedyre for deg ville være å dele opp selve lappen
Vis hele sitatet...
Jeg vet at det er LSD-25 og jeg vet at det er 200ug, så jeg skjønner ikke hvordan du ikke kan skjønne at jeg kan vite hva det er.

Å dele opp lappen er jo bare idiotisk da virkestoff ikke er fordelt jevnt utover lappen.

Så om noen som faktisk har peiling kan svare så ville det vært flott!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet at det er LSD-25 og jeg vet at det er 200ug, så jeg skjønner ikke hvordan du ikke kan skjønne at jeg kan vite hva det er.

Å dele opp lappen er jo bare idiotisk da virkestoff ikke er fordelt jevnt utover lappen.

Så om noen som faktisk har peiling kan svare så ville det vært flott!
Vis hele sitatet...
Som regel dynkes hele blotterark ned i en lsd-løsning så det pleier å være jevnt fordelt på blotteren. Med det sagt så er volumetrisk dosering desidert den sikreste doseringsmetoden, og som alltid så anbefales det å teste en liten bit av blotteren med et EZ-test kit.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet at det er LSD-25 og jeg vet at det er 200ug, så jeg skjønner ikke hvordan du ikke kan skjønne at jeg kan vite hva det er.

Å dele opp lappen er jo bare idiotisk da virkestoff ikke er fordelt jevnt utover lappen.

Så om noen som faktisk har peiling kan svare så ville det vært flott!
Vis hele sitatet...
Skarpt svar! Hvordan vet du det egentlig? Fordi du er blitt fortalt det?

Og siden du er opptatt av forståelse; forklar gjerne hvorfor en vannløselig væske ikke vil fordele seg jevnt over en blotter.
Sist endret av meaculpaUIO; 10. mai 2020 kl. 19:09.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Skarpt svar! Hvordan vet du det egentlig? Fordi du er blitt fortalt det?

Og siden du er opptatt av forståelse; forklar gjerne hvorfor en vannløselig væske ikke vil fordele seg jevnt over en blotter.
Vis hele sitatet...
Fordi det har blitt testet, slik kan jeg vite det.

Nei du kan jo prøve selv ta, ta en pipette og drypp en dråpe på ett ark.
Du vil da se at ikke hele arket tar til seg den dråpen.
Så enkelt er det faktisk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fordi det har blitt testet, slik kan jeg vite det.

Nei du kan jo prøve selv ta, ta en pipette og drypp en dråpe på ett ark.
Du vil da se at ikke hele arket tar til seg den dråpen.
Så enkelt er det faktisk.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du være sikker på at LSDen ble dryppet på med en pipett? De store guttene (GG osv) pleier å dynke store blotterark i en LSD-bad, da er stoffet mer eller mindre jevnt fordelt utover blotteren.

Det du kan gjøre er å skaffe destillert vann, mål ut en nøyaktig mengde og ha blotteren oppi (kanskje klipp den opp forsiktig, ved hjelp av saks og pinset). Deretter regner du ut konsentrasjonen og kan enkelt dosere.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Hvordan kan du være sikker på at LSDen ble dryppet på med en pipett? De store guttene (GG osv) pleier å dynke store blotterark i en LSD-bad, da er stoffet mer eller mindre jevnt fordelt utover blotteren.

Det du kan gjøre er å skaffe destillert vann, mål ut en nøyaktig mengde og ha blotteren oppi (kanskje klipp den opp forsiktig, ved hjelp av saks og pinset). Deretter regner du ut konsentrasjonen og kan enkelt dosere.
Vis hele sitatet...
Nettopp. Dryppe en og en dråpe? Det er vel for å lage nye doseringer på sparket. Man har et ark/"Puslespill" liggende i en form fylt med væske, som har lsd eller noe annet blandet inn i seg. Så klipper man det opp etterpå, eller deler det opp på en annen måte.

Da vet hva man hva man har, basert på hvor mye LSD man har tilsatt, hvor mye væske som er trukket inn i pappen/papiret, hvor mye væske som er igjen, og det "volumetriske" (arealet) på arket/hver bit
Sist endret av meaculpaUIO; 10. mai 2020 kl. 19:45.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Hvordan kan du være sikker på at LSDen ble dryppet på med en pipett? De store guttene (GG osv) pleier å dynke store blotterark i en LSD-bad, da er stoffet mer eller mindre jevnt fordelt utover blotteren.
Vis hele sitatet...
Fordi jeg så det ble dryppet på, derfor kan jeg være sikker på det.
Merkelig hvordan dere her vet mer om varen jeg fikk og bedre hvordan det ble gjort, når det var jeg som var tilstede når det ble dryppet.
Jeg driter i hva "de store guttene" driver med eller at det er "normalt at blotterark blir dynket i LSD bad". Det ikke er tilfelle her og også hvorfor jeg spør om best måte til å løse den opp på.

