Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4362
Ser dette fenomenet oftere hos Blue collar arbeidere i USA enn i Norge.

Selv er jeg Blue collar og jobber innen glassfiber og mekanisk.

Hver dag er en arbeidsdag for meg.

Så nå står jeg alene på jobb (hos kunde) og skal jobbe til samboeren min i helsevesenet er ferdig på jobb for dagen.

Flere freaks her inne som også som også jobber røde dager?
Jeg har hatt jobb de siste 8 årene hvor man aldri stenger, så ja, jobbing på røde dager er jeg vant med. Men, jeg søker fri i lang tid før juleaften, nyttårsaften og spesielt 17 Mai, som er min favorittdag i året. I år blir det derimot rolig og det går helt fint. Ingen barn, så enn så lenge, brur jeg meg fint lite

Ha en fin dag og gratulerer med dagen alle medfreaks
Jobber for meg selv så hver dag er en arbeidsdag. Men syntes det er veldig givende å har ingen ting i mot det, faktisk så har jeg aldri vært glad i feiring av høytider
Jobber for meg selv. Aldri helt fri. Det er ikke en jobb, men en livsstil.
Jobber ikke for meg selv, men hender vi har prosjekter som gir jobbing på rød dager. Men sier aldri nei takk til 200% overtid

Husker vi hadde en jobb for et år siden. Jobba hver dag i hele mai, 14-15 timer. Kunne si så klart si nei pga noe lover om at man egentlig skal ha fri når man har jobba så og så lenge, men vi hadde en deadline og måtte bare så valgte jobbing. På den mnd ble det 50.000 i mnd lønning etter skatt
Sitat av Hårnett Vis innlegg
Jobber for meg selv. Aldri helt fri. Det er ikke en jobb, men en livsstil.
Vis hele sitatet...
Det har du setningen jeg letet etter .