Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 8247
hei, har lenge hatt lyst til å undersøke steder i trøndelag som mentalsykehus, nedlagte fabrikker eller andre relevante steder. har hørt om et torturhus i nærheten av jonsvatnet der det fortsatt er spor etter tortureringen. noen som vet adressen på tortur huset? http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/24/458929.html takk for svar
Sitat av criminal-ideal Vis innlegg
hei, har lenge hatt lyst til å undersøke steder i trøndelag som mentalsykehus, nedlagte fabrikker eller andre relevante steder. har hørt om et torturhus i nærheten av jonsvatnet der det fortsatt er spor etter tortureringen. noen som vet adressen på tortur huset? http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/24/458929.html takk for svar
Vis hele sitatet...
Litt ironisk at denne tråden ble laget, da jeg var sååå nære ved å kjøre dit i sta. Men jeg hadde ikke balls nok
Sitat av criminal-ideal Vis innlegg
hei, har lenge hatt lyst til å undersøke steder i trøndelag som mentalsykehus, nedlagte fabrikker eller andre relevante steder. har hørt om et torturhus i nærheten av jonsvatnet der det fortsatt er spor etter tortureringen. noen som vet adressen på tortur huset? http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/24/458929.html takk for svar
Vis hele sitatet...
Jeg er rimelig sikker på at huset er helt rensa for ting i forbindelse med etterforskningen av saken der! ^^
vet dere hvor huset ligger?
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg er ikke helt sikker, men jeg har gjort litt research for å prøve å finne ut hvor det ligger. Noen kilder sier at det ligger på en blindvei nær skytebanen på Jonsvatnet. Så, det må sikkert ligge rundt det, da. Bygget er (tror jeg ifølge bilder jeg har sett på nyhets-sider) en svak gul-farge med to bygg på siden (sikkert noe med farming å gjøre) De to byggene er mye mørkere enn det lille huset.
Håper dette hjelper til å finne ut hvor det ligger i spesifik!
(Jeg tror litt at det er Brandhaugen da, men er ikke helt sikker)
Flere saker fra aktuelle adresse. Skal være mulig spore opp. Spørsmålet er vel heller om byggene fortsatt står der den dag i dag.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Hei-Det-Er-Meg Vis innlegg
Flere saker fra aktuelle adresse. Skal være mulig spore opp. Spørsmålet er vel heller om byggene fortsatt står der den dag i dag.
Vis hele sitatet...
Sitat av BoyFromNorgay Vis innlegg
Jeg er ikke helt sikker, men jeg har gjort litt research for å prøve å finne ut hvor det ligger. Noen kilder sier at det ligger på en blindvei nær skytebanen på Jonsvatnet. Så, det må sikkert ligge rundt det, da. Bygget er (tror jeg ifølge bilder jeg har sett på nyhets-sider) en svak gul-farge med to bygg på siden (sikkert noe med farming å gjøre) De to byggene er mye mørkere enn det lille huset.
Håper dette hjelper til å finne ut hvor det ligger i spesifik!
(Jeg tror litt at det er Brandhaugen da, men er ikke helt sikker)
Vis hele sitatet...
Sitat av Hei-Det-Er-Meg Vis innlegg
Flere saker fra aktuelle adresse. Skal være mulig spore opp. Spørsmålet er vel heller om byggene fortsatt står der den dag i dag.
Vis hele sitatet...
Hei, Jeg er Raymond Johansen. Den som ble torturert ikke langt unna skytebanen på Jonsvatnet. Jonsvatnet har også en stygg historie fra WW2 hvor Henri Rinnan, Rinnan banden, torturerte motstandsfolk. Rinnan bodde i området og torturerte folk i kjelleren.

Den beste måten å finne huset på er å søke i Adressa. Der skal være et intervju med meg noen år etterpå hvor jeg besøkte stedet med journalisten. Bildene gir et godt intrykk av hvor det er. Det ligger litt vanskelig til forbi og bak et nyere bolighus like ved veien som går gjennom området. Folkene i det huset fikk en gratis tur til Paris av HA, slik at de ikke skulle høre skrik.

Selve stedet og huset var i 2002 i dårlig forfatning og jeg tror jeg har omtalt det som skrekk huset. Det meste, bortsett fra tortur instrumentene var i 2007, i samme forfatning som da det skjedde. Dersom noen er ute etter grøss er dette rett sted når det er mørt. Dommen sier "Ikke siden andre verdenskrig har vi sett grover vold" og "utsatt for ekstremt sadistisk tortur". Det kan jeg skrive under på.

Les en liten bok om meg, skrevet uten min deltagelse, og med mer spørsmål enn svar. Noe er basert på intervjuer med meg, noe fra ACAB og fra retten. På den måten blir kanskje grøsset enda bedre.

https://www.amazon.in/Kidnappet-og-t.../dp/B07LB2LMSH

Dersom du leser dette vil du se at forfatteren ikke klarer å forstå hvorfor jeg ble kidnappet. Disse folka, (totalt 14 deltok i kidnappingen), hadde lest i avisen at jeg hadde solgt aksjer i selskapet jeg ledet til Telenor. De trengte penger, de kidnappet meg. Jeg ba dem dra til helvete og å finne seg en jobb i stedet. Det betydde tortur. Da fant de aksjebrev i mine papirer. De gravde en grav foran meg og da lovet jeg å gi dem verdien av aksjene, ca 500 000. Det fikk de selvsagt aldri.

Så motivasjonen deres var et behov for penger. De hadde begynt å jobbe med Russere, (representert ved Litauiske fotfolk), og når politiet beslagla noe amfetamin de hadde fått levert på krita ble det stress. De måtte ha penger fort eller bli fuckd av Russernes fotfolk. Litauere er kjent for ekstrem vold. Det var flere saker i årene som kom hvor volden var svært stygg.

Ingen av de 5 dømte har siden hatt lykkelige dager. Trondheim var tom for org kriminelle innen to år etter dette. Siden har jeg fucket med dem konstant. En er død etter en flott overdose i Thailand. En russer flyktet til Israel. Tortureksperten fra Iran, flykte til Iran. Resten blir jeg ferdig med en gang i fremtiden. Kanskje.

Ha en grøsselig dag!
Spennende historie. Har lest så å si alt jeg har kommet over om saken, men får ikke nokk.

Har du mer å fortelle?
Hvordan har du fucket med de i ettertid?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
det er sikkert mulig å få utforsket et mentalsykehus fra innsiden hvis du legger sjelen din i det.
har troa på prosjektet, og vil se det lykkes.