Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1136
Hei! Tenkte å endelig starte på lappen snart, noen som vet hvordan det er med betaling? For mest sannsynlig pakkepris via en venn, men vet ikke om dette må betales før opplæring evt begynner.. Eller om jeg feks kan starte nedbetaling på 3mnd. Hvis man kan ha nedbetaling, hvordan pleier rentene å være? Tusen takk!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du må nesten spørje dei du vil ta opplæringa hos. Det er ingen fasitsvar på korleis private firma organiserer betalingsordningene sine.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du må nesten spørje dei du vil ta opplæringa hos. Det er ingen fasitsvar på korleis private firma organiserer betalingsordningene sine.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er trafikkskoler privat My bad, takk for svar
Betalte på forhånd, foresatte som gjorde dette for meg. Er visst det som er mest normalt rundt der jeg bor.
Kjørelærere er nok de mest fleksible du møter mtp nedbetalingstid. Så lenge du kan gi en plan så er han med på den.

Jeg betalte bare når lommeboka var feit. Summen varierte veldig måned til måned.
Man betaler vanligvis per time. Så etter hver kjøretime betaler du for det med kortautomat kjørelærern har med i bilen og når det kommer til de andre obligatoriske greiene som glattkjøring og sånn har det vært forhåndsbetaling når jeg tok lappen.

Med pakkepris så kan du sikkert få delt opp regningen til å betale i flere runder hvis de tilbyr faktura, eller at de slår av på stykkprisen per gang og du betaler per gang den prisen det blir per time i pakkeprisen. Sånn gjorde jeg.
Jeg har vært hos to forskjellige skoler, på den første var det egentlig etter hver time, mem jeg utsatte det noen ganger uten problem. Hos den andre skolen var det pakkepris og jeg betalte alt etter siste time.