Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1712
Noen som skal sitte opp i natt/på morgenkvisten for å se denne kampen? Med mindre jeg går i dass skal jeg gjøre det. Denne tråden er for uformelle diskusjoner om kampen, kanskje litt musikk og lignende. Til mods, dersom det ikke passer, bare fjern tråden.

Yoel Romero er alltid underholdende. Her er en highlight: https://www.youtube.com/watch?v=gDUc5vWdxm8

Israel Adesanya er en kickbokser på høyt nivå. En highlight: https://youtu.be/zPpifa93U_8

Hjertet sier Romero, hodet sier Adesanya.
Tipper på seier til Adesanya. Oddsmakerne gir han en betydelig fordel og jeg har vanskelig for å se for meg at Romero vinner på annet enn knockout. Satser på fem runder med kompleks kickboksing. Spennende kamp! Gleder meg også til sean O malley!
Trådstarter
Jeg lurer virkelig på hvilken gameplan Romero har. Hans fordeler er eksplosivitet og bryting, men han ligger tilbake i rekkevidde, boksing og cardio. Han kommer ikke til å ha cardio til å vinne fem runder uansett, så han kan likesågodt rulle terningen og satse på knockout på nært hold, eller forsøke å ta Adesanya ned og denge ham bevisstløs. Problemet er at bryting koster cardio, og bryting er noe fightere med alderen slutter å benytte seg av, på grunn av skader med mer. Han risikerer selvsagt å tape kampen med bryting, men det er også den mest sannsynlige ruten til seier. Derfor er det gameplanen jeg ville ha utformet for ham.

Broren min er kompis med en kompis av Emil Meek, forresten. Synd at det ikke har gått så bra for Meek de siste kampene.
Skit I Meek

UFC ble for heavy. Han har vært alt annet enn overbevisende de kampene han har fått under UFC. Jordan Mein har ikke vært seg selv etter comebacket.

Er han heldig, får han en match til. Vi forholder oss til Jack. Forhåpentligvis en Kenneth Bergh innen ett år? Gror uansett godt i MMA Norge.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 8. mars 2020 kl. 00:41.
Trådstarter
Kan ikke svikte Meek når han trener fra min fødeby, Trondheim. Litt lokalpatriotisme må man vise.

For kvelden har jeg to drikkevarer. En flaske jack daniels og av øl har jeg tuborg. Må drikke forsiktig i og med at det er såpass lenge til kampen, men akkurat nå har jeg fylt et glass.

Musikk for anledningen er "I see you soon boi" featuring Romero. https://www.youtube.com/watch?v=FivJZrKQNTU
Må sees ja, håper på en bra fight.
Trådstarter
Gikk litt av skaftet med resultatet. Beklager det. Men kvinnekampen før hovedkortet var massivt bra.
Så det selv i natt. Latterlig main event, men co-main var nok tidenes beste strawweight fight.
Er du forresten på drogon eller ripple som jeg tipset deg om? Kan sterkt anbefale drogon

Sist endret av Roaccu; 8. mars 2020 kl. 22:56.
Trådstarter
Brukte ripple, ja. Funket upåklagelig denne kvelden. Takk for tipset om drogon. Da har jeg en backup. Blir kanskje en ny MMA-tråd når Khabib og Ferguson skal til pers, forutsatt at Corona ikke stenger ned hele eventen.