Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 807
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
går det an å snorte rivotil? har tatt 2mg føler ikke så mye men fyrte på nn 0,3 jay med grønnings, men jeg burde jo mekre rivoen det har gått 1t 12min...
Det er fult mulig, men toleransen din skyter i lufta og komplikasjoner treffer inn raskere og mer intenst. Som med alt annet du kan snorte så slår rusen inn fortere, men den varer ikke like lenge. - Spar deg støvet i nesen og heller la det smelte under tunga?
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Det er fult mulig, men toleransen din skyter i lufta og komplikasjoner treffer inn raskere og mer intenst. Som med alt annet du kan snorte så slår rusen inn fortere, men den varer ikke like lenge. - Spar deg støvet i nesen og heller la det smelte under tunga?
Vis hele sitatet...
haha, ja det høres ut som en bra plan. burde kankje ta 0,5mg nå da? 2mg som jeg tok for 1,15min siden begynner jo sikkert å virke men vet ikke om jeg føler så mye til det siden jeg er fjern å hahah
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Det er fult mulig, men toleransen din skyter i lufta og komplikasjoner treffer inn raskere og mer intenst. Som med alt annet du kan snorte så slår rusen inn fortere, men den varer ikke like lenge. - Spar deg støvet i nesen og heller la det smelte under tunga?
Vis hele sitatet...
men da kommer vel effekten forte å? hvor mye fortere kommer effekten da når du smelter den under tunga
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
er det dumt om jeg tar å snorter/smelter den under tunga med 1mg isteden for 0,5 jeg har lyst på ordenlig futt
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hurtig svar her hadde vært helt fantatisk!!
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Det er fult mulig, men toleransen din skyter i lufta og komplikasjoner treffer inn raskere og mer intenst. Som med alt annet du kan snorte så slår rusen inn fortere, men den varer ikke like lenge. - Spar deg støvet i nesen og heller la det smelte under tunga?
Vis hele sitatet...
god ide den med "smelte under tungen", har 2mg igjen, da får jeg kose meg med de img etter jobb
Virker som det allerede svinger greit her, så å ta mer er nok ikke hensiktsmessig.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Virker som det allerede svinger greit her, så å ta mer er nok ikke hensiktsmessig.
Vis hele sitatet...
haha morsomt innspill, men en liten 0,5 kan vel ikke skade?
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Virker som det allerede svinger greit her, så å ta mer er nok ikke hensiktsmessig.
Vis hele sitatet...
huska starta netopp, men en 0,5 i nesa tror jeg huska kommer til å gynge greit!
Pass på så du ikke er helt borte på jobb, da. Kos deg
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mekkem Vis innlegg
Pass på så du ikke er helt borte på jobb, da. Kos deg
Vis hele sitatet...
"FRA RUSTELEFONEN"
Virkestoffet i Rivotril (klonazepam) er potent og har en forholdsvis lang halveringstid. Det er derfor ikke uvanlig at effektene vedvarer såpass lenge som du beskriver. Til sammenligning vil 2 mg. klonazepam ha virkning i 75-220 timer etter inntak,

oida ..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"FRA RUSTELEFONEN"
Virkestoffet i Rivotril (klonazepam) er potent og har en forholdsvis lang halveringstid. Det er derfor ikke uvanlig at effektene vedvarer såpass lenge som du beskriver. Til sammenligning vil 2 mg. klonazepam ha virkning i 75-220 timer etter inntak,

oida ..
Vis hele sitatet...
Nemlig Slikt burde man sjekke før inntak. Lykke til.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mekkem Vis innlegg
Nemlig Slikt burde man sjekke før inntak. Lykke til.
Vis hele sitatet...
takk for det, for håpe på det beste
Nei; ikke snorte Rivo.
Ta bedre valg - det blir enklere i lengden.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hehe det gikk for seg igår, men har toleransen min gått opp? Eller kan jeg fortsatt holde meg til 2mg? Evt droppe litt senere?
Ikke for å peke noen fingre altså, men tror benzo er et veldig dårlig rekreasjonelt rusmiddel. Veldig veldig fysisk avhenighetsskapende.