Men det er greit å vite at man ikke kan spørre om hjelp på freak fordi dere besserwissere vet absolutt alt uten å egentlig ha peiling.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Da er det styrken på flasken og dråpene som avgjør. Er det ikke bare å spørre den personen som du sier du var sammen med, som dryppet på varene?
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Da er det styrken på flasken og dråpene som avgjør. Er det ikke bare å spørre den personen som du sier du var sammen med, som dryppet på varene?
Vis hele sitatet...
Er ikke alle som vet eller som har satt seg inn i hvordan mikrodosering fungerer eller prosessen rundt det, hadde han visst dette så hadde jeg jo sluppet å spørre her i det hele tatt, men ser jo at det er lite vits å spørre her uansett
Så vidt meg bekjent er det heller sjeldnere at blottere i omløp her til lands er trukket i bad, enn at det er flasker som går rundt og blir dryppet på blotter ark før det blir solgt vidre.

Det sies at vann fra springen ikke er optimalt, og heller ødeleggende, men av egen eksperimentering, med kvaliteten på springvannet mitt tatt i betraktning, har jeg aldri merket reduksjon i potens på mikrodose blandingene mine, selv etter et par uker.
Alkohol er naturligvis fordelaktig om det skal lagres noe lenger, med tanke på dannelse av bakterier etc., eller ved høyt innhold av klor, fluor, kalk og andre mineraler i vannet.

Jeg gjør det enkelt og drypper en dråpe, eller legger en lapp på 120ug i i et kokt glass, typ salsa på rundt 220ml. Da vet jeg at 20ml med blanding tilsvarer typ 10ug.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fordi jeg så det ble dryppet på, derfor kan jeg være sikker på det.
Merkelig hvordan dere her vet mer om varen jeg fikk og bedre hvordan det ble gjort, når det var jeg som var tilstede når det ble dryppet.
Jeg driter i hva "de store guttene" driver med eller at det er "normalt at blotterark blir dynket i LSD bad". Det ikke er tilfelle her og også hvorfor jeg spør om best måte til å løse den opp på.

Men det er greit å vite at man ikke kan spørre om hjelp på freak fordi dere besserwissere vet absolutt alt uten å egentlig ha peiling.
Vis hele sitatet...
Vel, du har ikke nevnt at du har vært til stede når LSDen ble dryppet på blotteren, hvordan skulle vi vite det? Nå har jeg fortalt deg hvordan du skal blande blotteren din ut i vann/sprit. Hva mer er det du er ute etter annet enn å spre edder og gale med din frekke holdning?
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Vel, du har ikke nevnt at du har vært til stede når LSDen ble dryppet på blotteren, hvordan skulle vi vite det? Nå har jeg fortalt deg hvordan du skal blande blotteren din ut i vann/sprit. Hva mer er det du er ute etter annet enn å spre edder og gale med din frekke holdning?
Vis hele sitatet...
Glemte anonym i forrige innlegg så gidder ikke skru det på igjen for å fortsette å skrive.

At jeg var tilstede når den ble dryppet eller ikke har faktisk null betydning.

Som sagt:
Jeg VET at den ble dryppet.
Jeg VET det er LSD-25.
Jeg VET at den er på 200ug.

Utifra den informasjonen alene burde det vært mulig å kunne forklare hvordan jeg skal mikrodosere det på best mulig måte.

Likevel så får jeg svar som:
Den er blitt lagt i LSD bad og virkestoff er derfor jevnt fordel over hele.
Det er ikke sikkert det er LSD
Det er ukjent stoff og mengde

Så nei, det er hverken ett forsøk på å spre eder og galle eller en frekk holding.
Det er ett forsøk på å få svar på det man spør om og ikke alt mulig annet som ikke har noe med saken å gjøre.
Om du synes det er frekt så burde du revurdere ett par ting for det har absolutt ingenting med frekkhet å gjøre.

Takk til "wackwrack" som forklarer det på en god måte.
Sist endret av Flaffersen; 10. mai 2020 kl. 21:11.